Gå til innhold

Menn som foretrekker lave kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye dere lave damer rakker ned på lave menn, så bør dere tåle at noen også ser ned på dere pga høyden. Alvorlig talt. Det er allment akseptabelt å latterliggjøre lave menn — så hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre lave kvinner?

Anonymkode: 85306...2b2

Hvem har da nevnt noe om lave menn her? 

Anonymkode: a4322...998

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så mye dere lave damer rakker ned på lave menn, så bør dere tåle at noen også ser ned på dere pga høyden. Alvorlig talt. Det er allment akseptabelt å latterliggjøre lave menn — så hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre lave kvinner?

Anonymkode: 85306...2b2

Jeg lover at vi skal ta det opp på neste klubbmøte. "Lave kvinners forening". Mulig det krever 2/3 flertall for å endre såpass grunnleggende regler, men jeg lover å gjøre en innsats ved neste møte. Hvilken høyde anbefaler du å sette som mal for tillatt latterliggjøring?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Ja kall det akkurat det du vil du. Ta det opp med Sunaas ikke med meg. Det blir litt for dumt å kalle det for feilinformasjon uten å ha noen bedre argumenter. 

Bare så det er sagt, JEG er også ikke spesielt høy så jeg har INGENTING imot lave folk! Jeg prøvde derimot å rett opp noe en annen i denne tråden påstod om hva som er kortvokst og ikke. 

Nå kan du og jeg slutte denne diskusjonen, for jeg har ingen spesielle meninger om hva grensen bør være, og hva du føler er feilinformasjon fra sykehuset.

Anonymkode: 4d16c...e8c

Jeg leser her at det er 150 cm for menn og 140 for kvinner, noe som jeg alltid også har ment høres mer korrekt ut. https://sml.snl.no/veksthemning 

Når jeg leser på årsaker her kjenner ikke jeg meg igjen. Jeg tenkte hvis det skulle være en årsak måtte det ha vært veksthormon det var noe galt med, men jeg har ikke et "barnslig preg" i kroppsbygningen i det hele tatt. Har former. Kom også i puberteten til normal tid.

Hehe ja, og jeg prøver å rette deg igjen ;)

Anonymkode: ee5f6...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Blir litt rart når en haug med korte damer som kun går etter høye menn — plutselig reagerer på at andre også har tanker om høyde. Det er jo tydelig at dere har det selv!  🙂

Det er liksom greit at dere kun finner menn på 1.85+ attraktive, men nåde den som kommenterer deres egen høyde??

Anonymkode: 85306...2b2

Lenge leve bitterheten!

Pass på, før du vet ordet av det så har de lave damene lagd en sekt som har som mål å kapre alle de høye mennene fra dere andre - for slik du selv sier så er det ikke så veldig vanskelig for de små damene å få det til heller ;)

Anonymkode: a4322...998

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg leser her at det er 150 cm for menn og 140 for kvinner, noe som jeg alltid også har ment høres mer korrekt ut. https://sml.snl.no/veksthemning 

Når jeg leser på årsaker her kjenner ikke jeg meg igjen. Jeg tenkte hvis det skulle være en årsak måtte det ha vært veksthormon det var noe galt med, men jeg har ikke et "barnslig preg" i kroppsbygningen i det hele tatt. Har former. Kom også i puberteten til normal tid.

Hehe ja, og jeg prøver å rette deg igjen ;)

Anonymkode: ee5f6...31c

Du retter ikke meg. Du argumenterer med Sunaas sykehus som har publisert den linken jeg fant. 
Post gjerne alle linkene du finner for min del :blomst:

Anonymkode: 4d16c...e8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lenge leve bitterheten!

Pass på, før du vet ordet av det så har de lave damene lagd en sekt som har som mål å kapre alle de høye mennene fra dere andre - for slik du selv sier så er det ikke så veldig vanskelig for de små damene å få det til heller ;)

Anonymkode: a4322...998

:fnise:

Anonymkode: ee5f6...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Blir litt rart når en haug med korte damer som kun går etter høye menn — plutselig reagerer på at andre også har tanker om høyde. Det er jo tydelig at dere har det selv!  🙂

Det er liksom greit at dere kun finner menn på 1.85+ attraktive, men nåde den som kommenterer deres egen høyde??

Anonymkode: 85306...2b2

Jeg har aldri i mitt liv reflektert over høyden til partneren min. Jeg har vært sammen med både lave og høye menn og finner det ganske latterlig å gjøre narr av noe som ingen kan bestemme selv. Man har den høyden man har. Skjønner ikke hvorfor det skulle betydd noe. 

Jeg finner det fascinerende at folk bryr seg om hvilken høyde folk i et parforhold har, men skjønner at det må være bittert hvis du selv er en høy kvinne og vi lave kvinner stjeler alle mennene du ønsker deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge leve bitterheten!

Pass på, før du vet ordet av det så har de lave damene lagd en sekt som har som mål å kapre alle de høye mennene fra dere andre - for slik du selv sier så er det ikke så veldig vanskelig for de små damene å få det til heller ;)

Anonymkode: a4322...998

Vi har allerede en sekt. Det er en undergruppe i lave kvinners forening. Der diskuterer vi hvordan vi kan hypnotisere og manipuelere alle menn over 185 slik at de ikke har interesse for kvinner over 170. Trodde noen virkelig at disse høye mennene falt for personligheten vår? Nope. Det er en konspirasjon! Snart kan ingen kvinner over 170 få seg menn over 185. Vi tenker å utvide til Skandinavia etterhvert før vi erobrer verden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall er det temmelig påfallende at lave damer så godt som aldri blir sammen med menn som er under snittet høye. Og det til tross for at lave menn faktisk virker veldig interessert i disse damene.

Anonymkode: 85306...2b2

Er dette noe du har journalført noe sted siden du er så skråsikker på at så og si INGEN lave damer blir sammen med lave menn?

Anonymkode: a4322...998

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 minutter siden, altflyter skrev:

Vi har allerede en sekt. Det er en undergruppe i lave kvinners forening. Der diskuterer vi hvordan vi kan hypnotisere og manipuelere alle menn over 185 slik at de ikke har interesse for kvinner over 170. Trodde noen virkelig at disse høye mennene falt for personligheten vår? Nope. Det er en konspirasjon! Snart kan ingen kvinner over 170 få seg menn over 185. Vi tenker å utvide til Skandinavia etterhvert før vi erobrer verden. 

Vi får bare passe på at ingen av disse sinte høye damene kommer etter oss med kniv mens vi går i gata med de høye trofe-mennene våre :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe du har journalført noe sted siden du er så skråsikker på at så og si INGEN lave damer blir sammen med lave menn?

Anonymkode: a4322...998

Jeg vil gjette på at AB2b2 har forsket hardt og følt seg fram til fakta. Er det ikke slik det gjøres på forum i dag? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nicecar skrev:

Vi får bare passe på at ingen av disse sinte høye damene kommer etter oss med kniv mens vi går i gata med de høye trofe-mennene våre :Knegg:

Du sier noe der... Kommer du på neste foreningsmøte? Dette må diskuteres!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, altflyter skrev:

Du sier noe der... Kommer du på neste foreningsmøte? Dette må diskuteres!

Yup, vi sees der!:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leser her at det er 150 cm for menn og 140 for kvinner, noe som jeg alltid også har ment høres mer korrekt ut. https://sml.snl.no/veksthemning 

Når jeg leser på årsaker her kjenner ikke jeg meg igjen. Jeg tenkte hvis det skulle være en årsak måtte det ha vært veksthormon det var noe galt med, men jeg har ikke et "barnslig preg" i kroppsbygningen i det hele tatt. Har former. Kom også i puberteten til normal tid.

Hehe ja, og jeg prøver å rette deg igjen ;)

Anonymkode: ee5f6...31c

Lav er du, men det er ikke sikkert du er en av de som kan regnes som petite. For å være det må du være svært spinkelt bygget. Mer enn bare normalt slank altså, og alt skal være bittesmått. Føtter, hender, pupper og det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nicecar said:

Vi får bare passe på at ingen av disse sinte høye damene kommer etter oss med kniv mens vi går i gata med de høye trofe-mennene våre :Knegg:

Neida, vi har våre egne høye trofémenn. Det er derfor de lave gutta sliter litt på sjekkemarkedet, for vi vil alle vil ha de høye mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hind skrev:

Lav er du, men det er ikke sikkert du er en av de som kan regnes som petite. For å være det må du være svært spinkelt bygget. Mer enn bare normalt slank altså, og alt skal være bittesmått. Føtter, hender, pupper og det hele. 

Vet ikke helt hva jeg regnes som. Er 84 rundt puppene, 66 rundt midjen og 90 rundt hofta/rumpa. Skuldrene er vel rundt 90 cm tror jeg. Litt vanskelig å måle det selv :fnise: Vet ikke om mine hender er små men vil tippe de er normale i forhold til min høyde? :P Hovedsaklig str. 36 i sko.

Anonymkode: ee5f6...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet ikke helt hva jeg regnes som. Er 84 rundt puppene, 66 rundt midjen og 90 rundt hofta/rumpa. Skuldrene er vel rundt 90 cm tror jeg. Litt vanskelig å måle det selv :fnise: Vet ikke om mine hender er små men vil tippe de er normale i forhold til min høyde? :P Hovedsaklig str. 36 i sko.

Anonymkode: ee5f6...31c

Det høres ut som du er normalt bygget og ikke spesielt spinkel, men føttene dine er i alle fall str petite :) .Jeg har ca like mål, men ser ganske tynn ut siden jeg er 175 høy. Jeg er i hvert fall langt fra petite :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg regnes som. Er 84 rundt puppene, 66 rundt midjen og 90 rundt hofta/rumpa. Skuldrene er vel rundt 90 cm tror jeg. Litt vanskelig å måle det selv :fnise: Vet ikke om mine hender er små men vil tippe de er normale i forhold til min høyde? :P Hovedsaklig str. 36 i sko.

Anonymkode: ee5f6...31c

Du kan målene dine på rams, altså?

Anonymkode: 85306...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Det høres ut som du er normalt bygget og ikke spesielt spinkel, men føttene dine er i alle fall str petite :) .Jeg har ca like mål, men ser ganske tynn ut siden jeg er 175 høy. Jeg er i hvert fall langt fra petite :) 

Så da er det bare føttene mine som er petite? :fnise: Høye kvinner har den fordelen da. Jeg ser vel normal ut eller lett lubben vil jeg tro :P

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan målene dine på rams, altså?

Anonymkode: 85306...2b2

Har holdt på med vektnedgang så ja, jeg kan målene mine på rams, luringen;)

Anonymkode: ee5f6...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall er det temmelig påfallende at lave damer så godt som aldri blir sammen med menn som er under snittet høye. Og det til tross for at lave menn faktisk virker veldig interessert i disse damene.

Anonymkode: 85306...2b2

Jeg er ikke så sikker på om du er en høy kvinne. Kanskje en lav mann?

51 minutter siden, hind skrev:

Så du mener vi bør konkludere med en årsak til at noen høye menn faller for veldig lave kvinner? Ok, du får komme med fasiten da. Værsågod, ordet er ditt. 

Jeg har aldri hørt om lave menn som har blitt sammen med høye damer fordi de får dem til å tenke på sjiraffer, men jeg kjenner faktisk til flere som faller for høye damer fordi de liker å føle seg små og hjelpeløse og vil bli tatt vare på. Jeg skjønner at du ikke liker det, men folk har mye rart for seg, ser du.

Interessant. Kjenner du til flere menn som liker å føle seg små og hjelpesløse? Skjønte ikke helt.

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye dere lave damer rakker ned på lave menn, så bør dere tåle at noen også ser ned på dere pga høyden. Alvorlig talt. Det er allment akseptabelt å latterliggjøre lave menn — så hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre lave kvinner?

Anonymkode: 85306...2b2

Nå tror jeg enda mer at du faktisk er en lav mann, som har sett seg lei av at alt for mange går etter de høye mennene.

Til info så har det vært veldig mye latterliggjøring eller hets rundt kvinners utseendet også. Men etter hvert så kunne kvinnene ta igjen.

Anonymkode: ed07b...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...