Gå til innhold

Er det lov å kjøre bil med gipset hånd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Kjæresten min og jeg har leid bil når vi skal til Danmark i helga, men så har det seg sånn at han he klart å brekke noen bein i den høyre hånda og har fått gips opp til albuen... Er det lov å kjøre bil med gipset hånd? Er forresten bil med manuelt gir vi har leid. Han jobber med å kjøre varer osv og det går helt fint. Men er redd for at de ikke vil la oss leie bilen heh

Anonymkode: afa27...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men har kjørt bil selv med gipset hånd og underarm, men ikke over albuen. Kjørte manuell og det gikk fint. 

Anonymkode: 2089b...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Spørsmål som har med helse å gjøre, særlig spørsmål som i ytterste konsekvens kan skade enten deg eller andre MÅ du kontakte din egen lege (eller i det minste en lege) for å få svaret på. Face to face. Slikt gjør man ikke på Kvinneguiden, her man stort sett er ukjente mennesker, og du ikke kan få verifisert vår utdannelse, dersom vi som svarer her har det.

 

Jeg har høyere utdannelse, men er langt fra en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har førerkort. Så kan du kjøre. Og han navigere.

Eller så kan dere få med ein venn som kan være "privatsjåfør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å kjøre på motorveien i Danmark i 130 km/t med gipset hand da 👍🏻

Anonymkode: c35a3...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Spørsmål som har med helse å gjøre, særlig spørsmål som i ytterste konsekvens kan skade enten deg eller andre MÅ du kontakte din egen lege (eller i det minste en lege) for å få svaret på. Face to face. Slikt gjør man ikke på Kvinneguiden, her man stort sett er ukjente mennesker, og du ikke kan få verifisert vår utdannelse, dersom vi som svarer her har det.

 

Jeg har høyere utdannelse, men er langt fra en lege.

Det er jeg fullt klar over! Jeg lurte kun på om det var lov å kjøre med gipset hånd:) om det er noen regler på det 

Anonymkode: afa27...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult å kjøre på motorveien i Danmark i 130 km/t med gipset hand da 👍🏻

Anonymkode: c35a3...172

Han kjører bil i jobben hans og han har ikke noe problem med å kjøre eller gire👌🏽 

Anonymkode: afa27...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...