Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  Ullvott skrev (På 19.5.2023 den 16.17):

Jeg er veldig glad i Skechers, da de har mye som passer godt for brede føtter og/eller høy vrist. 😃👍 Men synes du de er normale i størrelsen? Jeg har ikke prøvd modellen på bildet, men jeg har tre forskjellige par Skechers (ballerina, tøysko og sneakers), og på alle tre gikk jeg ned en hel størrelse fra det jeg vanligvis bruker. 

Ekspander  

Jeg har samme erfaring. Kjøpte nettopp et par og måtte ned en størrelse. Hadde gått enda en halv størrelse ned hvis det var mulig.

Anonymkode: d6abd...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i Skechers, da de har mye som passer godt for brede føtter og/eller høy vrist. 😃👍 Men synes du de er normale i størrelsen? Jeg har ikke prøvd modellen på bildet, men jeg har tre forskjellige par Skechers (ballerina, tøysko og sneakers), og på alle tre gikk jeg ned en hel størrelse fra det jeg vanligvis bruker. 

Ekspander  

Ja de passet i hvert fall perfekt i min vanlige størrelse :) Men nå har jeg en litt stor str 41 så det er mulig at en med liten str 41 ville ha syntes den var litt for stor. Skostørrelser er nesten enda vanskeligere enn klesstørrelser... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 16.44):

Jeg har samme erfaring. Kjøpte nettopp et par og måtte ned en størrelse. Hadde gått enda en halv størrelse ned hvis det var mulig.

Ekspander  

Ja vet dere, jeg må visst korrigere meg selv litt (se forrige svar til Ullvott) ...
Igår da jeg tok på meg skoene innså jeg at de faktisk er litt ekstra romslige foran, så mye mulig at jeg kunne ha gått ned en størrelse uten problem. :nikke:
Skoene er så gode at jeg ikke la merke til det før nå! :ler:

Dette var forøvrig årets 17. mai-kjole, fra Bonprix. Mykt og behagelig stoff og passet fint til en avslappet 17. mai-feiring.

20207637-RfEiOEQ6.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandtex B. Copenhagen strikkevest

Kit Melange Slipover – B. Copenhagen India

og solskjerm 

b.webp

Endret av kaledonia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg kjøpte bikini for første gang på mange år i fjor sommer, og nå har jeg utvidet lageret  🌞👙

Den prikkete er fra Wiki og de to toppene er fra Saltabad. Alt er kjøpt hos min lokale undertøybutikk 

20230608_123801.thumb.jpg.6d82f20f015e6446172857faa964f5ec.jpg20230608_123400.thumb.jpg.2b314d0ae3ece6b739b4f35353c29c19.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Inspirert av denne tråden tror jeg nå at jeg skal teste ut noe fra Skechers Wide Fit-serien.

Jeg har hovne føtter på grunn av kronisk sykdom, og klarer nesten ikke finne sko.

Dere andre som har prøvd disse, har dere "bare" litt bredere føtter eller høyere vrist enn andre, eller er det noen av dere som plages av det samme som meg?

Det er skikkelig leit å ha dette problemet, jeg har lyst til å gå i kule sneakers og fine pensko, men ender opp med å måtte gå i noe som får meg til å føle meg som en eldre tante ;-/

Anonymkode: 2cbcf...400

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra Bonprix, prøver meg på mønster ettersom jeg vanligvis kun kjøper ensfarget😂Screenshot_20230609_171646_com.android.chrome.thumb.jpg.3f19523d0485b4404276b2ccd4d1a5e0.jpgScreenshot_20230609_171624_com.android.chrome.thumb.jpg.e82ddd9f463cca9da7a5914a21e96cb7.jpg

Fra Zizzi, elsker den kjolen, har hatt den i annen farge i flere år. Lyse farger er heller ikke helt meg, så nå utfordrer jeg meg selv skikkelig her. Utrolig behagelig hverdagskjole. 

J80000L-9992_ModelFront.thumb.webp.fb3e071142e242aee742e27bad1918cf.webpV00037O-0677_ModelFront.thumb.webp.6130e4053b90246196e869ef195ff138.webp

Fra Zalando, har kun kjøpt genseren rett under her da, ikke hele settet med bukse. 

Screenshot_20230609_171416_de.zalando.mobile.thumb.jpg.551d910f2a7601ef25b7fd175ea50e4c.jpgScreenshot_20230609_171315_de.zalando.mobile.thumb.jpg.8b5b5ae469a17638a0adde55649b1532.jpgScreenshot_20230609_171330_de.zalando.mobile.thumb.jpg.9a51a3410d0bd0fcc1305137d0524901.jpg

Anonymkode: df6db...db2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 15.23):

Fra Zizzi, elsker den kjolen, har hatt den i annen farge i flere år. Lyse farger er heller ikke helt meg, så nå utfordrer jeg meg selv skikkelig her. Utrolig behagelig hverdagskjole. 

J80000L-9992_ModelFront.thumb.webp.fb3e071142e242aee742e27bad1918cf.webp

Ekspander  

Jeg har sett på og vurdert å kjøpe den kjolen flere ganger. Den finnes i så mange fine farger, og virker behagelig å ha på seg. 

Dessverre blir den likevel helt feil på min kropp. Kjolen er smalest der jeg er breiest (over brystet) og vid der jeg er smalere. Jeg har to venninner som har kjolen, og de kler den godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 25.5.2023 den 21.46):

Ja vet dere, jeg må visst korrigere meg selv litt (se forrige svar til Ullvott) ...
Igår da jeg tok på meg skoene innså jeg at de faktisk er litt ekstra romslige foran, så mye mulig at jeg kunne ha gått ned en størrelse uten problem. :nikke:
Skoene er så gode at jeg ikke la merke til det før nå! :ler:

Dette var forøvrig årets 17. mai-kjole, fra Bonprix. Mykt og behagelig stoff og passet fint til en avslappet 17. mai-feiring.

20207637-RfEiOEQ6.jpg

Ekspander  

Den kjolen har jeg også! I to utgaver, både svart og rød. Skulle ønske den fantes i enda flere farger, det er den mest komfortable kjolen jeg har! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Perelandra skrev (På 9.6.2023 den 17.56):

Jeg har sett på og vurdert å kjøpe den kjolen flere ganger. Den finnes i så mange fine farger, og virker behagelig å ha på seg. 

Dessverre blir den likevel helt feil på min kropp. Kjolen er smalest der jeg er breiest (over brystet) og vid der jeg er smalere. Jeg har to venninner som har kjolen, og de kler den godt. 

Ekspander  

Så kjedelig at den ikke passer din kroppsform, for den er virkelig behagelig, ja. Jeg har det samme problemet med overarmene mine til tider, at ting blir for trangt. Det er veldig kjedelig når man ser og bestiller ting man ønsker seg, så må man returnere det ettersom det ikke passer til kroppsformen man har eller at det blir for trangt enkelte plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye fine tips og inspirasjon her! Keep it coming!

Det siste jeg har anskaffet meg i garderoben er disse kule kloggene fra svenske Moheda. 360,- på Footway.no

Screenshot_20230610_005054_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 593a6...722

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 15.23):

Fra Bonprix, prøver meg på mønster ettersom jeg vanligvis kun kjøper ensfarget😂Screenshot_20230609_171646_com.android.chrome.thumb.jpg.3f19523d0485b4404276b2ccd4d1a5e0.jpg

Fra Zalando, har kun kjøpt genseren rett under her da, ikke hele settet med bukse. 

Ekspander  

Kul tskjorte 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinne med store føtter, str. 42-43. 

Alle mine hverdagssko (og løpesko) er Asics "sportssko" i såkalt herremodell. Jeg er for stor til vanlige damestørrelser, og må i herreavdelingen etter sko. Herremodeller er generelt bredere fortil, og faktisk alle merker jeg har prøvd er litt mer brede enn optimalt for mine føtter. Men Asics er smallere og sitter som støpt. 

Ville bare dele, i tilfelle andre fellow bigfoot amazoner sliter med å finne sko..     

Anonymkode: 638a9...66f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Bestilte nylig denne fra Floyd og er kjempefornøyd! Den satt veldig fint på min lubne kropp i str 42/44, og kamuflerte magen greit. Jeg valgte str XL, og den finnes i en str større også.

floyd_cissy_bird_foran.jpg?format=optima

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpt bikinitruse med høyt liv fra Zizzi :)

image.png.e1c145c447225627eacee319d631c334.png

Anonymkode: 9d2a2...3aa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Denne fra Bonprix. Jeg er kjempefornøyd med skjortekjolefasongen. Den passer min kroppsform mye bedre enn den sedvanlige overdosen med rysjer, kapper, blonder, puffermer og vaffelsøm som finnes i butikkene nå om dagen. 

Siden jeg er kort og tykk er kjolen en del lengre til meg enn til modellen på bildet, men det gjør ingen ting. 

Skjermbilde 2023-07-12 kl. 20.49.28.png

Anonymkode: 3e7b3...bdb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 18.54):

Denne fra Bonprix. Jeg er kjempefornøyd med skjortekjolefasongen. Den passer min kroppsform mye bedre enn den sedvanlige overdosen med rysjer, kapper, blonder, puffermer og vaffelsøm som finnes i butikkene nå om dagen. 

Siden jeg er kort og tykk er kjolen en del lengre til meg enn til modellen på bildet, men det gjør ingen ting. 

Skjermbilde 2023-07-12 kl. 20.49.28.png

Ekspander  

Hvordan er Bonprix å handle fra?Raske på levering?Enkel retur?Sendes det fra Norge?

Anonymkode: e08de...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 1.25):

Hvordan er Bonprix å handle fra?Raske på levering?Enkel retur?Sendes det fra Norge?

Anonymkode: e08de...2bf

Ekspander  

Dette er mitt første kjøp fra Bonprix, og jeg vil si de har helt grei leveringstid: 4-5 dager. De er altså ikke av de raskeste, men heller ikke kjempetrege. 

Hvordan de er på retur vet jeg ikke, da jeg ikke returnerte noen av varene jeg kjøpte. Hvor de sender fra vet jeg heller ikke, men hvis det du egentlig spør om er toll og mva, så er det ingen ting av det. Man betaler i norske kroner og betaler ingen ekstra avgifter. Da jeg bestilte betalte jeg en frakt på 49 kroner, men den kunne jeg unngått hvis jeg hadde meldt meg på nyhetsbrev først. 😃 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Jeg har hatt en opprydding i undertøyskuffen, og kvitta meg med flere utslitte BHer. De gamle er erstattet med flere nye BHer fra merket Elomi 

Elomi Cate, har også kjøpt en i sort 

KTx8mA_1662644669_1285_0_0_pck-300x420.j

Elomi Matilda, kjøpt sort, lys rosa og blå

YrA7Dj_1653496300_1344_0_0_pck.jpg

Dette er supre BHer som løfter skikkelig og gir god støtte. Anbefales! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...