AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Del Skrevet 23. juli 2018 Har nå ventet i to uker på en pakke sendt innenlands.. noen andre som har opplevd det samme? Er posten bare ekstremt treige må i fellesferien?? Anonymkode: 7480a...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Del Skrevet 23. juli 2018 Skal ikke ha noe å si om det er fellesferie. Posten har da ikke ferie. Anonymkode: b5386...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 24. juli 2018 #3 Del Skrevet 24. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nå ventet i to uker på en pakke sendt innenlands.. noen andre som har opplevd det samme? Er posten bare ekstremt treige må i fellesferien?? Anonymkode: 7480a...96d Ja. Det har jeg akkurat opplevd. Jeg bestilte fra HM og de påstår på siden deres at det vil ta fra 6-8 virkedager. Men ut i fra klager på FB siden deres så stemmer ikke dette for 5 flate øre. Jeg kunne se på sporingen at de ikke hadde sendt pakka engang da tia var gått ut. Jeg bestile den 7ende og fikk pakka mi i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå