Gå til innhold

Menn som foretrekker lave kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.7.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Så mye dere lave damer rakker ned på lave menn, så bør dere tåle at noen også ser ned på dere pga høyden. Alvorlig talt. Det er allment akseptabelt å latterliggjøre lave menn — så hvorfor skal man ikke kunne latterliggjøre lave kvinner?

Anonymkode: 85306...2b2

Hvorfor skal man ha behov for å rakke ned på noen som helst pga utseende? 

Når det er sagt, ja, korte menn blir latterliggjort i større grad enn korte kvinner, men kvinner blir da generelt mye oftere latterliggjort pga utseende enn det menn blir. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare husk at vi lave kvinner og menn ser dere fra den vinkelen dere gjør når dere åpner frontkameraet med et uhell ;) 

Anonymkode: f3f47...4b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 22.57, AnonymBruker skrev:

 

Dere to er som knoll og tott. God bedring til dere begge to ;)

Anonymkode: ee5f6...31c

God bedring? Stapp hersketeknikkene dine opp en viss plass.

Det at kvinner finner høye menn attraktivt er godt dokumentert i forskning. Dersom en kort mann prøver seg og en høy mann prøver seg (alle andre like) så vil den gjennomsnittlige kvinne oftere si ja til den høye mannen. Det er ikke en mening det er dokumenterbare fakta. Det er også slik at det nesten bestandig er menn som prøver seg på damer og ikke damer som prøver seg på menn. Mannen kommer med framstøtet og kvinnen aksepterer eller avviser. 

 

Anonymkode: 4922f...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Men skjønner jo at det er vanskelig for deg å innse at folk liker forskjellige ting.

Anonymkode: 6597a...c4b

Nedlatende svar!

Dersom du påstår at det kvinnelige idealet for menn er noe annet enn en høy mann så snakker du ikke sant. Selvfølgelig finnes det unntak, men trenden er klar. Kvinner blir tiltrukket av høyde, sosial posisjon og rikdom. 

Dersom du for eksempel ser på hva kvinner søker på på dating-sider så legger 95% av kvinner inn at de søker etter menn som er like høye eller høyere enn seg selv. 

Anonymkode: 4922f...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thyra skrev:

De fleste synes det er latterlig å velge kjæreste ut i fra hva andre måtte synes ser latterlig ut. En kjæreste er en man skal trives med, ikke et tilbehør. 

Det samme tenker jeg, ingen bryr seg om høyde, man skal trives med kjæresten. Tipper dette bare var en misunnelse tråd. Når folk begynner å hakke ned på menn med lave kvinner. Uansett, det er søtt, men som sagt, ingen bryr seg om høyde. Slutt med alle de sjalusi-trådene/kommentarene. Herregud, voks opp.

Anonymkode: b068e...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 18.40, nicecar skrev:

Deg om det. Godt at vi lever i et land der vi kan velge partner selv ;)

«Kjære drømmepartner. Med deg hadde blitt lykkelig for alltid, men du er dessverre for høy/lav slik at det ser dumt ut. Det er jo det viktigste i livet. Derfor må jeg gå...»

:rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare husk at vi lave kvinner og menn ser dere fra den vinkelen dere gjør når dere åpner frontkameraet med et uhell ;) 

Anonymkode: f3f47...4b5

Haha, lo!:laugh:

 

Jeg er selv 1,69 cm høy og har fått høre at jeg er skikkelig "perfekt" i høyden fordi jeg verken er høy eller lav. Ca på snittet, og veldig fornøyd med det :) Har vært med alt fra gutter som er alt fra 1,70 til 1,96 cm(!!). Må innrømme at jeg synes det så en smule dumt ut da jeg var med han på 1,96 cm: var jo hele 27 cm forskjell. Jeg følte meg som ei litta brødsmule(!!). Han så meg ikke fra "frontkameravinkelen", men det var det eneste positive med høydeforskjellen - fikk jo lettere nakkeproblemer av å kysse fyren. Foretrekker egentlig gutter som er 1.75-1.87 cm høye. Hvis jeg ser ei jente på 1.60 med en på over 1.90 tenker jeg bare på de nakkeproblemene, så dere skal ha det lave jenter: dere må ha sterk nakke!! :laugh:

Anonymkode: c0872...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...