AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #61 Skrevet 30. juli 2018 På 22.7.2018 den 4.11, John McClane skrev: Føler dere kvinner at dere 'må' svelge spruten hans når dere sugen ham? Går det greit? Og er dere gutter/menn av den oppfatningen at kvinner skal/bør svelge spruten når de suger dere for at det i det hele tatt skal være en deilig opplevelse? Og pleier jentene å gjøre det? Har aldri svelget; og ingen som har reagert negativt på det. Anonymkode: a64bf...50d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #62 Skrevet 30. juli 2018 På 27.7.2018 den 0.35, AnonymBruker skrev: Er du "bestekameraten" din?🤔 Anonymkode: 5fd2a...1ad Ikke min egen bestekamerat nei, men bestekameraten elsker det og vi gjør det hver dag etter trening😊 Anonymkode: 4b50b...a53
Sharita Skrevet 17. august 2018 #63 Skrevet 17. august 2018 På 30.7.2018 den 3.49, HalldirV2 skrev: Er der virkelig sant at dere jenter som svarer i slike tråder får flere pm i ettertid? På 30.7.2018 den 2.38, John McClane skrev: Nesten en kontaktannonse i en manns øyne dette her.😀 Du sier og gjør akkurat det en mann ønsker å høre og hvordan han vil ha det. Spørs bare om alle får med seg at du skriver at du har mann og tilbudene vil nok strømmer inn.😉 Kul dame, heldig mann!👍 Kontaktannonse faktisk😂 haha. I min verden hvertfall så er det obligatorisk å gjøre det😀 vil jo gi den jeg er sammen med alt. Å jeg gjør det ikke bare for å glede han, men fordi jeg selv nyter å kose med han minst like mye😀 men derimot så har jeg en sånn greie på at jeg kunn hår svelget de jeg har vært sammen med, er en sånn hellig glede jeg bare ikke har villet gi hvem som helst😂 meldinger strømmer inn? Går det ann her å? Å faen, visste jeg ikke engang😂
John McClane Skrevet 22. august 2018 Forfatter #64 Skrevet 22. august 2018 På 17.8.2018 den 16.45, Sharita skrev: Kontaktannonse faktisk😂 haha. I min verden hvertfall så er det obligatorisk å gjøre det😀 vil jo gi den jeg er sammen med alt. Å jeg gjør det ikke bare for å glede han, men fordi jeg selv nyter å kose med han minst like mye😀 men derimot så har jeg en sånn greie på at jeg kunn hår svelget de jeg har vært sammen med, er en sånn hellig glede jeg bare ikke har villet gi hvem som helst😂 meldinger strømmer inn? Går det ann her å? Å faen, visste jeg ikke engang😂 He he, ja dere jenter må passe dere for ikke å plutselig ha full postkasse med enkle teite tilbud😵 At du mener og føler at det er obligatorisk å gjøre slikt for din mann er nok sammensatt for det er mange som ikke klarer lukt og smak eller de som ikke liker å utføre det. Da kan det være vanskelig å føle at det skal være obligatorisk. Dere har nok felles respekt for hverandre som gjør at ting blir obligatorisk og naturlige😉 Lykke til med kontaktannonser i fremtiden🤣
blaffen Skrevet 22. august 2018 #65 Skrevet 22. august 2018 Hvordan var nå dette igjen.. "Hvis hun suger så liker hun deg, hvis hun svelger så elsker hun deg og hvis hun gurgler så overdriver hun."
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #66 Skrevet 22. august 2018 På 22.7.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev: 1. Nei, det er veldig deilig uansett, men se for deg dette scenarioet: En mann går ned på deg. Det er sykt deilig på alle måter. Han begraver ansiktet mellom bena dine og treffer alle de rette punktene med tungen. Bruker fingrene helt rett samtidig og du kjenner at du begynner å puste tyngre pg at du nærmer deg klimaks. Du er helt på kanten, du krummer ryggen og alle musklene strammer seg. Du kjenner det er like før, nei... det er nå. Orgasmen begynner, men... Akkurat når du kommer så slutter han. Han stimulerer ikke lenger klitoris i det hele tatt. Fingerbevegelsene avtar, de er ikke like rytmiske som før og det hele virker litt halvhjertet. Du ser ned på han og ser at han har trukket seg unna med hodet og du ser at han ser på deg på en måte som gjør at du føler deg litt...ekkel. Kanskje sier han noe sånn som "æsj, du griser til senga". Det ødelegger orgasmen litt, gjør det ikke? Det er dette som gjør at mange menn foretrekker at damer svelger. 2. Nei, erfaringsmessig er det ca 20 % av damer som svelger, men det er altså ganske digg uansett. Anonymkode: a39bb...a71 Suger gjerne til sambo kommer, men svelger ikke. Tar det inn i munnen sånn at han får fullført og bruker tunge og munn mens han kommer. Så har jeg et håndkle ved siden av eller går på badet og spytter ut. Anonymkode: da113...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå