Gå til innhold

Hvor lenge bør jeg vente før jeg spør.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...om han vil treffes igjen etter vår første date?

Hadde første date i helgen, virket som bra kjemi, og mye lett flørting og kyssing.

Han overnattet, vi spiste litt frokost, og han ble et par timer etter det. Mye å ta litt bort på hverandre, og kyssing, men når han dro ( etter at vi hadde kysset farvel ) så han bare "snakkes"........litt usikker på hvor mye jeg skal legge i at han sa akkurat bare det.

Er det for tidlig å spørre han i kveld om hvordan han syns det var og om han vil at vi skal treffes igjen, eller bør jeg vente noen dager??

Anonymkode: 1f5f8...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på, vis interesse. Det derre "vent 3dager" greine er bare bullshit (fritt referert en rller annen terapeut i en nettavis for noen dager siden).

Anonymkode: ddb3f...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt den holdningen om at man må hive disse "reglene" ut vinduet, særlig om man liker personen. I tillegg er jeg også ei som fint kan ta initiativ om jeg liker en mann og ønsker å treffe han igjen. Dette med at mannen skal ta initiavt og blablabla er litt utgått på dato for min del. Jeg har opplevd menn som tar initiativ, men også kjent noen som har vært litt sjenert. Er jeg interessert i noen så sørger jeg for å gjøre mitt slik at han vet det. Om han ikke synes noe om det eller ikke liker meg, så regner jeg med å få tilbakemelding om det 😊

Er på dateren med en mann nå og han liker veldig godt at jeg er direkte og sier ting når det faller seg naturlig fremfor at en aller annen "ekspert" har ment noe. 

Kvinne33

Anonymkode: 105fe...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare redd for å virke masete, og at han kanskje føler noe annet enn det jeg gjør. Men nå har jeg sendt en melding, så får man bare se hva han svarer.

 

Hilsen TS

Anonymkode: 1f5f8...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare redd for å virke masete, og at han kanskje føler noe annet enn det jeg gjør. Men nå har jeg sendt en melding, så får man bare se hva han svarer.

 

Hilsen TS

Anonymkode: 1f5f8...8ee

Du får oppdatere her etter hvert 😊

Anonymkode: 105fe...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte at han hadde hatt det veldig hyggelig, og vil gjerne gjenta, og at jeg ikke hadde klart å skremme han vekk ennå😊

Så nå slipper jeg å lure og gruble. 

TS

Anonymkode: 1f5f8...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte at han hadde hatt det veldig hyggelig, og vil gjerne gjenta, og at jeg ikke hadde klart å skremme han vekk ennå😊

Så nå slipper jeg å lure og gruble. 

TS

Anonymkode: 1f5f8...8ee

Så bra ! 😊 Glad på dine vegne 😀

Anonymkode: 105fe...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...