Gå til innhold

Erfaring med å bo i toroms med barn (enslig)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det går helt fint så lenge barnet ditt er såpass lite. Det er uansett lenge til han/hun f.eks. vil ha med venner hjem og mye kan skje innen tid 😊 

Synes du skal gå for to-romsen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi var enige ja, og gikk på visning sammen. Så lenge han fikk soverommet, så var han svært fornøyd. Han har 400 m, og gå til skolen, ellers måtte han sittet/stått på en overfylt buss i nesten 30 min. Og det siste året, så trekker vennene mer ned til sentrum. Så veldig praktisk for han og da bo i sentrum. Alle vennene hans går jo på skoler i sentrum og, så lett å ta med venner hjem. 

For meg er det og svært praktisk, da det er her jeg vil bo resten av livet, han flytter jo mest sannsynlig ut om 3 år. Og det er jo leilighet som er mer enn nok stor for meg.

Anonymkode: a5b7c...a39

Høres helt supert ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på 50 kvm med et barn til han var 4 år. Da følte jeg at vi trengte mer plass. Vi delte soverom, og det gikk greit, men syntes etterhvert at alt var så trangt! Skal sies at dette var i et strøk der "alle andre" bodde i store villaer, eller store leiligheter, så vi skilte oss veldig ut. Men jeg var student på den tiden, så det gikk greit for en kort periode.  Men når bursdager skulle feires, måtte vi leie lokale for å få plass til alle som måtte bes. Det var veldig deilig å flytte til 80 kvm da han var 4 år, og jeg var ferdig med studiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...