AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg er 32 år og bor utenfor Ålesund, jeg kunne tenke meg å spilt skuespill eller teater (har aldri gjort dette før utenom skole). Ønsker derfor å melde meg på et kurs (om det er det det heter?). Jeg har prøvd å google, men finner ingen i Ålesund som tilbyr dette utenom Ålesund kulturskole der man må være 7-19 år. Er det noen som vet om noe? Anonymkode: 97739...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Del Skrevet 22. juli 2018 Prøv om Astrid Overå vet noe. XL-dama fra trioen S, M og XL. Anonymkode: c3b42...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rocka69 Skrevet 22. juli 2018 #3 Del Skrevet 22. juli 2018 Prøv Servingsteateret eller Astrid Overå(en teaterinstitusjon i seg selv i Ålesund). Du treffer nok henne på Teaterfabrikken som hun driver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rocka69 Skrevet 22. juli 2018 #4 Del Skrevet 22. juli 2018 Du kan også sikkert ta kontakt med Richard von Løwensprung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå