Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Dumme ryggen! :troest: Så fint for Prinsen og deg at han kan være med farmor i morra. Tipper det blir bra for dem begge :)

Ha en fin 17. mai :flagg::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Har sovet lenge i dag, gubben snek seg stille ut i dag tidlig.

Jeg skal nå ut i hagen tror jeg. Tar med meg en bok og rigger meg til i sola.. Snakket i går om at jeg hadde lyst til å gjøre noe i hagen, kanskje jeg kan flytte noen blomster, klippe gresset forsiktig, eller male litt - da sa Tigermannen dumt på meg og sa at det virka som om hagen hadde en narkotisk virkning på meg, for jeg klarer aldri å holde meg unna. Han har nok rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:fnise: Jeg er rastløs... Men det blir nok ikke noe av, ryggen min tilsier at jeg ikke kan gjøre så mye i dag, bare ligge/sitte litt.. Tenkte nemlig jeg skulle prøve meg uten smertestillende i dag, men jeg vet ikke om det går.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Har bare satt ute i hagen i mange timer i dag. Nytt solen, og lest blader/bøker... Mens jeg satt der gikk det opp et lite lys for meg, jeg tror jaggu jeg vet hva jeg vil bli/studere! Urtemedisiner.. Om det er noe for meg å jobbe med vet jeg jo ikke, men jeg tror det er dette jeg har leta etter lenge. Vurderer å ta noen kurs via nettet for å se om det er det jeg har lyst til. Det er jo noe jeg kan gjøre nå når jeg er sykemeldt, og også senere under permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Bare innom og hilser på, slik at du vet at vi ikke har glemt deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Heisann! Bare innom og hilser på, slik at du vet at vi ikke har glemt deg. :klemmer:

Så god dere er! Jeg vet dere ikke glemmer meg så fort, og jeg glemmer nok ikke dere så fort heller nei! :klemmer:

Er innom i blant for å se hvordan det går her.

Ønsker alle som stikker innom en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...