Gå til innhold

Av og på forrhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg møtte en gut i slutten av 2016, siden den tidev har vi hatt et av og på forrhold. Vi har kansje jort d slutt 5 gangen (har heilt ærlig misstet tellingen) når vi først blor sammen er eg skikkeli glad i han (elsker han) og forrholdet går heilt perfekt i mine øyne, men så går det kansje nokon uker og da begynner eg å bli lei av han igjen. Eg begynner å lyge til han å sei eg har andre planer når han spørr om å finne på noko, og eg vil bare ikkje cer sammen me han, og da gjør vi det slutt (av og til er det han som gjør det slutt med meg fordi eg aldri har “tida” til å finne på noko med han (fordi eg ikkje vil) og etter det har gått nokon uker der vi ikkje er sammen (der vi har gjort d slutt) så begynner eg å savne han igjen å får skikkeli hjertesorg, og angrer skikkeli på at eg gjorde det slutt. Eg gjorde d slutt med han i dag pga han lygde til meg, men kansje eg bare bruker det som en unnskyldning for å gjøre det slutt. Å no begynner eg å savne han igjen TYPISK.  KVA SKAL EG GJØRE!!!! 

Anonymkode: 984cc...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De høyrdes ikkje akkurat så gamle ut nei..

Men fyrst å fremst bør du bestemma deg ka du vil og slutt å spel eit spel med han.

Anonymkode: d443a...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Eg er 17 og han er 18

Anonymkode: 984cc...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

De høyrdes ikkje akkurat så gamle ut nei..

Men fyrst å fremst bør du bestemma deg ka du vil og slutt å spel eit spel med han.

Anonymkode: d443a...f78

Det er det eg ikkje klerer å finne ut av

Anonymkode: 984cc...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere har gjort det slutt så mange ganger at du har mista tellinga og er usikker, er ganske sikre tegn på at dere ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det eg ikkje klerer å finne ut av

Anonymkode: 984cc...b88

Ta eit valg. Vil du ha eit forhold så gjer det skikkelig og ikkje slå opp for svada og ingenting. Prøv å få det til å fungera.

Ellers så gjer du det slutt å går videre. Alltid trist og fælt å avslutta. Men like greit viss de ska slå opp utallige gonger.

Anonymkode: d443a...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ta eit valg. Vil du ha eit forhold så gjer det skikkelig og ikkje slå opp for svada og ingenting. Prøv å få det til å fungera.

Ellers så gjer du det slutt å går videre. Alltid trist og fælt å avslutta. Men like greit viss de ska slå opp utallige gonger.

Anonymkode: d443a...f78

Ja, men eg tenker allti san at “tenk om han er den eg er meint for å vere med, tenk vist neste gang vi blir sammen så blir det aldri slutt” sjølv om det stemmed eller ikkje så er det slik eg tenker offff

Anonymkode: 984cc...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...