AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hva er greia med det? Er en sprek 42-åring, som nesten konsekvent blir sjekket opp av yngre menn. Sjelden de på min alder. Nå skal det sies at jeg ser omtrent ti år yngre ut, og liker det ungdommelige. Nå har det seg sånn at jeg har falt for en mann på 27, og stritter alt jeg har imot. Vi har «hooket» opp endel ganger, og havner alltid i seng med noen måneders mellomrom. Dette har pågått nesten ett år. Usikker på hva jeg skal gjøre her, og ikke minst hva han tenker. Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Var ikke intr nok dette, kanskje? Anonymkode: 4a0a3...d61
Morten1 Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Det finnes en del yngre menn som ønsker eldre kvinner og det finnes en del eldre menn som ønsker yngre kvinner. Jeg er selv 27 og hadde ikke hatt noe problem å datet en på 42 sålenge alt ligger tilrette for det. 2
Helado Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Yngre menn liker voksne kvinner fordi, som de selv sier i alle fall, vi er mer selvsikre og har gjerne mer orden på livet, og det tiltrekkes de av. Hvis man i tillegg er heldig og ser relativt bra ut og har et ungdommelig sin, så kan man tiltrekke seg de yngre og de eldre. Alder er fortsatt bare et tall! Selv har jeg akkurat begynt å date en på 28 år, er selv 39, folk får syns hva de vil, det gjør de uansett. Kom ut av et langvarig forhold med en på 41 år, og for å si det mildt, han er mye mindre moden enn han på 28.....igjen kun et tall. Endret 24. juli 2018 av Helado 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Morten1 skrev: Det finnes en del yngre menn som ønsker eldre kvinner og det finnes en del eldre menn som ønsker yngre kvinner. Jeg er selv 27 og hadde ikke hatt noe problem å datet en på 42 sålenge alt ligger tilrette for det. Høres bra ut😊 Men jeg er mest usikker på hva han vil. Om det kun er sex han vil ha. Anonymkode: 4a0a3...d61
Morten1 Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Hvor ofte prater dere sammen da? Hva sier han til deg? er allt seksuellt rellatert? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, Helado skrev: Yngre menn liker eldre damer fordi, som de selv sier i alle fall, vi er mer selvsikre og det tiltrekkes de av. Hvis man i tillegg er heldig og ser relativt bra ut og har et ungdommelig sinn, hva er problemet?? Alder er fortsatt bare et tall! Selv har jeg akkurat begynt å date en på 28 år, er selv 39, folk får syns hva de vil, det gjør de uansett. Kom ut av et langvarig forhold med en på 41 år, og for å si det mildt, han er mye mindre moden enn han på 28.....igjen kun et tall. Ikke sant😁 Finnes flust av menn på vår alder som er umodne. Han her er en god kombinasjon av gammel sjel og passe umoden. Men vi snakker nesten 16 års forskjell i alder her😱 Anonymkode: 4a0a3...d61
Helado Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant😁 Finnes flust av menn på vår alder som er umodne. Han her er en god kombinasjon av gammel sjel og passe umoden. Men vi snakker nesten 16 års forskjell i alder her😱 Anonymkode: 4a0a3...d61 Hehe....var en setning som stod på profilen hans som gjorde at jeg bare måtte ta kontakt, det stod nemlig " pensjonist i ung kropp"...😂
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, Morten1 skrev: Hvor ofte prater dere sammen da? Hva sier han til deg? er allt seksuellt rellatert? Han er overhodet ikke på sosiale medier eller teksting, så det som foregår der er fint lite. Det som er er aldri relatert til sex. Vi har i tillegg felles hobby, så sees der innimellom. Da er han... hmm....sjenert, men hyggelig. Ler masse av teite ting jeg gjør. Det som er problemet er stillheten imellomtiden. Og spesielt etter vi har hatt sex. Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, Helado skrev: Hehe....var en setning som stod på profilen hans som gjorde at jeg bare måtte ta kontakt, det stod nemlig " pensjonist i ung kropp"...😂 😂😂😂😂 Møttes ikke på nett😉 Anonymkode: 4a0a3...d61
Menchit Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 Alder i seg selv er ikke så viktig tenker jeg, der er mer hvor man er i livet og hva man ønsker ser for seg i fremtiden som bør stemme noenlunde dersom et forhold skal være liv laga. Slik som barn/ikke barn/ferdig med barn osv. Synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #12 Skrevet 24. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Var ikke intr nok dette, kanskje? Utålmodig much? Anonymkode: 3dcfe...969 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #13 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, Menchit skrev: Alder i seg selv er ikke så viktig tenker jeg, der er mer hvor man er i livet og hva man ønsker ser for seg i fremtiden som bør stemme noenlunde dersom et forhold skal være liv laga. Slik som barn/ikke barn/ferdig med barn osv. Synes jeg. Nettopp. Og der tror jeg det skjærer seg. Jeg har barn. Han ikke. Anonymkode: 4a0a3...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #14 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Utålmodig much? Anonymkode: 3dcfe...969 Litt kanskje 🙊 Anonymkode: 4a0a3...d61
Morten1 Skrevet 24. juli 2018 #15 Skrevet 24. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han er overhodet ikke på sosiale medier eller teksting, så det som foregår der er fint lite. Det som er er aldri relatert til sex. Vi har i tillegg felles hobby, så sees der innimellom. Da er han... hmm....sjenert, men hyggelig. Ler masse av teite ting jeg gjør. Det som er problemet er stillheten imellomtiden. Og spesielt etter vi har hatt sex. Anonymkode: 4a0a3...d61 Koser han noe med deg da? eller blir det bare klein hobby prat og ellers vær og vind? Prøve å finne på noe kanskje, gå tur, kan være han ikke er helt sikker på deg ennå og derfor ikke åpner seg helt, men siden dette har holdt på såpass lenge syns jeg det er rart.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #16 Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, Morten1 skrev: Koser han noe med deg da? eller blir det bare klein hobby prat og ellers vær og vind? Prøve å finne på noe kanskje, gå tur, kan være han ikke er helt sikker på deg ennå og derfor ikke åpner seg helt, men siden dette har holdt på såpass lenge syns jeg det er rart. Ingen kosing foruten sex, nei ... og vi har begge vært interessert i andre i mellom her, men kommer liksom alltid tilbake til hverandre. Begge uflaks i kjærlighet. Han har en tendens til å sveve på rosa sky, mens jeg er realistisk. Såpass mye har vi snakket. Anonymkode: 4a0a3...d61 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #17 Skrevet 24. juli 2018 Unge menn som tiltrekkes romantisk av eldre kvinner er ofte mer modne enn eldre menn som tiltrekkes romantisk av yngre kvinner. Just sayin. Anonymkode: 77c7a...b55 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #18 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unge menn som tiltrekkes romantisk av eldre kvinner er ofte mer modne enn eldre menn som tiltrekkes romantisk av yngre kvinner. Just sayin. Anonymkode: 77c7a...b55 Det handler om mentalt nivå. Selv er jeg en kvinne tjuesyv som har forelsket meg i en mann på toogtyve. Han er mye mer moden enn de jeg har datet over femogtredve. Ja, mange ganger er alder bare et tall. Anonymkode: 77c7a...b55 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #19 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Unge menn som tiltrekkes romantisk av eldre kvinner er ofte mer modne enn eldre menn som tiltrekkes romantisk av yngre kvinner. Just sayin. Anonymkode: 77c7a...b55 Men så var det om tiltrekningen var romantisk eller kun seksuell da🤔 Anonymkode: 4a0a3...d61 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #20 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det handler om mentalt nivå. Selv er jeg en kvinne tjuesyv som har forelsket meg i en mann på toogtyve. Han er mye mer moden enn de jeg har datet over femogtredve. Ja, mange ganger er alder bare et tall. Anonymkode: 77c7a...b55 Har jo mye med livserfaring å gjøre. Oppdragelse. Opp-nedturer i livet. Har livet bydd på mest oppoverbakker, så blir vel personen der etter. Anonymkode: 4a0a3...d61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå