Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Hei! Jeg er innom innimellom, men jeg har store problemer med det meste for tiden. Kan ikke gå mye pga bekkenet tuller seg, kan ikke sitte lengre perioder fordi da begynner det å brenne på oversiden av magen (dårlig blodsirkulasjon akkurat der - kjennes ut som om magen sovner, bare mye mer intens smerte) Og ligge orker jeg ikke. Så jeg veksler på å gå/sitte/bevege meg/ligge. I tillegg har prinsen ferie, så dataen er nedprioritert.

Tigermannen var veldig stolt over lillesøstra si, og holdt og dikket mye med henne. Tror egentlig han gleder seg mest til Petter kommer, for det gjør vi alle sammen. I morgen er det 1.mnd igjen til termin, men jeg sier til meg selv at det er 6 uker igjen slik at jeg ikke blir skuffet hvis jeg må gå over tiden..

Nei, nå er storebror ute en tur, og jeg tror jeg skal gå ut og se hva han driver med.. Får se senere om jeg får oppdatert meg ordentlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se deg igjen Tigern!! :klem: Tenk bare noen uker igjen, så har du flat mage og baby.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Har rengt legevakten, og venter på at de skal ringe tilbake.. Prinsen har hatt en stygg betennelse i siden av fingen siden tirsdag, uten at vi helt vet hvordan han har fått det (jeg tror kanskje han er blitt bitt av noe dyr) Vi har hatt stikket med nål for å prøve å trykke noe ut, hatt fingen i grønnsåpe og hatt på dessinfiserende salve siden det, uten at det har blitt noe bedre.

I dag når han kom inn til meg kjente jeg at han hadde feber, men han har fungert sånn passe fram til middag, litt slapp, men han har leika litt innimellom. Men etter middag har han bare villet sove/ligge, og må ha meg med seg når han skal gå steder for han er redd for å falle (svimmel).

Stakkars lille gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Fikk komme inn til legen, og han snittet ordentlig og fikk tømt byllen. Prinsen hylte, og et lite sekund angret jeg på at vi takket nei til bedøvelse, men det hadde nok blitt værre med sprøyte osv.

I morgen blir det antibiotika og fortsettelse med grønnsåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Det er et himla styr hver gang vi skal rense såret eller gi antibiotika. Han er livredd for at jeg skal gjøre vondt på ham, og miksturen smaker ikke akkurat godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...