Gå til innhold

Vil egentlig mor at barna skal like stemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever at barnemor oppriktig liker stemor hos meg. Det er vel hakket før de er veninner, de snakker løst og fast om det meste, organiserer i forhold til samvær og innkjøp til barnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Skiftenøkkel said:

Opplever at barnemor oppriktig liker stemor hos meg. Det er vel hakket før de er veninner, de snakker løst og fast om det meste, organiserer i forhold til samvær og innkjøp til barnet.

Haha. Måtte le litt for kjenner meg igjen. Og den dagen det ble problemer i ekteskapet deres var det meg stemor kom og betrodde seg til. Men vil ikke gå i detaljer, bare nevne at barnefar ble rimelig frustrert som fikk to damer mot seg på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn som stemor og fikk umiddelbart god kontakt med barna,har ett barn selv også. Eks kona har laget mye bråk,baksnakket oss osv uten grunn.men dette har resultert i at ungene kommer til oss når det er noe,oss de stoler på og de har takket men og far mange ganger for at vi ikke har baksnakket. Stemor har alltid vært sjalu,bare synd at hun har latt det gå utover barna.de er voksne idag,og har et ok forhold til henne.men det kommer stadig frem hva de tenker.så til dere damer som skiller dere;oppfør dere etter bruddet, tenk på barna!!!!!!!! 

Anonymkode: 6605e...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk inn som stemor og fikk umiddelbart god kontakt med barna,har ett barn selv også. Eks kona har laget mye bråk,baksnakket oss osv uten grunn.men dette har resultert i at ungene kommer til oss når det er noe,oss de stoler på og de har takket men og far mange ganger for at vi ikke har baksnakket. Stemor har alltid vært sjalu,bare synd at hun har latt det gå utover barna.de er voksne idag,og har et ok forhold til henne.men det kommer stadig frem hva de tenker.så til dere damer som skiller dere;oppfør dere etter bruddet, tenk på barna!!!!!!!! 

Anonymkode: 6605e...c39

Mor har alltid vært sjalu..

Anonymkode: 6605e...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL jo at barnet skal like og ha et godt forhold til sin stemor! Hun er jo tilstede i mine barns liv 50% av tiden deres, det er jo optimalt om de har et godt forhold til hverandre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Mor har alltid vært sjalu..

Anonymkode: 6605e...c39

Ja, dessverre er noen sykelig sjalu. Det kan være p-piller som er årsaken, men var det meg ville jeg oppsøkt psykolog. Ikke alltid det hjelper heller, en jeg kjenner er frustrert over sin egen sjalu, den plager henne i mange sammenhenger, men psykolog hjalp ikke. Hun er bevisst på det, på den måten lar hun det ikke gå ut over andre, men den plager henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...