Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så frekke folk er mot ts...

Ts, du ser ut som den bmi'en du har synes jeg, men for meg er det ikke negativt. Jeg synes du ser rålekker ut :) Tror heller ikke du er særlig i faresonen helsemessig heller med 25.5 i bmi. Det er bare såvidt over normalvekt. 

Anonymkode: ae215...17d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig fra en annen mann: Du er ikke overvektig, men ikke veltrent heller. Det skjønner du sikkert selv også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lett overvekt høres riktig ut. Man er ikke "kjempetynn" når man har antydning til man-boobs og mage, altså. Det ser ikke ut som om det er muskler som gjør at du tipper over normal-BMI, for å si det sånn. 

Anonymkode: 85b41...d41

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er absolutt ikke tynn: du er ganske godt isolert og ser ikke ut som du liker så veldig godt å bevege deg. Men du skiller deg ikke ut på noen som helst måte. En helt normal mann. 

Anonymkode: cc472...537

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av ...
  • Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er absolutt ikke tynn: du er ganske godt isolert og ser ikke ut som du liker så veldig godt å bevege deg. Men du skiller deg ikke ut på noen som helst måte. En helt normal mann. 

Anonymkode: cc472...537

Liker å bevege meg, og er ikke så lenge siden jeg løp mila på rundt 45 minutter. Jeg er slett ikke i dårlig form😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si du har litt ekstra. Sånn sett stemmer bmi-en din godt. 

Anonymkode: fc82b...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du er ikke kjempetynn. du er lubben. tror du ser deg selv bedre enn du er. du ser helt grei ut. ser ut som en typisk mann i 40 åra som har fått unger og drikker øl til middagen hver dag og elsker fotball og hater trening :)

Anonymkode: 1b53f...11f

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, FlikkFlakk skrev:

Man har heller ikke den kroppen dersom man er seriøs på treningsfronten :)

Styrketreningen går litt i rykk og napp, og kostholdet er langt fra ideelt. Jeg vil si at jeg er seriøs på løpetreningsfronten. Jeg er absolutt i god form.

15 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Blir uansett feil å snakke om muskler når bildet blir tatt på den måten . For det viser ingen muskel. :) men nok om det. Beklager  at du fikk noen råd på veien. 🙄 

om du er en løper , og seriøs på treningsfronten, hvordan kan du da ha det kostholdet du har? 

Jeg er veldig lett-trent, kommer fort i form og holder formen lenge uten at kostholdet ødelegger nevneverdig. For styrketreningen ødelegger kostholdet en del, selvsagt.

At jeg har veldig høy forbrenning sier egentlig mye om hvor kleint kosthold jeg har hatt. Jeg har litt mage, men burde strengt tatt vært bælfeit.

Jeg er heldig sånn sett, og for bare få år siden veide jeg 61 kilo. Så alt handler bare om å gidde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, ... skrev:

Styrketreningen går litt i rykk og napp, og kostholdet er langt fra ideelt. Jeg vil si at jeg er seriøs på løpetreningsfronten. Jeg er absolutt i god form.

Jeg er veldig lett-trent, kommer fort i form og holder formen lenge uten at kostholdet ødelegger nevneverdig. For styrketreningen ødelegger kostholdet en del, selvsagt.

At jeg har veldig høy forbrenning sier egentlig mye om hvor kleint kosthold jeg har hatt. Jeg har litt mage, men burde strengt tatt vært bælfeit.

Jeg er heldig sånn sett, og for bare få år siden veide jeg 61 kilo. Så alt handler bare om å gidde.

Jeg kan ikke si at jeg helt forstår hva du er ute etter.  I det ene øyeblikket sier du at du vet du har noen kilo for mye, og at muskler ikke kan forklare en eventuell overvekt, mens i neste øyeblikk forsvarer du disse kiloene med at du er i god form?

Det ene veier ikke opp for det andre, det er fullt ut mulig å være i god form, men samtidig ha en for høy fettprosent.

Bmi er for de aller fleste en god indikator på forholdet vekt/høyde.  Hvis du samtidig har et midjemål som gjør at du overstiger midje/hofte-ratio på 0,8, er det også en indikasjon på at du har en for høy andel av det skadelige bukfettet, og du bør ta grep.  Den høye forbrenningen varer ikke evig, og det er bedre å forebygge nå, i stedet for å slite med vekten senere.  ;)

Anonymkode: 006f5...dcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du samtidig har et midjemål som gjør at du overstiger midje/hofte-ratio på 0,8, er det også en indikasjon på at du har en for høy andel av det skadelige bukfettet, og du bør ta grep.  

Beklager, jeg husket feil.  Grensen er 0,9 for menn.

Skrevet

Du kan slanke deg ned til 50kg, og kroppen din vil allikvell se slik ut. Med mindre du får muskler, som strammer opp det der, så vil du alltid forbli lubben, som du er på bildet. Hilsen PT.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS jeg har ikke lest alle svarene du har fått, men jeg syns du er helt normal :)

Anonymkode: 500f1...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen kommentarer folk får seg til å skrive. Du ser helt normal ut.

Anonymkode: 94df1...942

• Liker 6
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Klassisk tynnfeit. Velkommen i klubben, bror.

AnonymBruker
Skrevet

Du er utrent og har mage.

Anonymkode: fbde1...b82

AnonymBruker
Skrevet

Han er forresten ikke tynnfeit. Tynnfeit er en tynn og utrent person. Han her er ikke tynn som i slank. Lettere lubben. Pappakroppen.

Anonymkode: fbde1...b82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen kommentarer folk får seg til å skrive. Du ser helt normal ut.

Anonymkode: 94df1...942

Normal i norsk målestokk. Likevel lett overvektig. 

Anonymkode: fc82b...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er kjempefin. Jeg liker ikke overtrente muskelbunter, men heller litt mer «kosebamse» myk og god. 

Anonymkode: 7f4cf...e48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...