Gå til innhold

Tinderdate vil ikke kysse eller ha sex før man er eksklusive..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket en del med en fyr fra Tinder, vi hadde planer om å møtes når jeg er tilbake fra ferie. Vi har snakket veldig åpent om ALT, og det viser seg at han ikke liker røyk, for mye festing og hookups, og han vil ikke kysse eller ha sex før man omtrent dater eksklusivt. Noe jeg respekterer 100%, men det føles som om han dømmer meg for de tingene jeg gjør. Jeg fyllerøyker en sjeldent gang, noe som tydeligvis plager han veldig. Jeg er også glad i flørting og kroppskontakt, og blir veldig usikker på hvordan jeg hadde taklet det etter 4-5 dates uten kyss. Han mener han ikke dømmer meg, kun forteller om sine preferanser. Men jeg begynner jo å tvile på om han snakker med rett person? Føler en slags press på meg. Hva tenker dere?

Anonymkode: 10a80...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne fyren høres ut som en ordentlig fyr, spør du meg. Enten må du respektere ønskene hans, eller så må du la han gå slik at han kan finne noen som er lik han selv. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hans dealbreakere, så da er det jo opptil DEG om du er villig til å gå med på det eller om du vil avslutte. Du kan ikke presse han til noe han ikke vil. 

Er det så sinnsykt vanskelig å la vær å fyllerøyke da? Det er bare unødvendig og litt trashy etter min mening. Synes han høres ut som en ordentlig fyr, oppi havet av useriøse fuckboys der ute. Hvis du ikke vil ha han kan du sende han til meg...

Anonymkode: 67a52...930

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har funnet en av de bedre karene på tinder som ikke bare er ute etter å tømme seg. Hvis det har seg sånn at han faktisk dømmer deg for det du gjør/har gjort (og ikke kun forteller om sine preferanser), så er han kanskje ikke noe å ta vare på.

Anonymkode: 7d0c9...955

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg tenker at du har funnet deg en konservativ fyr, og de gutta jeg har hengt rundt som er konservative er dømmende slik som du sier. Jeg synes de er litt slitsomme, og det finnes faktisk en mellomting. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slitsomt å være rundt mennesker som skal rette på deg hele tiden og vil at du skal være en bedre person enn den du er, så om jeg var deg ville jeg ikke startet med en sånn engang. Egentlig er jeg ganske ordentlig, men sånne mennesker som kommenterer og retter på ting en gjør får fram en liten faen i meg som gjør at jeg vil gjøre meg "slemmere" enn det jeg er.

Nå sier jeg ikke at han er sånn, men hadde tatt det som negativt at han skrev det så bastant så tidlig i kommunikasjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snakket en del med en fyr fra Tinder, vi hadde planer om å møtes når jeg er tilbake fra ferie. Vi har snakket veldig åpent om ALT, og det viser seg at han ikke liker røyk, for mye festing og hookups, og han vil ikke kysse eller ha sex før man omtrent dater eksklusivt. Noe jeg respekterer 100%, men det føles som om han dømmer meg for de tingene jeg gjør. Jeg fyllerøyker en sjeldent gang, noe som tydeligvis plager han veldig. Jeg er også glad i flørting og kroppskontakt, og blir veldig usikker på hvordan jeg hadde taklet det etter 4-5 dates uten kyss. Han mener han ikke dømmer meg, kun forteller om sine preferanser. Men jeg begynner jo å tvile på om han snakker med rett person? Føler en slags press på meg. Hva tenker dere?

Anonymkode: 10a80...e8a

Jeg tenker at det beste er å treffes med åpent sinn og ta det derfra. Er stemningen god for å treffes etter første date så treffes en igjen.

Det at han ikke vil kysse eller ha sex før en er omtrent eksklusive det er et bra tegn det. Han vil treffe og bli kjent med en som ikke holder på med flere andre på en gang. Synest det høres helt supert. Må innrømme at han jeg flørter litt med og har truffet en gang gir meg litt varierende følelser. Han er veldig positiv til å ville treffes igjen... men... så kjenner jeg det er noe allikevel. Antagelig flere andre på gang..  og det er jo greitt.. men da blir min interesse.. det å gi av meg selv betraktelig redusert. 

Anonymkode: e521f...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske konservativ selv men tenker at han sansynligvis er både dårlig til å kysse og et elendig ligg på måten han oppfører seg på. Han tør ikke gå lenge for han vet han blir dumpet siden han ikke duger.

Ts, å rote seg opp i en mann som får en selv til å føle noe dårlig om oppførsel og tanker er aldri en god ide.

Anonymkode: a0493...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres helt supert ut.

Han behøver ikke være kjedelig av den grunn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, lett å glorifisere dette, samtidig kan det bli slitsom i lengden med noen som er så konservativ og sitter på sin moralske høyhest, om du selv er mer liberal og laydback. 

Såpass grunnleggende uenighet at å bygge samliv ut av det vil være ufattelig slitsomt og høyst sannsynlig destruktivt for en av dere, mest sannsynlig deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Nå vet jeg ikke om denne mannen er sånn som meg, men jeg kan fortelle et eksempel fra mitt eget liv. 

Jeg har møtt en fyr nå som har fortalt meg at det hender han fyllerøyker, jeg synes dette er skikkelig turnoff, og røyking til hverdags er kjempedealbreaker. Det har jeg vært ærlig om, for jeg ønsker jo at han skal kjenne meg og disse meningene er jo en del av hvem jeg er. Men likevel er dette hans valg, hvis han hadde gjort det når vi traff hverandre så hadde ikke jeg ønsket å kysse ham, da jeg blir kvalm av hele greia. Men det betyr helt ærlig ikke at jeg dømmer ham og den han er, det betyr at jeg dømmer den delen av ham, og det at han gjør spesifikt det der. Og det som jeg merker at jeg reagerer på er at han skal holde på litt sånn som du gjør her at han liksom sier at "du dømmer meg" og "du liker ikke den jeg er", og det er veldig frustrerende for hvis jeg ikke likte ham så ville jeg ikke vært med ham. Det er lov å mislike deler av et menneske selv om det er det mennesket man ønsker å være med for alltid (til og med). Jeg pleier å spørre ham "får jeg deg til å føle det som at jeg ikke liker deg", da tenker han seg om, og sier alltid nei, og da ber jeg ham om å slutte å si det. 

Jeg tror at hans hang til å si dette, og kanskje det samme gjelder deg, handler om at man kanskje ikke er så fornøyd med disse delene av seg selv. For det går faktisk helt fint å ta avstand fra visse typer handlinger uten at det betyr at man dømmer hele mennesket. Selv synes jeg å kjøre bil histen og pisten er skikkelig teit når man kan bruke kollektivt, men jeg gjør det jo til og med selv likevel, og jeg liker jo meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hans dealbreakere, så da er det jo opptil DEG om du er villig til å gå med på det eller om du vil avslutte. Du kan ikke presse han til noe han ikke vil. 

Er det så sinnsykt vanskelig å la vær å fyllerøyke da? Det er bare unødvendig og litt trashy etter min mening. Synes han høres ut som en ordentlig fyr, oppi havet av useriøse fuckboys der ute. Hvis du ikke vil ha han kan du sende han til meg...

Anonymkode: 67a52...930

Ehhh ? Hvorfor er det så himla farlig å fyllerøyke ? 😂😂 hva gjør det til en dealbreaker ? Jaja, ha det godt som evig singel da. Synd at mange ikke vet åssen de skal elske. 

Det er FEIL at en mann skal forandre deg eller fortelle deg hva du skal gjøre og hva som er rett og galt ! Psyko, narsissist og kontrollerende og usikker kalles det og det er i hvert fall ikke bra! Har selv datet masse menn som oppfører seg som om de kan tråkke på meg og fortelle meg hvor dårlig jeg er pga at jeg har egne meninger osv. Respekt er da et krav ? Går an å oppføre seg. Eksen min truet med å gå fra meg hvis jeg ikke gjorde som han sa og ville og en viss annen mann jeg nylig har datet. Drittsekk heter det 😤 har man kjærlighet i seg så driter man i sånne ting, er man full av mørke så er man kontrollerende og sjalu.

Anonymkode: cd9c8...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

han vil ikke kysse eller ha sex før man omtrent dater eksklusivt. 

Anonymkode: 10a80...e8a

Så det finnes altså fornuftige menn på tinder? Kryss i taket

Anonymkode: 09ca3...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dritkjedelig mann zzz

Anonymkode: 25bbe...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det nå. Mye av grunnene til disse dealbreakers kommer av dårlig erfaring fra tidligere forhold. Han innrømte selv at han var litt dømmende (har ikke engang møtt meg). Det trenger jo ikke gå utover meg for det? Kan forstå det med røyk, har heller ingen problemer med å kutte det ut om gutten er verdt det. Men fram til vi blir bedre kjent så bør ikke han kreve så mye føler jeg😅

Har sagt ifra at han må møte meg med et åpent sinn, jeg orker faktisk snart ikke mer om han «fortsetter» slik. Men! Imorgen skal vi snakke sammen på tlf for første gang. Tips til noe spesifikk jeg bør ta opp/spørre om?

 

TS

Anonymkode: 10a80...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åj, han der hadde jeg aldri orka. Hater påtatte folk med pinner i rumpa. Om det er ok for deg er en annen sak, og bare du som vet :)

Anonymkode: 7a546...b8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Manneversjonen av flink pike. Styr unna. Det blir bare masse mas.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...