bondekone Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #461 Del Skrevet 8. februar 2019 Puh, da var cetrotide også satt! Hakket værre, mem var fult overkommelig. Svir en del etter jeg satt den, men ellers greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 8. februar 2019 #462 Del Skrevet 8. februar 2019 Det høres ikke noe særlig hyggelig ut å sette sprøyter på seg selv 😐 Bra jobba! Jeg håper du får ei fin helg og er spent på å høre fra kontroll på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #463 Del Skrevet 8. februar 2019 40 minutter siden, Irisiri skrev: Det høres ikke noe særlig hyggelig ut å sette sprøyter på seg selv 😐 Bra jobba! Jeg håper du får ei fin helg og er spent på å høre fra kontroll på mandag! Ja, det er absolutt ikke noe særlig det😅 egner meg nok ikke som noe sykepleier gitt!🙈 takk, og i like måte☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #464 Del Skrevet 11. februar 2019 Første nedtur i IVF karusellen😕 det blir ikke innsett. Var hos gynekolog i dag, og fant enormt med eggposer (over 50 i ulik størrelse), og stor fare for overstimulering. Setter eggløsningsprøyte i morgen (gonapeptid), og uttak på torsdag. Så er det mer unødvendig venting, hvor det ikke en gang er noe håp til. Nå er jeg lei. og har begynt å få ganske vondt i magen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #465 Del Skrevet 11. februar 2019 19 minutter siden, bondekone skrev: Første nedtur i IVF karusellen😕 det blir ikke innsett. Var hos gynekolog i dag, og fant enormt med eggposer (over 50 i ulik størrelse), og stor fare for overstimulering. Setter eggløsningsprøyte i morgen (gonapeptid), og uttak på torsdag. Så er det mer unødvendig venting, hvor det ikke en gang er noe håp til. Nå er jeg lei. og har begynt å få ganske vondt i magen og. Ååh, så kjedelig 😥😥 Jeg er redd det samme kan skje hos meg. Jeg har jo utrolig mye egg, så de nevnte på forsamtalen at det kan være risiko for at det blir fryseforsøk syklusen etter stimulering/uttak, for å roe ned kroppen i mellomtiden. De frykter at altfor mange egg vil hoppe på. Stor klem til deg ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2019 #466 Del Skrevet 11. februar 2019 Så utrolig kjedelig du responderer tydeligvis på hormonene da? Om jeg ikke misforstår? Sender deg også en klem ifht. Morsdagen som var i går ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #467 Del Skrevet 11. februar 2019 17 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ååh, så kjedelig 😥😥 Jeg er redd det samme kan skje hos meg. Jeg har jo utrolig mye egg, så de nevnte på forsamtalen at det kan være risiko for at det blir fryseforsøk syklusen etter stimulering/uttak, for å roe ned kroppen i mellomtiden. De frykter at altfor mange egg vil hoppe på. Stor klem til deg ❤️❤️ Vet du, de sa jo jeg var i faresonen for overstimulering, men jeg skjønte aldri at det kunne bety at det ikke ble innsett. Tenkte bare at jeg ville bli skikkelig dårlig imellomtiden. 😕 håper du slipper det, jeg går på veldig lav dose, så sprøtt at det ble dette resultatet. 13 minutter siden, lillemeg90 skrev: Så utrolig kjedelig du responderer tydeligvis på hormonene da? Om jeg ikke misforstår? Sender deg også en klem ifht. Morsdagen som var i går ❤ Ja, veldig. Står på lav dose for å unngå dette, men var vist høyt nok😢 takk, ja det var en sår dag❤ --------- Nå ligger jeg under tepper og har skikkelog vondt. Har tatt seg opp ganske mye i smerter og oppblåsthet faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 11. februar 2019 #468 Del Skrevet 11. februar 2019 Så utrolig leit. Men betyr det at de fryser de ned hvis det blir noen gode kandidater og at det blir fryseforsøk? Eller kan de avslutte det tidlig så du må ha ny nedregulering og uttak? Mulig jeg stiller dumme spørsmål, men er ikke helt inne i dette med IVF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #469 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, bondekone skrev: Vet du, de sa jo jeg var i faresonen for overstimulering, men jeg skjønte aldri at det kunne bety at det ikke ble innsett. Tenkte bare at jeg ville bli skikkelig dårlig imellomtiden. 😕 håper du slipper det, jeg går på veldig lav dose, så sprøtt at det ble dette resultatet. Nå ligger jeg under tepper og har skikkelog vondt. Har tatt seg opp ganske mye i smerter og oppblåsthet faktisk. Ååh... De har kanskje ikke forklart seg godt nok da? At hvis det er stor risiko for overstimulering, så kan det føre til at det ikke blir innsett? Er ikke sikkert alle tar den koblingen. At man kan bli dårlig kan man lese at man kan kan bli, men noen får jo sette inn for det hvis det ikke er så altfor ille... Jeg tror jeg har en ganske lav dose også, sammenlignet med andres tall her inne. Så håper jo at jeg unngår overstim, høres ikke noe særlig ut 😥 Selv om jeg kjenner at jeg er innstilt på at jeg må vente på fryseforsøk, så får et ferskforsøk var en positiv overraskelse 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #470 Del Skrevet 11. februar 2019 5 minutter siden, Irisiri skrev: Så utrolig leit. Men betyr det at de fryser de ned hvis det blir noen gode kandidater og at det blir fryseforsøk? Eller kan de avslutte det tidlig så du må ha ny nedregulering og uttak? Mulig jeg stiller dumme spørsmål, men er ikke helt inne i dette med IVF. Hos meg har de sagt at det blir fryseforsøk hvis det ser for voldsomt ut ved uttak 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #471 Del Skrevet 11. februar 2019 9 minutter siden, Irisiri skrev: Så utrolig leit. Men betyr det at de fryser de ned hvis det blir noen gode kandidater og at det blir fryseforsøk? Eller kan de avslutte det tidlig så du må ha ny nedregulering og uttak? Mulig jeg stiller dumme spørsmål, men er ikke helt inne i dette med IVF. De fryser ned alt brukendes ja, så blir det fryseforsøk. Så slipper ny runde med hormoner (enda). ☺ 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ååh... De har kanskje ikke forklart seg godt nok da? At hvis det er stor risiko for overstimulering, så kan det føre til at det ikke blir innsett? Er ikke sikkert alle tar den koblingen. At man kan bli dårlig kan man lese at man kan kan bli, men noen får jo sette inn for det hvis det ikke er så altfor ille... Jeg tror jeg har en ganske lav dose også, sammenlignet med andres tall her inne. Så håper jo at jeg unngår overstim, høres ikke noe særlig ut 😥 Selv om jeg kjenner at jeg er innstilt på at jeg må vente på fryseforsøk, så får et ferskforsøk var en positiv overraskelse 🤞🏻 Det ble aldri nevnt som særlig aktuelt iallefall. Jeg har jo selvsagt hørt det kan skje, men man tror liksom ikke det gjelder enn selv🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #472 Del Skrevet 11. februar 2019 12 minutter siden, bondekone skrev: Det ble aldri nevnt som særlig aktuelt iallefall. Jeg har jo selvsagt hørt det kan skje, men man tror liksom ikke det gjelder enn selv🙄 Samme innstilling hadde jeg på «prosjekt baby» - så feil kan man ta 😬 «skjer andre, men ikke meg» 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #473 Del Skrevet 11. februar 2019 3 minutter siden, Patriotpaula skrev: Samme innstilling hadde jeg på «prosjekt baby» - så feil kan man ta 😬 «skjer andre, men ikke meg» 😜 Hehe ja, jeg burde jo innsett for lenge siden at det burde skje meg. Har hatt samme teori hele tiden selv, har vist seg å være veldig feil😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #474 Del Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, bondekone skrev: Hehe ja, jeg burde jo innsett for lenge siden at det burde skje meg. Har hatt samme teori hele tiden selv, har vist seg å være veldig feil😅 Samme teori har jeg hatt på IVF - så feil kan man ta, igjen 😬 Så jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg skal være så heldig med alt når jeg kommer i gang, at jeg unngår overstimulering, slipper fryseforsøk og at jeg blir gravid på første forsøk 😅 Tenker at det ikke skal være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #475 Del Skrevet 11. februar 2019 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Samme teori har jeg hatt på IVF - så feil kan man ta, igjen 😬 Så jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg skal være så heldig med alt når jeg kommer i gang, at jeg unngår overstimulering, slipper fryseforsøk og at jeg blir gravid på første forsøk 😅 Tenker at det ikke skal være mulig Sant sant. Får krysse fingrene for at det går bra når du er i gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 11. februar 2019 #476 Del Skrevet 11. februar 2019 Uff så kjedelig at det ikke ser ut til å bli insett. Men veldig positivt at du har reagert så bra på hormonene da😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #477 Del Skrevet 11. februar 2019 29 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Uff så kjedelig at det ikke ser ut til å bli insett. Men veldig positivt at du har reagert så bra på hormonene da😊😊 Ja absolutt, det blir iallefall egg av det her! Værre om det ikke var respons! (Bare for å virkelig føle seg som en verpehøne😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. februar 2019 #478 Del Skrevet 11. februar 2019 Så leit at det ble litt humper i veien Det er mange som får gode resultater ved fryseforsøk også, noen leger som også påstår at dette er best har jeg fått med meg. Jeg fikk få egg. Fikk ikke vite hvor mange før jeg kom til innsett, 6 stk, alle ble befruktet men, kun 2 var brukende. Da husker jeg at jeg sank sammen innvendig og fikk enda mindre tro på at det skulle gå. Hadde jo "ingen" å gå på om det ikke gikk. Hadde sett for meg 5 på frys liksom. Det kan absolutt fremdeles gå veien dette her, forstår uansett at det er skikkelig demotiverende. Spesielt når du er blitt overstimulert også. Håper du føler deg bedre ganske snart og kan få samlet ny giv (vet det ikke er lett)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 11. februar 2019 #479 Del Skrevet 11. februar 2019 Da håper jeg at du får ut noen kvalitetsegg på torsdag! 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #480 Del Skrevet 11. februar 2019 57 minutter siden, Avalon skrev: Så leit at det ble litt humper i veien Det er mange som får gode resultater ved fryseforsøk også, noen leger som også påstår at dette er best har jeg fått med meg. Jeg fikk få egg. Fikk ikke vite hvor mange før jeg kom til innsett, 6 stk, alle ble befruktet men, kun 2 var brukende. Da husker jeg at jeg sank sammen innvendig og fikk enda mindre tro på at det skulle gå. Hadde jo "ingen" å gå på om det ikke gikk. Hadde sett for meg 5 på frys liksom. Det kan absolutt fremdeles gå veien dette her, forstår uansett at det er skikkelig demotiverende. Spesielt når du er blitt overstimulert også. Håper du føler deg bedre ganske snart og kan få samlet ny giv (vet det ikke er lett)! Det er vel litt med at de som faktisk overlever frys, må jo være skikkelig kvalitetsegg og, så håper virkelig det går veien dette😍 litt ekstra ventetid, det må jeg bare resette hjernen min på. Litt bedre etter sofa tid i dag, håper formen er god nok til jobb i morgen. Blir veldig spennende å se hvor mange egg som kommer ut. Håper virkelig de får en drøss gode egg ut når det først ble slik!! 59 minutter siden, Irisiri skrev: Da håper jeg at du får ut noen kvalitetsegg på torsdag! 😁🤞 Ja, meg og! Bør virkelig være enusikker drøss kvalitetsegg når det ble slik😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå