Gå til innhold

Han sier jeg er den nydeligste dama han har sett, men likvel er ikke utseende viktig for han. Er ikke det litt selvmotsigende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres det ikke ut som svada? 

Anonymkode: 56085...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tosk, tenkt på at det var eit kompliment? 

Anonymkode: 66122...571

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger ikke en person kun for utsende (man burde hvert fall ikke). Kanskje han liker personligheten din, og at du er den peneste han har sett er bare en bonus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det ville være hakket verre å få høre dette: "Du er ikke den nydeligste dama jeg har sett, men utseende er ikke noe viktig for meg"

Anonymkode: 4bb70...a5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke inkonsistent det. Kan være utseendet ikke betyr noe, og at han tilfeldigvis falt for deg som han synes er den nydeligste han har møtt. Det kan være tilfeldig, ikke at han valgte deg grunnet utseende

Så han ahr sitt på det rene logisk sett her, ass

Du, derimot, virker vanskelig. Du har tydeligvis selvtillitsproblemer og lar det gå utover han. Det er ikke hans feil at du velger å ikke tro på at han liker deg. Det er ikke hans feil at du er så usikker at du leter etter feil når noen forsøke vise at de er glad i deg og setter pris på deg. Det er ikke hans feil at du er vanskelig. 

Anonymkode: 87aa4...866

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt de ordene hans som et stort kompliment. 

Jeg tror at han mener at det er ikke utseende som betyr noe med deg, men alt det vakre inni. 

Vakreste kompliment som jeg har fått er : jeg vil ikke forlate deg så lenge du er snill. Altså det er mye mer enn et utseende som teller for de som er ute etter gode kvaliteter. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter noe å krangle om?

Anonymkode: 74958...ad8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg er f.eks. ikke spesielt glad i epler, men pink lady-eplene er de beste jeg har smakt. Jeg drikker også gjerne eplejuice.
Er det et selvmotsigende utsagn, eller er all informasjonen i setningen like sann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er lista di for hva som kan starte en krangel, så synes jeg oppriktig synd på ham. For din egen del: ikke gå i fella der du analyserer alt i et mistroisk perspektiv. Han kommer til å forlate forholdet. Snakk fritt med hverandre, og da sier man stadig vekk ting som lan se ut til å kollidere. Godvilje fremfor hårreisende vrangvilje. Herregud. Nesten ubegripelig, at han sa det han sa ble til noe negativt. 

Anonymkode: 1c019...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama

Det betyr ar han ikke blir sammen med en dame pga utseendet, men personlighet og felles interesser. I tillegg synes han du er nydelig. Hva er problemet? Hadde det vært bedre om at han sa du var stygg som nøkken, men elsket personligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...