AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Del Skrevet 25. juli 2018 Hvordan gjør jeg det? Har USB-kabelen koblet til iPhone og i bilen, har trykt på AUX knappen, men det skjer jo ingenting? Musikken spilles bare av på mobilen. Er det noe annet jeg må trykke på? Noe med innstillingene på Spotify eller i bilen? Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Del Skrevet 25. juli 2018 Pleeease! Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Del Skrevet 25. juli 2018 Du må ha en jack, til AUX ikke USB. Anonymkode: 4c09b...024 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Del Skrevet 25. juli 2018 Kan også bruke Bluetooth om du har såpass ny bil Anonymkode: bd2fd...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. juli 2018 #5 Del Skrevet 25. juli 2018 Du må nok bruke jack ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Del Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ha en jack, til AUX ikke USB. Anonymkode: 4c09b...024 3 timer siden, Sirah skrev: Du må nok bruke jack ja. Ok. Hva er en jack? Har spilt av fra Spotify før i samme bilen, eksen min fikset det. Trodde han bare brukte usb kabel, men er ikke sikker. Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Del Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan også bruke Bluetooth om du har såpass ny bil Anonymkode: bd2fd...dc4 Honda. Den begynner å bli noen år så tviler på det. Er min fars bil så jeg har ikke peiling på hvilken modell det er. Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Del Skrevet 25. juli 2018 Dette trenger du Anonymkode: 4c09b...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Del Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette trenger du Anonymkode: 4c09b...024 Takk! Får jeg kjøpt begge deler på butikk i Norge? Og er det noe spesielt jeg må gjøre for å få det til å virke eller spiller det av automatisk når jeg plugger det i? Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Del Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk! Får jeg kjøpt begge deler på butikk i Norge? Og er det noe spesielt jeg må gjøre for å få det til å virke eller spiller det av automatisk når jeg plugger det i? Anonymkode: a8c24...3cf Ja, teknikkmagasinet, Elkjøp, power... et cetera Anonymkode: 4c09b...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Del Skrevet 25. juli 2018 Du har muligen den hvite koblingen, i boksen til telefonen din allerede. Sjekk der.. Anonymkode: 4c09b...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. juli 2018 #12 Del Skrevet 26. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Får jeg kjøpt begge deler på butikk i Norge? Og er det noe spesielt jeg må gjøre for å få det til å virke eller spiller det av automatisk når jeg plugger det i? Anonymkode: a8c24...3cf Du bare kobler jack kabelen inn i telefonen og inn i bilen, trykker på AUX og play på spotify Vipps så har du musikk. Du må ha den hvite dingsen om du har iphone 7 eller nye, da de ikke har jackutgang. Har du eldre iphone trenger du ikke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #13 Del Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, Sirah skrev: Du bare kobler jack kabelen inn i telefonen og inn i bilen, trykker på AUX og play på spotify Vipps så har du musikk. Du må ha den hvite dingsen om du har iphone 7 eller nye, da de ikke har jackutgang. Har du eldre iphone trenger du ikke denne. Takk! jeg har iphone 6. Funker det med Tidal også? Anonymkode: a8c24...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #14 Del Skrevet 26. juli 2018 Aux går på minijack. Bruker du USB må du finne USB på spilleren. Anonymkode: 9ca98...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. juli 2018 #15 Del Skrevet 26. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! jeg har iphone 6. Funker det med Tidal også? Anonymkode: a8c24...3cf Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. juli 2018 #16 Del Skrevet 26. juli 2018 Tidal, spotify, iTunes, Radio, telefonsamtaler etc. Alt kan spilles av så lenge du kobler til jack + aux. Du får kjøpt det til en råbillig penge på Clas Ohlson. Det spørs også helt på bilen om du har AUX-inngang, men siden du har USB så antar jeg du har mulighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå