Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Signerer bokdamen - ønsker det alt godt og  håper sommeren blir fin ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert lurt å ta litt ferie fra forumet, det kan bli litt mye av det gode noen ganger. Ønsker deg en god sommer om vi ikke hører fra deg!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god sommer og krysser alt for at spiren sitter igjen over sommeren🥰😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Takk for alle fine meldinger og ønsker for ferien❤ nå er jeg tilbake, og det har vært godt, og nødvendig, å ha en pause. De siste ukene har tankene ufrivillig handlet mer og mer IVF, men frem til det har jeg fokusert minimalt på det. Og det har vært godt! Nå er jeg derimot enormt klar for å begynne igjen, og mens kom i dag. Letrozol fra cd 3-cd 7. Stusser imidlertid over at jeg ikke skal bruke noe progesteronstøtte i etterkant? Har en del lutinus liggende, og håpte jeg kunne bruke det, mtp på min håpløse tidlige spotting. Skal høre med de iallfall!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått ladet batteriene litt i sommer og krysser fingrene for at du møter julen med en fin kul på magen 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre lyd fra deg igjen, bondekone ❤️ Krysser fingrene for dere denne gangen 🙏🤞🏻😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Jeg er i gang med letrozol-styrt fryseforsøk, er det det du skal ha også? :) nå håper jeg bare EL avventer noen dager til, sånn at jeg kan få innsett over helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, prøverpåny skrev:

Velkommen tilbake! Jeg er i gang med letrozol-styrt fryseforsøk, er det det du skal ha også? :) nå håper jeg bare EL avventer noen dager til, sånn at jeg kan få innsett over helgen. 

Jeg har og letrozol ja☺ skal du ha noe progesteronstøtte? Håper EL avventer litt da! Jeg pleier å ha EL på cd 14, og får jeg det da, skulle innsett vært på en lørdag. Men sist jeg tok letrozol fikk jeg EL på cd 11, så krysser fingrene for at detblir tidligere denne gangen og☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 10.30, bondekone skrev:

Jeg har og letrozol ja☺ skal du ha noe progesteronstøtte? Håper EL avventer litt da! Jeg pleier å ha EL på cd 14, og får jeg det da, skulle innsett vært på en lørdag. Men sist jeg tok letrozol fikk jeg EL på cd 11, så krysser fingrene for at detblir tidligere denne gangen og☺

Jeg fikk progesteron-støtte sist (mitt første fryseforsøk), men det fikk jeg ikke beskjed om før jeg meldte inn positiv EL-test. Men jeg hadde sagt fra i crypho at jeg spottet fra ganske tidlig i lutealfasen. Regner med at det blir det samme nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, prøverpåny skrev:

Jeg fikk progesteron-støtte sist (mitt første fryseforsøk), men det fikk jeg ikke beskjed om før jeg meldte inn positiv EL-test. Men jeg hadde sagt fra i crypho at jeg spottet fra ganske tidlig i lutealfasen. Regner med at det blir det samme nå. :)

Skjønner! Likt her og. Gav beskjed om spotting, så da skal jeg ta lutinus fra innsett☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg kommet til cd 6, og tatt letrozol i 3 dager. Ikke like kvalm som sist, heldigvis! Skal på ultralud på cd11. Sist jeg gikk på letrozol fikk jeg EL allerede cd11, så veldig spent denne gang. Begynt med temping igjen, i tillegg til EL tester så jeg ikke risikere å misse EL😆 

Fikk og beskjed om at jeg skal ta lutinus pga spottingen min, det ble jeg glad for😀  selvom det var et herk😆 håper dette resulterer i en liten spire❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikker på at hele forsøket går i dass😤 UL i dag, som viste et egg på 22 mm, altså rett før eggløsning. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle «for sikkerhetskyld» ta EL test på morgenen, men den var negativ. Men det er ikke logisk at testen ikke er positiv når egget er så sprekkeferdig. Så jeg er redd for at testen hadde vært positiv i går, og at jeg nå har misset det hele. Fikk beskjed om at temping ikke var tilstrekkelig🤔 skikkelig irriterende kjente jeg, er jo ingneting mer sikkert enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...