Annie Skrevet 29. juli 2008 #2861 Del Skrevet 29. juli 2008 Savner Tigern.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. juli 2008 #2862 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet hvor hun har gjort av seg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. juli 2008 #2863 Del Skrevet 31. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2008 #2864 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg er innom innimellom, men jeg har store problemer med det meste for tiden. Kan ikke gå mye pga bekkenet tuller seg, kan ikke sitte lengre perioder fordi da begynner det å brenne på oversiden av magen (dårlig blodsirkulasjon akkurat der - kjennes ut som om magen sovner, bare mye mer intens smerte) Og ligge orker jeg ikke. Så jeg veksler på å gå/sitte/bevege meg/ligge. I tillegg har prinsen ferie, så dataen er nedprioritert. Tigermannen var veldig stolt over lillesøstra si, og holdt og dikket mye med henne. Tror egentlig han gleder seg mest til Petter kommer, for det gjør vi alle sammen. I morgen er det 1.mnd igjen til termin, men jeg sier til meg selv at det er 6 uker igjen slik at jeg ikke blir skuffet hvis jeg må gå over tiden.. Nei, nå er storebror ute en tur, og jeg tror jeg skal gå ut og se hva han driver med.. Får se senere om jeg får oppdatert meg ordentlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. juli 2008 #2865 Del Skrevet 31. juli 2008 Så deilig å se deg her igjen Tiger'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2008 #2866 Del Skrevet 31. juli 2008 Koselig å se deg...nå er du snart i mål! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #2867 Del Skrevet 31. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 #2868 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke så lenge igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2008 #2869 Del Skrevet 31. juli 2008 Så godt å se deg igjen Tigern!! Tenk bare noen uker igjen, så har du flat mage og baby.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. juli 2008 #2870 Del Skrevet 31. juli 2008 Koselig å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2008 #2871 Del Skrevet 1. august 2008 Har rengt legevakten, og venter på at de skal ringe tilbake.. Prinsen har hatt en stygg betennelse i siden av fingen siden tirsdag, uten at vi helt vet hvordan han har fått det (jeg tror kanskje han er blitt bitt av noe dyr) Vi har hatt stikket med nål for å prøve å trykke noe ut, hatt fingen i grønnsåpe og hatt på dessinfiserende salve siden det, uten at det har blitt noe bedre. I dag når han kom inn til meg kjente jeg at han hadde feber, men han har fungert sånn passe fram til middag, litt slapp, men han har leika litt innimellom. Men etter middag har han bare villet sove/ligge, og må ha meg med seg når han skal gå steder for han er redd for å falle (svimmel). Stakkars lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2008 #2872 Del Skrevet 1. august 2008 Oj! Det var innlegg nr 3000!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2008 #2873 Del Skrevet 1. august 2008 Stakkars liten... Håper dere får litt hjelp da. men.. Grattis med nr. 3000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2008 #2874 Del Skrevet 1. august 2008 Får håpe det ikke er noe alvorlig og at det går fort over. Gratulerer med 3000 !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. august 2008 #2875 Del Skrevet 1. august 2008 Håper det går bra med prinsen... Og gratulerer med 3000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2008 #2876 Del Skrevet 1. august 2008 Fikk komme inn til legen, og han snittet ordentlig og fikk tømt byllen. Prinsen hylte, og et lite sekund angret jeg på at vi takket nei til bedøvelse, men det hadde nok blitt værre med sprøyte osv. I morgen blir det antibiotika og fortsettelse med grønnsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. august 2008 #2877 Del Skrevet 1. august 2008 Stakkars lille prinsen!!!! men bra dere fikk tømt byllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2008 #2878 Del Skrevet 1. august 2008 Uff. Ikke noe moro for liten prins. Får håpe han bare blir bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. august 2008 #2879 Del Skrevet 1. august 2008 Stakkars prinsen. Og stakkars deg som sliter nå. Men nå er det ikke mange ukene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2008 #2880 Del Skrevet 2. august 2008 Det er et himla styr hver gang vi skal rense såret eller gi antibiotika. Han er livredd for at jeg skal gjøre vondt på ham, og miksturen smaker ikke akkurat godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå