Gå til innhold

ER SÅÅ LEI AV KJÆRESTEN MIN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i slutten at 30 åra.. er det innafor å be om pause.. 

jeg blir sur av å være med han.. han er blitt en sånn gubbe.. 

før trente han  jevnlig - jeg også.. hver gang jeg vil ut på tur etc blir han sur.. 

vi er på båttur .. en uke .. vi ligger bare å soler oss, går på kafé , kino etc. 

Byen vi setter kurs for har naturområde/ park 2,5 km unna ... jeg vil gå dit .. han ble illsint.. folk går da ikke tur når de er på båttur .. jeg kommer til å gjøre det.. 

jeg har og lyst på aktive ferier - type gå i fjellet, til trolltunga, Besseggen etc.. dette kan kun gjøres på sommerhalvåret ., helt uaktuel for han., 

FAEN JEG HATER HAN AKKURAT NÅ!!( måtte bare få det ut..) 

Anonymkode: 38168...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er vel ikke problemet at han ikke vil gå på tur, men at han blir «illsint» dersom du har lyst til noe han ikke vil ? 

Anonymkode: 6ba57...2a4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å be om en pasue I forholdet er bare tull I mine øyne.

Ønsker du å leve sammen med han, så tar du dette opp på en rolig og saklig måte med han. Et forhold handler om å gi og ta....

Ønsker du ikke å leve sammen med han - så pakk dine saker og stikk. Å ha en pause holder den andre parten for narr mens den venter på noe som mest sannsynlig ikke vil skje.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause er bullshit. 

Du får begynne å gjøre ting uten han, så får han sitte for seg sjøl å surve. 

Anonymkode: 7d806...526

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hans versjon av dette? Ville han lagt det frem på samme måte som deg?

Anonymkode: 4da59...ba4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pauser er bare tull. Det er en måte å mykne slutten på, å utsette det og faktisk si at det er slutt.

Så bare si du er ferdig med forholdet, først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg er enig i det mange andre har skrevet he rom at pause er tull. Hvorfor ikke gjøre ting uavhengig av hverandre? Han soler seg eller whatever mens du går på turen du har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i slutten at 30 åra.. er det innafor å be om pause.. 

jeg blir sur av å være med han.. han er blitt en sånn gubbe.. 

før trente han  jevnlig - jeg også.. hver gang jeg vil ut på tur etc blir han sur.. 

vi er på båttur .. en uke .. vi ligger bare å soler oss, går på kafé , kino etc. 

Byen vi setter kurs for har naturområde/ park 2,5 km unna ... jeg vil gå dit .. han ble illsint.. folk går da ikke tur når de er på båttur .. jeg kommer til å gjøre det.. 

jeg har og lyst på aktive ferier - type gå i fjellet, til trolltunga, Besseggen etc.. dette kan kun gjøres på sommerhalvåret ., helt uaktuel for han., 

FAEN JEG HATER HAN AKKURAT NÅ!!( måtte bare få det ut..) 

Anonymkode: 38168...b41

Og KG er det rette stedet for å løse opp i problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Og KG er det rette stedet for å løse opp i problemene?

Visste du ikke det er bedre å lufte problemene sine på verdensvenen fremfor med personen det faktisk gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som min far, han som min mor. De har nå vært gift i over 40 år. Han spretter rundt på fjellet, og hun koser seg med annet. Man må ikke gjøre alt sammen som par, men man må respektere at den andre gjør aktiviteter man selv ikke er interessert i. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i slutten at 30 åra.. er det innafor å be om pause.. 

jeg blir sur av å være med han.. han er blitt en sånn gubbe.. 

før trente han  jevnlig - jeg også.. hver gang jeg vil ut på tur etc blir han sur.. 

vi er på båttur .. en uke .. vi ligger bare å soler oss, går på kafé , kino etc. 

Byen vi setter kurs for har naturområde/ park 2,5 km unna ... jeg vil gå dit .. han ble illsint.. folk går da ikke tur når de er på båttur .. jeg kommer til å gjøre det.. 

jeg har og lyst på aktive ferier - type gå i fjellet, til trolltunga, Besseggen etc.. dette kan kun gjøres på sommerhalvåret ., helt uaktuel for han., 

FAEN JEG HATER HAN AKKURAT NÅ!!( måtte bare få det ut..) 

Anonymkode: 38168...b41

Men i alle dager.

Han blir "illsint" fordi du vil gå en tur? Og du føler at du hater ham fordi han ikke vil ha en aktiv ferie? Har dere litt problemer med følelsesregulering?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
Akkurat nå, CamillaCollett skrev:

Men i alle dager.

Han blir "illsint" fordi du vil gå en tur? Og du føler at du hater ham fordi han ikke vil ha en aktiv ferie? Har dere litt problemer med følelsesregulering?

Kanskje typen er drittlei "mas" om å finne på ting hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i slutten at 30 åra.. er det innafor å be om pause.. 

jeg blir sur av å være med han.. han er blitt en sånn gubbe.. 

før trente han  jevnlig - jeg også.. hver gang jeg vil ut på tur etc blir han sur.. 

vi er på båttur .. en uke .. vi ligger bare å soler oss, går på kafé , kino etc. 

Byen vi setter kurs for har naturområde/ park 2,5 km unna ... jeg vil gå dit .. han ble illsint.. folk går da ikke tur når de er på båttur .. jeg kommer til å gjøre det.. 

jeg har og lyst på aktive ferier - type gå i fjellet, til trolltunga, Besseggen etc.. dette kan kun gjøres på sommerhalvåret ., helt uaktuel for han., 

FAEN JEG HATER HAN AKKURAT NÅ!!( måtte bare få det ut..) 

Anonymkode: 38168...b41

Å be om en pause mener jeg er feil. Det beste er å ta det opp med han, og prate ut, og fortelle hva som du føler er feil, og høre om noe kan fikses slik at du kan få gjort det som du liker også. Beste er at dere to sitter dere ned i sofaen for en samtale om det. Håper det ordner seg. 

Det nytter ikke å være sint og sur. Smil til hveandre og forsøk å se hvilke løsninger dere kan få til. 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel ikke limt sammen? 

Han kan vel gjøre det han har lyst til, så gjør du det som du har lyst til.

Anonymkode: 19255...3eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da får du gå på tur og gubben slappe av. Sånn gjør vi det her i huset. Koser oss servo kan og så splitter vi opp fordi vi begge har ulike interesser. 

Anonymkode: d5158...d6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hans versjon av dette? Ville han lagt det frem på samme måte som deg?

Anonymkode: 4da59...ba4

Det er så usaklig å komme med den der. Selvfølgelig ville det blitt lagt fram på en annen måte hvis det var kjæresten som skrev innlegget.

Han vil ikke gå tur, hun vil. Da går hun og så får han sitte igjen å furte.

Hater man kjæresten sin så går man, det er bare tull med pause. Enten gjør man det slutt eller så blir man. 

Anonymkode: 08624...9d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så usaklig å komme med den der. Selvfølgelig ville det blitt lagt fram på en annen måte hvis det var kjæresten som skrev innlegget.

Han vil ikke gå tur, hun vil. Da går hun og så får han sitte igjen å furte.

Hater man kjæresten sin så går man, det er bare tull med pause. Enten gjør man det slutt eller så blir man. 

Anonymkode: 08624...9d8

Nei, det er tvert imot veldig saklig. Hun legger tilsynelatende all skyld på ham. Kanskje han ville beskrive henne som en masete gneldrebikkje som alltid skal hit og dit uten å ha evne til å slappe litt av. Poenget mitt er at man burde kunne ta opp og beskrive problemer uten å beskylde den som ikke kan forsvare seg.

Anonymkode: 4da59...ba4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vi diskutert dette her i båten istedenfor at du må ta det opp på nasjonalt forum? Det er ferie og jeg vil slappe av..

PS: Jeg hater deg også kjære.

Anonymkode: b674e...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...