Gå til innhold

Ansiktskrem fra Olay (Hydrogel?)


Smarties

Anbefalte innlegg

Hei!

Tidligere brukte jeg en krem fra Olay som jeg tror het Hydrogel... Men det ser ikke ut som den lages lenger :cry: Noen som kjenner til det?? Det var en helt blank "gele". Utrolig god...

Evt noen som kjenner til noe lignende? Syns det er utrolig vanskelig å finne ansiktskrem som ikke blir for fet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv det serumet som er i ei pumpeflaske ' date='nydelig .[/quote']

Jepp! Egentlig er det mot rynker, men det er supert for huden! Blir glatt og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olay er testet på dyr.

:o :-? Brukte Olay da jeg var yngre. Å fy! Og så jeg som ikke kan fordra produkter som er testet på dyr. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Egentlig er det mot rynker, men det er supert for huden! Blir glatt og deilig.

Enig. Olay er et av mine favorittmerker. Et tydelig bevis på at dyrt ikke alltid er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :-? Brukte Olay da jeg var yngre. Å fy! Og så jeg som ikke kan fordra produkter som er testet på dyr. :(

Jeg også brukte Olay da jeg var yngre. Det var før jeg ble opplyst og skjønte hva som var rett og galt her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Det serumet er vel ment til å brukes under en fuktighetskrem; den utglattende effekten kommer blant annet av innholdet av silikoner som glatter hudoverflaten. Ergo er det ingen fuktighetskrem i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det serumet er vel ment til å brukes under en fuktighetskrem; den utglattende effekten kommer blant annet av innholdet av silikoner som glatter hudoverflaten. Ergo er det ingen fuktighetskrem i seg selv.

Korrekt. Men man får også fuktighetskrem i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som IKKE tester på dyr, som har en god krem, som ikke er for fet.. (Helst så mye fuktighet, men så lite fett som mulig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Humlen¤

olay er sikkert bra for de som ikke har en veldig sensitiv hud. For meg funker det i noen dager så blir huden bare törrere enn noen gang. Kunne virklieg önske at det billige også fungerte for meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...