AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #41 Skrevet 25. juli 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Dette fikser ansiktet. Ingen 30 åring vil ha en hengende, rynkete vagina. Anonymkode: 9554e...172 En hengende, rynkete vagina? Du vet hva en vagina er? Les og lær: https://sml.snl.no/skjeden Anonymkode: 90102...90f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #42 Skrevet 25. juli 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner også folk som er i stabile forhold hvor hun er 15 år eldre. Lykkelige som bare det, gift og med felles barn. Hvertfall sånn tilsynelatende, jeg vet jo ikke hva de eventuelt sliter med på privaten. NOE er det jo i alle forhold, uansett aldersforskjell. Selv ble jeg plutselig involvert med en veldig mye yngre mann, men ingen av oss ser vel på den andre som kjærestemateriale akkurat. Klarer ikke helt se meg selv sammen med ham ute og at alle skal tro han er ute med mora si liksom. Haha, huff!! Anonymkode: 2ee4f...95a Jeg syns det er noe befriende og lekent med yngre menn. Syns ofte menn på min egen alder er satte og dølle. Jeg er nok i overkant barnslig 🙈😁 Anonymkode: 4a0a3...d61 2
Sphere Skrevet 25. juli 2018 #43 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er noe befriende og lekent med yngre menn. Syns ofte menn på min egen alder er satte og dølle. Jeg er nok i overkant barnslig 🙈😁 Anonymkode: 4a0a3...d61 Hah, det er nok derfor mange menn går etter yngre kvinner også.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #44 Skrevet 25. juli 2018 15 år er stor forskjell, uansett om det er kvinnen eller mannen som er eldst.. Men som et rent seksuelt forhold, tror jeg det vil fungere. Som et parforhold, tror jeg det kan være vanskeligere, nettopp fordi du nå har blitt såpass "gammel". Det vil ikke bli barn i forholdet deres, og det er en stor sjanse for at han ønsker seg barn etterhvert, kanskje om 5-10 år. Var jeg deg bare nøt jeg det dere har sammen, og ikke tenke og vurdere for mye. Er det viktig for deg å vite hva forholdet er og hva han tenker om fremtiden? Eller kan du nyte det dere har sammen i de små øyeblikkene dere treffes? Anonymkode: 1c571...d96 2
Leeloo Skrevet 26. juli 2018 #45 Skrevet 26. juli 2018 Jeg er 41 og har i løpet av sommeren vært på date med menn på 25-32 (alderen var litt tilfeldig). Han på 25 var helt klart den mest modne av dem, et nydelig menneske. Han er i et åpent forhold med en dame på sin egen alder, men han liker damer på 35+ fordi det er mindre styr (han mener yngre damer er sprø). Jeg har ingenting i mot menn på min egen alder, men de synes nok muligens jeg er litt for barnslig (og det er jeg, jeg har ikke lyst til å være voksen ). Jeg har "alt på stell", barn, jobb, orden på økonomien, så det er ikke der problemet ligger, men jeg liker godt energien til de som er litt yngre, den matcher bedre min egen. Jeg er ikke på utkikk etter annet enn en søndagskjæreste, og alderen er helt åpen, han kan være 25 eller 55, så lenge vi klikker. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #46 Skrevet 26. juli 2018 Har vært sammen med 18 år eldre og 10 år yngre. Endte opp med en jevnaldrende. Jeg tror ikke slike forhold med stor aldersforskjell er liv laga i lengden. Selv om det alltid finnes unntak. Det går fint nå men en eldes fortere jo eldre enn blir og forskjellene blir større. Når du er 60 og han er 45 blir forskjellene for store. Bare nyt tiden sammen og ikke overkompliser. Hvis du ikke hadde hatt uhell i kjærlighet tror du at du hadde vært interessert i ham ? Det høres jo ikke ut som dere har så mye til felles. Anonymkode: 0cc44...e2d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #47 Skrevet 26. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 15 år er stor forskjell, uansett om det er kvinnen eller mannen som er eldst.. Men som et rent seksuelt forhold, tror jeg det vil fungere. Som et parforhold, tror jeg det kan være vanskeligere, nettopp fordi du nå har blitt såpass "gammel". Det vil ikke bli barn i forholdet deres, og det er en stor sjanse for at han ønsker seg barn etterhvert, kanskje om 5-10 år. Var jeg deg bare nøt jeg det dere har sammen, og ikke tenke og vurdere for mye. Er det viktig for deg å vite hva forholdet er og hva han tenker om fremtiden? Eller kan du nyte det dere har sammen i de små øyeblikkene dere treffes? Anonymkode: 1c571...d96 Har tenkt litt nå, og landet på at jeg vil nyte det vi har her og nå. Så får heller forhold komme med en annen mann. Jeg er uansett ikke så opptatt av det å være i forhold akkurat nå, da livet byr på masse annet generelt 😊 Anonymkode: 4a0a3...d61 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #48 Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, Leeloo skrev: Jeg er 41 og har i løpet av sommeren vært på date med menn på 25-32 (alderen var litt tilfeldig). Han på 25 var helt klart den mest modne av dem, et nydelig menneske. Han er i et åpent forhold med en dame på sin egen alder, men han liker damer på 35+ fordi det er mindre styr (han mener yngre damer er sprø). Jeg har ingenting i mot menn på min egen alder, men de synes nok muligens jeg er litt for barnslig (og det er jeg, jeg har ikke lyst til å være voksen ). Jeg har "alt på stell", barn, jobb, orden på økonomien, så det er ikke der problemet ligger, men jeg liker godt energien til de som er litt yngre, den matcher bedre min egen. Jeg er ikke på utkikk etter annet enn en søndagskjæreste, og alderen er helt åpen, han kan være 25 eller 55, så lenge vi klikker. Høres fantastisk ut, og akkurat som jeg skulle sagt det selv 😊 Nyt sommeren og søndags-kjæresten😉 Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #49 Skrevet 26. juli 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen med 18 år eldre og 10 år yngre. Endte opp med en jevnaldrende. Jeg tror ikke slike forhold med stor aldersforskjell er liv laga i lengden. Selv om det alltid finnes unntak. Det går fint nå men en eldes fortere jo eldre enn blir og forskjellene blir større. Når du er 60 og han er 45 blir forskjellene for store. Bare nyt tiden sammen og ikke overkompliser. Hvis du ikke hadde hatt uhell i kjærlighet tror du at du hadde vært interessert i ham ? Det høres jo ikke ut som dere har så mye til felles. Anonymkode: 0cc44...e2d Tro meg når jeg sier at vi har masse til felles. Samme jobb, samme hobby og jeg «var» han for 15 år siden. Hadde vi vært nærmere i alder hadde det vært picture perfect ❤️ Anonymkode: 4a0a3...d61
herremann Skrevet 26. juli 2018 #50 Skrevet 26. juli 2018 Eldre damer har oftere livet på stell Tør slå seg løs i senga, og kan slå seg løs. Drikker mindre på byen Slipper tull som at de hopper rett på nestemann om du er vekke 5 min
herzeleid Skrevet 26. juli 2018 #51 Skrevet 26. juli 2018 På 24.7.2018 den 12.03, AnonymBruker skrev: Hva er greia med det? Er en sprek 42-åring, som nesten konsekvent blir sjekket opp av yngre menn. Sjelden de på min alder. Nå skal det sies at jeg ser omtrent ti år yngre ut, og liker det ungdommelige. Tror nok "trenden" med eldre kvinner og unge menn handler mest om at flere eldre kvinner nå gjør seg tilgjengelige, og da slenger yngre menn ut snøret også der, i håp om å få napp. Sitat Nå har det seg sånn at jeg har falt for en mann på 27, og stritter alt jeg har imot. Vi har «hooket» opp endel ganger, og havner alltid i seng med noen måneders mellomrom. Dette har pågått nesten ett år. Usikker på hva jeg skal gjøre her, og ikke minst hva han tenker. Anonymkode: 4a0a3...d61 Det lureste er vell å rett og slett snakke med han om hva han ønsker. Det er nok veldig få menn i 20-årene som i utgangspunktet ønsker seg en kvinne i 40-årene som kjæreste, og hvis alt dere har gjort i nesten et år er å møtes og ha sex en gang i blant ville jeg nok ikke hatt så veldig høye forhåpninger. Men unntak finnes, og nettopp derfor er det nok mye bedre å prate med han nå og finne ut om også du kan få det du ønsker, eller om det er dødfødt og lurere å gå videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå