Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #421 Del Skrevet 22. august 2007 Hva slags såpeserier er det dere ser på Så deilig uten tv og data Såpeserie! Vi ser da vel ikkje såpeserier! Det er nok lillebroren til kjæresten min som har vært en tur på besøk. Prinsen forguder han (egentlig forguder han alle som er større enn han og gir han oppmerksomhet) og han satt og sa oh my god når han spilte på pcen her. Uten pc og tv kan fint funke i noen dager, toppen en uke eller to. Vi satser på at nettet er lagt inn før vi er nødt til å flytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #422 Del Skrevet 22. august 2007 Når skal dere flytte inn dit da? *ohmy gaaaad* ja, herlig! Vi flytter offesielt inn første. Eller vi skal vel være ute herfra 1. Og prinsen skal gå i barnehagen her fram til 31. august. Jeg hadde egentlig planer om å være litt her og der en stund. For å få plukket alle bærene/frukten, klippet gresset og stelt litt i hagen, og flyttet litt. Men bilen til kjæresten har problemer og nekter å gå, så vi må vente til neste uke før privat mekanikeren har råd til å se på det. I tillegg har vi lyst til å male litt egentlig før vi flytter inn, men siden det er såpass langt å reise, så blir det kanskje ikke før etterpå. Jeg vil male den orange gangen og badet ++.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #423 Del Skrevet 22. august 2007 Som dere kanskje skjønte så ble det ikke noe tur utover i dag. Det ble så langt å reise med så mye jeg ville ha med meg, også så mye styr for ingenting. Så vi venter litt. Bruker heller litt tid på det jeg har igjen her hjemme. Så nå har jeg og prinsen flyttet blomster. Tatt med oss noen avleggere til markjordbærne, og en gressløk tue.. Håper det overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #424 Del Skrevet 22. august 2007 *meget imponert over seg selv* Har laget knallgode rundstykker helt på egenhånd i dag.. Første gang jeg har fått det til uten at det var ferdigpose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. august 2007 #425 Del Skrevet 22. august 2007 Kast over noen til meg og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #426 Del Skrevet 22. august 2007 Kast over noen til meg og da! Njaaaa... Det tar tid å lage rundstykker vet du, og jeg husker ikke melblandingen Men du kan få smake smulene som ble igjen på bakebrettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. august 2007 #427 Del Skrevet 22. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #428 Del Skrevet 22. august 2007 Jamenn! Du fikk jo i det minste smake da..... Dårlig samvittighet.. Kaster over ett(1) rundstykke til skya... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #429 Del Skrevet 22. august 2007 Dah går jeg og tigermannen og legger oss. Vi har vært veldig romantisk i dag, med pcene rett ved siden av hverandre (vanligvis to meter unna hverandre) også har vi spist ett bedre måltid med marinert laks og fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. august 2007 #430 Del Skrevet 23. august 2007 *meget imponert over seg selv* Har laget knallgode rundstykker helt på egenhånd i dag.. Første gang jeg har fått det til uten at det var ferdigpose.. Jeg bakte på tirsdag, og de ble også gode Dah går jeg og tigermannen og legger oss. Vi har vært veldig romantisk i dag, med pcene rett ved siden av hverandre (vanligvis to meter unna hverandre) også har vi spist ett bedre måltid med marinert laks og fløtegratinerte poteter. Hørtes koselig ut :love: Begynner å nærme seg flytting for deg nå, mye mas men det du har i vente er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #431 Del Skrevet 23. august 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #432 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg bakte på tirsdag, og de ble også gode Hørtes koselig ut :love: Begynner å nærme seg flytting for deg nå, mye mas men det du har i vente er spennende Skummelt og gøy på en gang - spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #433 Del Skrevet 23. august 2007 God morgen! Mornings.. Skal du ha her og? Jeg drikker te, og oppdaterer meg på nyheter. Både jeg og prinsen er i guffe-humør, har vært det i noen dager nå, kjente at han var litt varm igjen i dag, så han er ikke i barnehagen i dag heller. Nå har han bare 6 dager igjen i gamlebarnehagen, og jeg har såååå dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. august 2007 #434 Del Skrevet 23. august 2007 Jamenn! Du fikk jo i det minste smake da..... Dårlig samvittighet.. Kaster over ett(1) rundstykke til skya... Takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. august 2007 #435 Del Skrevet 23. august 2007 Lillegutt får det sikkert fint i nye barnehagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #436 Del Skrevet 23. august 2007 Lillegutt får det sikkert fint i nye barnehagen også. Joda, han gjør nok sikkert det. Men jeg vet hvor godt han trives nå, og hvor rart det kommer til å bli å ikke gå i gamle barnehagen.. Og enda rarere å ikke bo som nabo til en i barnehagen + jenten som han er så forelsket i :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #437 Del Skrevet 23. august 2007 Nå har vi vært ute å ryddet siste resten i hagen vår før vi flytter. Nå er alt klart til å bare flyttes inn i en bil og taes med. Så ville prinsen over til naboen men de ville ikke være med han mer så da fant vi ut at vi skulle gå på loftet å rydde litt. Der fant vi Micro machines bil! Og han ble helt i hundre. Så da fikk mammaen tid til litt nett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #438 Del Skrevet 23. august 2007 Det skal ikke så mye til før de blir fornøyde i den alderen heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #439 Del Skrevet 23. august 2007 Det skal ikke så mye til før de blir fornøyde i den alderen heldigvis Det er heldigvis sant! Husker vi har hatt mye glede med den bilen vi også, så det er bare gøy at han syns det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #440 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg sliter litt.. Skal på jobb i morgen og på lørdag. I morgen er det dagvakt og på lørdag er det stengevakt. Og jeg har ingen som kan passe prinsen. Hadde regnet med at faren hans skulle ha han siden vi snakket om det forige helg. Men da jeg ringte han å spurte om han hadde planer om å ha han var jeg vist galen.. *ARGH!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå