Gjest ISeeYouCreep Skrevet 24. juli 2018 #61 Skrevet 24. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #62 Skrevet 24. juli 2018 20 timer siden, matsk skrev: Det er ikke muskler, prøv å flex uten å ha armen inntill kroppen. Du er tynnfeit, skinnyfat. Er foreldrene/søsknene dine slik kroppsmessig? Tynnfeit?? Det er han da virkelig ikke. Anonymkode: 7f4cf...e48
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #63 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tynnfeit?? Det er han da virkelig ikke. Anonymkode: 7f4cf...e48 Jo. La han må fettprosenten sin, han er normalvektig med litt høy fettprosent. Anonymkode: 6599f...8ab
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #64 Skrevet 24. juli 2018 syntes det er sykt at overvektig blir sett på som normalvektig med litt høy fettprosent i disse dager. det er ikke bra å normalisere overvekt og du tror jo til og med at du er kjempetynn.. jeg hadde startet å trene. Anonymkode: 1b53f...11f 5
Ulla Ullsokk Skrevet 24. juli 2018 #65 Skrevet 24. juli 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk må slutte å bruke "normal" som en definisjon på overvektig. At gjennomsnittsnormannen er en dvask gris som er mer opptatt av TV og godis enn å begeve seg betyr ikke at "normal" er slank (jeg snakker for øvrig ikke om TS her). Normalen er kanskje det han er, men han er overhodet ikke slank. Han er normalen av nordmenn - som vil si overvektig (om enn i mindre grad enn det en mann/kvinne på 50+ er). Anonymkode: 938b6...112 Du er inne på noe, MEN du må ta høyde for at folk er født forskjellig! Noen har faktisk sånn mage som TS selv om de trener masse og spiser sunt. Jeg trodde ikke det gikk an å være så forskjellig før jeg bodde med en som var sånn. Det er rett og slett genetisk, du kan se det på friske sunne barn med foreldre som er opptatt av å leve sunt! Det er tydeligvis ikke gener i TS sitt tilfelle, men jeg får litt vondt av at folk som har sånne gener skal lese at de er dvaske.
Ulla Ullsokk Skrevet 24. juli 2018 #66 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: du er ikke kjempetynn. du er lubben. tror du ser deg selv bedre enn du er. du ser helt grei ut. ser ut som en typisk mann i 40 åra som har fått unger og drikker øl til middagen hver dag og elsker fotball og hater trening Anonymkode: 1b53f...11f Haha, nei du! Sånne menn er mye tjukkere enn han her gitt! Har endel sånne venner! 3
Isambard Skrevet 24. juli 2018 #67 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, ... skrev: Styrketreningen går litt i rykk og napp, og kostholdet er langt fra ideelt. Jeg vil si at jeg er seriøs på løpetreningsfronten. Jeg er absolutt i god form. Jeg er veldig lett-trent, kommer fort i form og holder formen lenge uten at kostholdet ødelegger nevneverdig. For styrketreningen ødelegger kostholdet en del, selvsagt. At jeg har veldig høy forbrenning sier egentlig mye om hvor kleint kosthold jeg har hatt. Jeg har litt mage, men burde strengt tatt vært bælfeit. Jeg er heldig sånn sett, og for bare få år siden veide jeg 61 kilo. Så alt handler bare om å gidde. Hvis du løper jevnlig og har god kondis trenger du ikke bekymre deg for helsa. Da handler det mest om utseendet. Jeg synes din egen beskrivelse i startinnlegget er veldig presis. Du ser ut som en person som er skapt for å være tynn. Det gjør at noen få kilo ekstra vises godt på deg. Du skal nok ikke ta av mer enn 3-4 kilo før du ser veldig mye strammere ut. 61 kg høres alt for lite ut. 1
Nowayback Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #68 Skrevet 24. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville kalt det dvask... Anonymkode: ba77f...ab6 35 misunnelige mennesker liker dette innlegget?😉 1
minister-mio Skrevet 24. juli 2018 #69 Skrevet 24. juli 2018 35 minutter siden, ... skrev: 35 misunnelige mennesker liker dette innlegget?😉 Misunnelige på hva? 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #70 Skrevet 24. juli 2018 22 timer siden, matsk skrev: Han er tynn. Men han ser feitere ut pga ikke noe muskler. Han er virkelig ikke det man kaller tynn. Han er heller ikke overvektig. Slank med litt mage. Anonymkode: af102...a4e 1
Nowayback Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #71 Skrevet 24. juli 2018 8 minutter siden, minister-mio skrev: Misunnelige på hva? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #72 Skrevet 24. juli 2018 53 minutter siden, Isambard skrev: Hvis du løper jevnlig og har god kondis trenger du ikke bekymre deg for helsa. Da handler det mest om utseendet. Jeg synes din egen beskrivelse i startinnlegget er veldig presis. Du ser ut som en person som er skapt for å være tynn. Det gjør at noen få kilo ekstra vises godt på deg. Du skal nok ikke ta av mer enn 3-4 kilo før du ser veldig mye strammere ut. 61 kg høres alt for lite ut. Ja 61 kg er veldig lite. Er noen som bare er tynne og ikke legger på seg men Ts klarte å legge på seg så da er trening beste for han og ikke slanking direkte. Trening og sunt kosthold. Anonymkode: af102...a4e
Frøken_fjong1 Skrevet 24. juli 2018 #73 Skrevet 24. juli 2018 45 minutter siden, ... skrev: 35 misunnelige mennesker liker dette innlegget?😉 Hva er de misunnelige på? 1
Xcase33 Skrevet 24. juli 2018 #74 Skrevet 24. juli 2018 På 23.7.2018 den 18.56, ... skrev: Jeg er 175 høy og veier 78 kilo, som gir en BMI på 25,5 og det regnes som lett overvekt. Selv har jeg alltid følt meg kjempetynn, men jeg er tydeligvis ikke det? Har jo litt mage, men er tynn ellers og er ikke særlig muskuløs. Er BMI egentlig en god nok pekepinn? Den tar jo ikke akkurat høyde for hvorvidt man har muskler eller fett som veier. Og muskler veier jo mer. Jeg trener litt styrke, men kan ikke skjønne at det skal få meg så veldig opp i vekt heller. Du er vel det man kaller for tynnfeit ..ta å begynne å løfte mer vekter ..få noen mer markert bryst og armer.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #75 Skrevet 24. juli 2018 Jeg tenker dvask er helt riktig betegnelse. Kroppen har helt tydelig ikke fått så mye oppmerksomhet og omtanke den burde fått, men samtidig er det ikke snakk om å være feit. Hadde du trent hardt noen måneder og fått byttet ut fettet med muskler tror jeg kroppen din hadde sett smashing ut. Anonymkode: c9e99...6a1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #76 Skrevet 24. juli 2018 Utrent, helt normal sikkert..men er litt å gå på da. Ned i fettprosent og øke muskelmassen din Anonymkode: 68bcf...ece
Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2018 #77 Skrevet 24. juli 2018 Drit i hva vekta sier. Begynn å tren styrke regelmessig og tungt nok, og få i deg nok proteiner.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #78 Skrevet 24. juli 2018 På 23.7.2018 den 18.56, ... skrev: Jeg er 175 høy og veier 78 kilo, som gir en BMI på 25,5 og det regnes som lett overvekt. Selv har jeg alltid følt meg kjempetynn, men jeg er tydeligvis ikke det? Har jo litt mage, men er tynn ellers og er ikke særlig muskuløs. Er BMI egentlig en god nok pekepinn? Den tar jo ikke akkurat høyde for hvorvidt man har muskler eller fett som veier. Og muskler veier jo mer. Jeg trener litt styrke, men kan ikke skjønne at det skal få meg så veldig opp i vekt heller. Syns du ser slank ut, bare utrent. 60% mat og 40% trening vil øke vekta di. Spør en pt om råd. Anonymkode: 9a02d...283
Gjest Axl Skrevet 24. juli 2018 #79 Skrevet 24. juli 2018 Hvis du er kjempetynn så er jeg bare skjelett. Du er ikke tynn. Du er slank med litt fett på magen. Selv om BMI'en din sier overvekt så betyr ikke det at det er rett. Det er ikke usunn overvekt. Det kalles muskler. Muskler veier mer enn fett. Fettet på magen kan du få bort med rett trening og kosthold, men det er ikke noe å klage over. Mange slanke som får litt fett på magen eller øl mage.
Sparks Skrevet 24. juli 2018 #80 Skrevet 24. juli 2018 Du er absolutt ikke overvektig. Helt normalvektig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå