Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, bondekone skrev:

Takk for gode ønsker @Irisiri @Patriotpaula @Bokdamen og @lillemeg90

Desverre viste testen fortsatt bare 1-2😩 syns BT testen er noe sterkere, men det er lite. Har noen erfaringer hvor dette fortsatt kan være bra? Desverre synes jeg og murringene har gitt seg noe, men er fortsatt kvalm og trøtt. Puppene er ikke særlig ømme. Skal være 5+0 nå, og er desverre stadig mer innstilt på at dette ikke går😥

Det var leit at den ikke viste mer. Jeg krysser alt jeg har for at det bare er sen økning eller at det har med IVF å gjøre. Ikke mist håpet!❤️

Hvis du får tatt ny blodprøve på mandag, så får du svaret på stigning fra forrige prøve ila. dagen da? Er det planen? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Mener også jeg har lest at billigstrimlene kan ha noe forskjellig mengde fargestoff. De var ca som dine. Jeg har fått ny telefon pga den andre krasjet så fikk ikke med meg alt over.. Dette bilde ble tatt via snapchat så det var lagret der. 

Kanskje det bliegreit nor du flest kommer deg på jobb? At du får tankene over på noe annet? ❤️

Ja, de har nok det ja. Ja, vil og tenke det vil være greit når jeg først kommer dit. Blir gal av å sitte hjemme slik som dette🙄

2 minutter siden, Irisiri skrev:

Det var leit at den ikke viste mer. Jeg krysser alt jeg har for at det bare er sen økning eller at det har med IVF å gjøre. Ikke mist håpet!❤️

Hvis du får tatt ny blodprøve på mandag, så får du svaret på stigning fra forrige prøve ila. dagen da? Er det planen? 🙂

Jeg spør legen først om de kan sjekke blodprøven fra i går for hcg i tillegg. Skreiv om bekymringen min, så håper jeg får ta nye prøve på mandag da. Men må nesten bare høre hva legen sier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bondekone skrev:

Ja, de har nok det ja. Ja, vil og tenke det vil være greit når jeg først kommer dit. Blir gal av å sitte hjemme slik som dette🙄

Jeg spør legen først om de kan sjekke blodprøven fra i går for hcg i tillegg. Skreiv om bekymringen min, så håper jeg får ta nye prøve på mandag da. Men må nesten bare høre hva legen sier

Håper du får en så grei helg som mulig ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at den bare viste 1-2 @bondekone, men så lenge strimmeltestene blir sterkere tenker jeg at du ikke må gi opp håpet helt selv om det er greit å være innstilt på at det kanskje ikke går denne gangen. Krysser fingrene videre for deg, og håper de får sjekket hcg i den blodprøven du tok og kanskje en ny en på mandag. Nyrene våre jobber jo litt forskjellig med tanke på hvor effektivt de skiller ut hcg fra blodet, så blodprøve kan vise noe annet enn urinprøve. ❤️ Ønsker deg en fin helg og en god arbeidsdag, satser på at det setter tankene dine over på noe annet. God klem! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, prøverpåny skrev:

Leit at den bare viste 1-2 @bondekone, men så lenge strimmeltestene blir sterkere tenker jeg at du ikke må gi opp håpet helt selv om det er greit å være innstilt på at det kanskje ikke går denne gangen. Krysser fingrene videre for deg, og håper de får sjekket hcg i den blodprøven du tok og kanskje en ny en på mandag. Nyrene våre jobber jo litt forskjellig med tanke på hvor effektivt de skiller ut hcg fra blodet, så blodprøve kan vise noe annet enn urinprøve. ❤️ Ønsker deg en fin helg og en god arbeidsdag, satser på at det setter tankene dine over på noe annet. God klem! 😊

Takk❤ mister ikke håpet helt, men prøver å være litt realist og. Takk for gode ønsker❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sånn at dette går veien ❤️ Uansett, pr nå er du gravid til det motsatte er bevist ❤️ Og en liten trøst oppi alt, er at dere har flere blastoer på frys og ikke må rykke helt tilbake til start ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Håper sånn at dette går veien ❤️ Uansett, pr nå er du gravid til det motsatte er bevist ❤️ Og en liten trøst oppi alt, er at dere har flere blastoer på frys og ikke må rykke helt tilbake til start ❤️

Takk❤ ja, jeg føler det er stor sannsynlighet for at jeg uansett slipper unna mer sprøyter, så har absolutt troa på at vi kommer til å lykkes☺  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillemeg90 skrev:

Tenker på deg i dag! Skulle du få svar på den første HCG prøven? 

Så snilt❤ har ikke fått svar (enda) desverre🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga belagte jeg meg på at jeg hadde mistet. Det har vært vondt, men følte jeg forsonet meg med det og begynte å se frem mot neste forsøk. 

Tok ny test i dag, og den er faktisk en aaanelse sterkere🙄 så skjønner virkelig ikke hva dette betyr. Alt av symtpomer som kvalme, oppblåst og de stikkingene som var i starten har fforsvunnet. Kjenner litt murringer, men da har jeg følt det har vært av den «gale» typen. Føler meg ikke gravid, og har ikke troa selv. Ikke fått svar av legen ang. Hcg heller... snakket med porsgrunn og de var enige i at hcg testing kunne være lurt. Så da er det bare mer venting🙄 

 

IMG_20190429_161619.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at det skal være så usikkert 😕 Stor klem til deg ❤️ Men jeg tenker at du fortsett er gravid inntil det motsatte er bevist ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tester kan være så usikre på å måle HCG-nivå, anbefales vel ikke å bruke de for å sjekke økning... Skjønner det er vanskelig, men jeg råder deg til å slutte å teste på strimmel nå og heller vente på blodprøvene. Det er så mye annet som kan påvirke strimmeltestene, så de er vel egentlig ikke så pålitelig. Håper dette går veien! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 29.4.2019 den 16.31, Patriotpaula skrev:

Uff, at det skal være så usikkert 😕 Stor klem til deg ❤️ Men jeg tenker at du fortsett er gravid inntil det motsatte er bevist ❤️

 

På 29.4.2019 den 16.51, lillemeg90 skrev:

Huff ventingen er tøff... ❤️

 

22 timer siden, Bokdamen skrev:

Tenker masse på deg disse dagene 💕

 

19 timer siden, Tussi2018 skrev:

Tenker på deg og krysser fingrene ❤❤

 

9 timer siden, Lorieen skrev:

Tenker på deg, og håper! ❤️

 

5 timer siden, prøverpåny skrev:

❤️ Krysser fingre 🤞

Tusen takk, så utrolig flott å få all den omtanken❤

22 timer siden, Atziri skrev:

Sånne tester kan være så usikre på å måle HCG-nivå, anbefales vel ikke å bruke de for å sjekke økning... Skjønner det er vanskelig, men jeg råder deg til å slutte å teste på strimmel nå og heller vente på blodprøvene. Det er så mye annet som kan påvirke strimmeltestene, så de er vel egentlig ikke så pålitelig. Håper dette går veien! ❤️

Nei, jeg vet, siste gang jeg blir å gjøre det🙄 måtte ta siste test fra ebay (eneste jeg hadde igjen), men blir ikke noe mer. Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta nye hcg blodprøver, så tatt første i dag, og tar ny torsdag. Så da er det bare å vente å se! 

Fikk og svar på toksoplasmose, og har ikke hatt det! (Trodde det var veldig vanlig å ha hatt det når man var så i smittekontakt som jeg er). Så da blir det skjerpings på all kontakt med jord, skrelling og vasking av grønnsaker, og generelt håndvask (spesielt etter kontakt med kattene). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, bondekone skrev:

Måtte ta nye hcg blodprøver, så tatt første i dag, og tar ny torsdag. Så da er det bare å vente å se! 

Fikk og svar på toksoplasmose, og har ikke hatt det! (Trodde det var veldig vanlig å ha hatt det når man var så i smittekontakt som jeg er). Så da blir det skjerpings på all kontakt med jord, skrelling og vasking av grønnsaker, og generelt håndvask (spesielt etter kontakt med kattene). 

Jeg har heller ikke hatt toxoplasmose selv om vi har hatt katter hele livet mitt. Men så lenge man bruker sinn fornuft og god håndhygiene går det nok veldig bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...