Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!

bondekone

Anbefalte innlegg

Rart med de smertene.. Jeg var under utredning for endometriose før jeg ble gravid og hadde sterke smerter fra eggløsning til menstruasjon. Men kan ikke si de satt i livmorhalsen 🤔 det gjorde vondt under sex men det var pga støt lengre oppe på en måte. Smertene jeg hadde utenom var som mens smerter bare verre. Samt akkurat som en brennende følelse dypt inne i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Rart med de smertene.. Jeg var under utredning for endometriose før jeg ble gravid og hadde sterke smerter fra eggløsning til menstruasjon. Men kan ikke si de satt i livmorhalsen 🤔 det gjorde vondt under sex men det var pga støt lengre oppe på en måte. Smertene jeg hadde utenom var som mens smerter bare verre. Samt akkurat som en brennende følelse dypt inne i magen.

Takk for svar. Har kun merket dette rundt eggløsning, men først i går jeg fikk lokalisert det så tydelig. 🤔 ingen likhet med menssmerter her. får spørre om dette på timen vi skal ha, tenker jeg. Er sikkert ikke noe farlig, men blir jo alltid skremmende når det er sterke smerter som man ikke har en klar forklaring på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, bondekone skrev:

Takk for svar. Har kun merket dette rundt eggløsning, men først i går jeg fikk lokalisert det så tydelig. 🤔 ingen likhet med menssmerter her. får spørre om dette på timen vi skal ha, tenker jeg. Er sikkert ikke noe farlig, men blir jo alltid skremmende når det er sterke smerter som man ikke har en klar forklaring på! 

Ja.. Blir det mer kan du jo kontakte lege før også. Kan letrozolen ha overstimulert deg på noen måte? Tenker om du kan ha fått en cyste feks. Har ikke peiling på det så er bare et skudd i blinde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Ja.. Blir det mer kan du jo kontakte lege før også. Kan letrozolen ha overstimulert deg på noen måte? Tenker om du kan ha fått en cyste feks. Har ikke peiling på det så er bare et skudd i blinde

Ja der sier du noe! Ikke vondt for øyeblikket, utover litt øm i eggstokk området. Satser på det holder seg slik😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dpo 2

fortsatt økt temp, så da tenker jeg EL var på lørdag. Så da var det over i dpo-land igjen✌ denne gangen har jeg relativt lite tro på noe som helst, spesielt med tanke på den dårlig innsatsen det ble, men det er iallefall en sjanse. Så er jeg heller spent på timen vi snart skal ha😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør om vi skal ha barn

Denne traff meg rett i hjertet. Har så lyst å si at det eneste jeg ønsker meg i år er en positiv graviditetstest, et barn som roter i pakkene, som maser på bli ferdig med maten, som gleder seg over julemagien, som våkner oss midt på natten pga spenning. Jeg vil ha en familie❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig sårt når det eneste man ønsker er så vanskelig å få til! 2019 må være året deres  ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Det er skikkelig sårt når det eneste man ønsker er så vanskelig å få til! 2019 må være året deres  ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

nå er den tida hvor hver dag uten spotting er positivt, like nerveprirrirrende hver gang😬

Vil uansett ikke teste noe før ikm, så får vente noen dager til👍 men først første samtalr i morgen, veldig spent!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

8 dpo

nå er den tida hvor hver dag uten spotting er positivt, like nerveprirrirrende hver gang😬

Vil uansett ikke teste noe før ikm, så får vente noen dager til👍 men først første samtalr i morgen, veldig spent!

Blir veldig spennende i morgen, krysser fingrene for dere på alle måter 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bokdamen skrev:

Blir veldig spennende i morgen, krysser fingrene for dere på alle måter 💕

Takk for kryssing❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønsker @Atzirit og @lillemeg90 ❤

Første samtale gjennomført. Utrolig hyggelige og flinke folk! Fortsatt alt av tester og unsersøkelser fine, forutenom min slimhinne som er litt tynn, men var vist ikke noe alvorlig. Men fikk oppstart i februar. Skal igjennom kort protokoll, så slipper nesespray. Veldig spent! 

Vi kommer igjenn to PP til før første forsøk (samt den vi er i nå) så håper er jo selvsagt at vi slipper det😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
42 minutter siden, bondekone skrev:

Takk for lykkeønsker @Atzirit og @lillemeg90 ❤

Første samtale gjennomført. Utrolig hyggelige og flinke folk! Fortsatt alt av tester og unsersøkelser fine, forutenom min slimhinne som er litt tynn, men var vist ikke noe alvorlig. Men fikk oppstart i februar. Skal igjennom kort protokoll, så slipper nesespray. Veldig spent! 

Vi kommer igjenn to PP til før første forsøk (samt den vi er i nå) så håper er jo selvsagt at vi slipper det😉

Så spennende. Masse lykke til 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butter skrev:

Så spennende. Masse lykke til 😄

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Så spennende da ❤ utrolig greit å ha den oppstarten der fremme. 

Takk😊 ja, det er utrolig godt. Og faktisk overaskende godt at det ikke var med en gang og. Jeg har liksom hatt en tanke om at vi ikke har prøvd lenge nok, er så unge, finner ikke noe galt e.l, så vi bør få det til selv (selv om vi absolutt har prøvd den krevde tiden). Nå har vi liksom et par mnd til, slik at det blir 16 PP. Og da tenker jeg vi er bikket tiden for «det går sikkert ettervært». Noe med å føle enn virkelig har prøvd før enn få hjelp av felleskassa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bondekone skrev:

Takk😊 ja, det er utrolig godt. Og faktisk overaskende godt at det ikke var med en gang og. Jeg har liksom hatt en tanke om at vi ikke har prøvd lenge nok, er så unge, finner ikke noe galt e.l, så vi bør få det til selv (selv om vi absolutt har prøvd den krevde tiden). Nå har vi liksom et par mnd til, slik at det blir 16 PP. Og da tenker jeg vi er bikket tiden for «det går sikkert ettervært». Noe med å føle enn virkelig har prøvd før enn få hjelp av felleskassa.

Forstår tankene dine! :) og om det ikke skulle gå er det ikke lenge igjen til dere får hjelp! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...