Menchit Skrevet 24. juli 2018 #21 Skrevet 24. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Og der tror jeg det skjærer seg. Jeg har barn. Han ikke. Anonymkode: 4a0a3...d61 Det er jo ikke sikkert, mange som ikke ønsker egne barn. Synes du bør snakke med ham, synd om det bare dør ut dersom det kunne blitt noe fint 😊
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #22 Skrevet 24. juli 2018 Om 10 år er han i 30 årene og du i 50. Da blir du dumpet i null , niks. Anonymkode: 9554e...172 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #23 Skrevet 24. juli 2018 17 minutter siden, Menchit skrev: Det er jo ikke sikkert, mange som ikke ønsker egne barn. Synes du bør snakke med ham, synd om det bare dør ut dersom det kunne blitt noe fint 😊 Det tror jeg ikke at jeg orker - er redd det blir avslag. Og det takler jeg ikke atter en gang. Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #24 Skrevet 24. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om 10 år er han i 30 årene og du i 50. Da blir du dumpet i null , niks. Anonymkode: 9554e...172 Mye mulig, mye mulig det holder. Det kan ingen vite. Anonymkode: 4a0a3...d61
Menchit Skrevet 24. juli 2018 #25 Skrevet 24. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg ikke at jeg orker - er redd det blir avslag. Og det takler jeg ikke atter en gang. Anonymkode: 4a0a3...d61 Hvis du ikke snakker med ham blir det 100% sikkert avslag ihvertfall. Dessuten kaster du bort muligheten til å møte din neste kjæreste 😊 Hvis du snakker med ham derimot, så kanskje har du kjæresten din der, eller du kan begynne å se etter ham ihvertfall 😍
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #26 Skrevet 24. juli 2018 46 minutter siden, Menchit skrev: Hvis du ikke snakker med ham blir det 100% sikkert avslag ihvertfall. Dessuten kaster du bort muligheten til å møte din neste kjæreste 😊 Hvis du snakker med ham derimot, så kanskje har du kjæresten din der, eller du kan begynne å se etter ham ihvertfall 😍 Jeg vil i det minste se an sommeren først. Jeg vet at det er på stedet hvil, men jeg har gått altfor mange oppoverbakker i livet. Og akkurat nå fortoner selv den minste bakken seg enorm. Bruker litt tid her nå, så får vi se om svaret kommer 😊 tusen takk ❤️ Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #27 Skrevet 24. juli 2018 Problemet med yngre menn kontra eldre modne kvinner er at damenes popularitet daler veldig etter de har passert 50. Og de blir dumpet til fordel for noen yngre. Anonymkode: c6a23...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #28 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet med yngre menn kontra eldre modne kvinner er at damenes popularitet daler veldig etter de har passert 50. Og de blir dumpet til fordel for noen yngre. Anonymkode: c6a23...1b1 Oh Well! There’s always plastic surgery😂 Anonymkode: 4a0a3...d61 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #29 Skrevet 25. juli 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Oh Well! There’s always plastic surgery😂 Anonymkode: 4a0a3...d61 Dette fikser ansiktet. Ingen 30 åring vil ha en hengende, rynkete vagina. Anonymkode: 9554e...172
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #30 Skrevet 25. juli 2018 Er jo blitt en trend på datingsider også, eldre kvinner i 40-årene som fisker etter yngre menn. Personlig så skjønner jeg ikke menn som vil ha ei som er mye eldre, (samme med menn som gidder å ha ei som er mye yngre), men hver sin smak. Anonymkode: aeef7...a39
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 25. juli 2018 #31 Skrevet 25. juli 2018 Gå ut ifra at det bare dreier seg om sex, og at han sikkert trives i ditt selskap også. Men hvis du håper på noe mer, lurer du bare deg selv. Og dessuten tar du da bort noe av poenget med å involvere seg med en eldre kvinne. Det er jo nettopp det at man gjerne slipper sånt umodent, romantisk mas som er en stor del av tiltrekningen.
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. juli 2018 #32 Skrevet 25. juli 2018 20 hours ago, Menchit said: Det er jo ikke sikkert, mange som ikke ønsker egne barn. De aller aller fleste kommer etterhvert til et punkt der man finner ut at man ønsker barn. Det er godt mulig det er "mange" som ikke ønsker barn i absolutt antall, men som prosent av befolkningen så er det ikke "mange" som ikke ønsker barn.
Menchit Skrevet 25. juli 2018 #33 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, GiftMann38 skrev: De aller aller fleste kommer etterhvert til et punkt der man finner ut at man ønsker barn. Det er godt mulig det er "mange" som ikke ønsker barn i absolutt antall, men som prosent av befolkningen så er det ikke "mange" som ikke ønsker barn. Det har du sikkert rett i, men det får hun jo aldri vite dersom hun ikke spør ham. Så må det jo være opp til ham å ta ansvar for å vite hva som er rett for ham selv.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #34 Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Gå ut ifra at det bare dreier seg om sex, og at han sikkert trives i ditt selskap også. Men hvis du håper på noe mer, lurer du bare deg selv. Og dessuten tar du da bort noe av poenget med å involvere seg med en eldre kvinne. Det er jo nettopp det at man gjerne slipper sånt umodent, romantisk mas som er en stor del av tiltrekningen. Nettopp. Jeg er 35 og har et seksuelt forhold til en som er nesten 10 år yngre. Vi har til en viss grad følelser for hverandre, trives i hverandres selskap og har utrolig bra sex. Men noe forhold med alt styret det kan involvere, blir det aldri. Og det er det vi synes er deilig begge to. Helt til en av oss finner en annen, da. Kan fort bli litt styr da.. Egentlig vil jeg finne «drømmemannen», og han bør være rundt min alder. Men nå nyter jeg å være alene, etter å ha vært i seriøse forhold helt siden tenårene. Deilig å ha en å ha sex med, som ikke krever noe mer. Anonymkode: 2d9eb...428 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #35 Skrevet 25. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette fikser ansiktet. Ingen 30 åring vil ha en hengende, rynkete vagina. Anonymkode: 9554e...172 Joda, går an å fikse dåsa også 😂😂😂😂 Anonymkode: 4a0a3...d61 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #36 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Jeg er 35 og har et seksuelt forhold til en som er nesten 10 år yngre. Vi har til en viss grad følelser for hverandre, trives i hverandres selskap og har utrolig bra sex. Men noe forhold med alt styret det kan involvere, blir det aldri. Og det er det vi synes er deilig begge to. Helt til en av oss finner en annen, da. Kan fort bli litt styr da.. Egentlig vil jeg finne «drømmemannen», og han bør være rundt min alder. Men nå nyter jeg å være alene, etter å ha vært i seriøse forhold helt siden tenårene. Deilig å ha en å ha sex med, som ikke krever noe mer. Anonymkode: 2d9eb...428 Jeg er litt der jeg og. Ha en å ha det gøy med når barnefri osv. Men han er mer av den romantiske typen som elsker med sjelen. Ingen av oss gir noe særlig lyd, så dette vil nok mest sannsynlig dø ut av seg selv. Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #37 Skrevet 25. juli 2018 5 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Gå ut ifra at det bare dreier seg om sex, og at han sikkert trives i ditt selskap også. Men hvis du håper på noe mer, lurer du bare deg selv. Og dessuten tar du da bort noe av poenget med å involvere seg med en eldre kvinne. Det er jo nettopp det at man gjerne slipper sånt umodent, romantisk mas som er en stor del av tiltrekningen. Romantikk trenger hverken være umodent eller masete 😉 Anonymkode: 4a0a3...d61
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 25. juli 2018 #38 Skrevet 25. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Romantikk trenger hverken være umodent eller masete 😉 Anonymkode: 4a0a3...d61 Nei, det trenger ikke det. Men det er noe med det å ikke ødelegge det som er fint her og nå med masse fremtidsstress og press. Man håper jo gjerne å få slippe sånt når man involverer seg med noen eldre.
BiancaWhite Skrevet 25. juli 2018 #39 Skrevet 25. juli 2018 Stort sett, av de jeg kjenner er kvinnen yngst i forholdet. Men jeg kjenner også et par der kvinnen er eldst. Fra 2 til 15 år eldre. Gidder ikke bry meg, så lenge de har det bra er det det som teller.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #40 Skrevet 25. juli 2018 Kjenner også folk som er i stabile forhold hvor hun er 15 år eldre. Lykkelige som bare det, gift og med felles barn. Hvertfall sånn tilsynelatende, jeg vet jo ikke hva de eventuelt sliter med på privaten. NOE er det jo i alle forhold, uansett aldersforskjell. Selv ble jeg plutselig involvert med en veldig mye yngre mann, men ingen av oss ser vel på den andre som kjærestemateriale akkurat. Klarer ikke helt se meg selv sammen med ham ute og at alle skal tro han er ute med mora si liksom. Haha, huff!! Anonymkode: 2ee4f...95a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå