Gå til innhold

Det er så vondt😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de siste mnd hatt kontakt med en mann. Han har hele tiden lagt veldig vekt på sex. Har jeg feks  lagt ut et bilde på «mystory» på snap av føttene mine når jeg soler meg, har det raskt kommet snap om at han vil se mer🙄 (Det har han kkke fått) Men har spurt om å få selfies, og skrytt veldig av hvordan jeg ser ut på dem... Vi har møttes for sex noen ganger, og jeg har hele tiden vært klar over at han ikke vil noe mer. Sist for noen dager siden. Men ved en tilfeldighet har jeg fått høre at han har kontakt med ei annen jente, og det høres ut som han går «all in» og er ute etter et forhold med henne.... Det som gjør vondt er at han samtidig som han har lagt seg etter denne jenta har tatt kontakt med meg. Føler meg bare brukt, og kastet til fordel for ei han finner mer attraktiv😕 Vet ikke hvor jeg vil med dette, men godt å få det ut....

Anonymkode: cab5f...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en drittsekk! Det er dessverre en god del av dem. Har du spurt han om hva han vil fremover med deg? Hva ønsker du selv med denne mannen? 

Anonymkode: 08d22...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha et forhold, bare ikke med deg. Så det beste du kan gjøre er å la han gå. 

Anonymkode: 5e997...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, men du visste jo at dere møttes kun for sex? Og du har vært klar over at han ikke vil noe mer? Dere har vel brukt hverandre da etter som jeg ser det!

Anonymkode: ec460...3ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner følelsen, men du visste jo at dere møttes kun for sex? Og du har vært klar over at han ikke vil noe mer? Dere har vel brukt hverandre da etter som jeg ser det!

Anonymkode: ec460...3ce

Denne!  han har ikke gitt noen illusjoner om noe mer, høres ut som han er ærlig med intensjonen, og du har fortsatt å treffe ham. Forstår det er sårt, men han har ihvertfall vært upfront. 

Anonymkode: 903a3...f08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er sårt, men du visste vel han bare var ute etter sex? Han føler kanskje dere ikke har den rette kjemien til å være i forhold. Han vil heller satse på den andre jenta. Beste du kan gjøre er å glemme han og gå videre. He is not the one

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo alle argumenter på sin side?

Du var bare en FB/FF/FWB for han; pulevenn.

I mellomtiden kan man være FB med hvem som helst andre, og date andre seriøst/useriøst. Selvfølgelig?

Har mistet FB's på den måten før, og det er jo helt greit: man er ikke eksklusive. Punktum :)

Responderte bare på ''avslutningsmeldingen'' med: ''Så gøy! Inviterer dere på neste vors! :)''.

Anonymkode: 9bd2e...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de siste mnd hatt kontakt med en mann. Han har hele tiden lagt veldig vekt på sex. Har jeg feks  lagt ut et bilde på «mystory» på snap av føttene mine når jeg soler meg, har det raskt kommet snap om at han vil se mer🙄 (Det har han kkke fått) Men har spurt om å få selfies, og skrytt veldig av hvordan jeg ser ut på dem... Vi har møttes for sex noen ganger, og jeg har hele tiden vært klar over at han ikke vil noe mer. Sist for noen dager siden. Men ved en tilfeldighet har jeg fått høre at han har kontakt med ei annen jente, og det høres ut som han går «all in» og er ute etter et forhold med henne.... Det som gjør vondt er at han samtidig som han har lagt seg etter denne jenta har tatt kontakt med meg. Føler meg bare brukt, og kastet til fordel for ei han finner mer attraktiv😕 Vet ikke hvor jeg vil med dette, men godt å få det ut....

Anonymkode: cab5f...520

Hvor gammel er han ? Og hvor i Norge bor han ? Høres kjent ut

Anonymkode: 7be59...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han ? Og hvor i Norge bor han ? Høres kjent ut

Anonymkode: 7be59...be5

Ja det gjorde det xD

Anonymkode: 96269...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Skjønner det er sårt, men du visste vel han bare var ute etter sex? Han føler kanskje dere ikke har den rette kjemien til å være i forhold. Han vil heller satse på den andre jenta. Beste du kan gjøre er å glemme han og gå videre. He is not the one

Lol, da burde man ikke ligge med folk heller hvis det ikke er kjemi der ! Mennesker ass... jeg har bare sex med de jeg liker og man er bare dum og stakkarslig når man puler på en person for så å plutselig bare gå over på andre eller hvem som helst. Menn tar alt og alle. Kjemi er noe man bygger opp og skaper gjennom fysisk attraksjon, man har simpelten ikke sex med en man synes er stygg, men alle menn har det... folk forelsker seg veldig lett i dag og blir sammen med hvem som helst. Han ts beskriver er en skikkelig ass, og liker å ødelegge andre psykisk fordi han selv er stakkarslig... sånne folk fortjener bank og fengsel. Kryr av søppel og dasser der ute dessverre. Noen menn fortjener ikke kvinner. Er bedre å ha sex med en person for å være safe og utforske, enn å bare pule masse forskjellige potetsekker uten dybde og mening, som ikke ser ut engang og få masse sykdommer og uønskede barn, eww.

Anonymkode: 7be59...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han ? Og hvor i Norge bor han ? Høres kjent ut

Anonymkode: 7be59...be5

Han er 43. Oppland.

Anonymkode: cab5f...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...