Gå til innhold

Hvor gamle bilder synes du en kan bruke på nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gamle bilder synes du en kan bruke på nettdating? Skjønner at folk ikke synes det er greit å bruke bilder der det er store forandringer. For eksempel ved stor vektøkning, bilder som er 5—10 år gamle osv.

Anonymkode: a4af0...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er at de gir et korrekt inntrykk av hvordan man ser ut, men jeg tenker man skal være LITT streng med seg selv ettersom man ikke alltid selv ser hvor mye man har forandret seg. Du har åpenbare ting som rynker, vektoppgang og hårtap, men ellers forandrer jo utseendet seg jevnt over også. 

Så nylig som mulig er selvsagt bra, men noen av oss tar sjeldne bra bilder. Bruk skjønn, men gå som regel ikke over 5 år tilbake. 

Anonymkode: 53ef5...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier kun å bruke nyeste bilder, dvs maks 6 mnd gamle, og uten filter og stash....Like greit å vise hvordan man ser ut, for når man kommer til stykket vil man ikke lure folk, eller bli lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene bør ikke være eldre enn 2-3 år. Jeg har ofte følt meg litt lurt når bilder har vært eldre enn det, det gir rett og slett et litt uærlig og dårlig inntrykk. Mange forandrer seg en del og ser det tydeligvis ikke selv...men det gjør vi som treffer deg for første gang 😜 Og hva er vitsen med å bruke eldre bilder enn 2-3 år, du vil jo at vedkommende skal like den du er nå og ikke føle seg lurt fordi han eller hun forventer en "annen"? ☺️

Anonymkode: afa74...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt grensen på 1 år, helst max 6 måneder. Og ta nye dersom du har endret utseende merkbart (+/- mer enn 5 kg, ny sveis, etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett maks 1 år gamle bilder. De fleste er enda nyere enn det, men jeg har ett unntak som er et nærbilde fra noen år tilbake. Tillater meg å bruke det siden eneste ordentlige forskjellen jeg ser på bildet er at håret mitt er noen cm lengre i person. Det legger derimot få merke til siden jeg har krøller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes man skal bruke bilder fra den dagen man starter og endre ettersom man endrer seg i profil.
Når det gjelder bilder man eventuelt har på profilen, så liker jeg å vise bilder hvor jeg gjør ting uansett hvor gamle de er, for å vise sider ved meg selv. :) 
Så lenge det ikke er fra barndommen er det greit. ^_^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tinder har jeg faktisk bilder som er fra jeg var under 18. Og jeg er 24 nå :ler: Har selvsagt nyere bilder også, men på avstand har jeg ikke forandret meg nevneverdig. Ville aldri brukt noe med filter eller bilder som gir feil inntrykk av hvordan jeg ser ut

Anonymkode: d369d...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye man har forandret seg siden bildet ble tatt. Som en annen her sa, det har med å gi et korrekt inntrykk av deg selv å gjøre. Hjelper liksom ikke å bruke et bilde jeg tok i går dersom jeg barberer av meg håret og tatoverer hele ansiktet før jeg tropper opp på date.

Barndomsbilde kan jo være et morsomt tilleggsbilde, men må innrømme at jeg blir skeptisk når folk på 40-50 kun har barndoms- eller ungdomsbilde. Eller enda verre, veldig tydelig filter.

Anonymkode: efc40...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...