Gå til innhold

Suger du så svelger du?


John McClane

Anbefalte innlegg

Føler dere kvinner at dere 'må' svelge spruten hans når dere sugen ham? Går det greit?

Og er dere gutter/menn av den oppfatningen at kvinner skal/bør svelge spruten når de suger dere for at det i det hele tatt skal være en deilig opplevelse? Og pleier jentene å gjøre det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler ikke jeg må noe som helst. Men jeg svelger for at jeg liker det. Elsker å kjenne han sprute inni meg 😍

Mannen min har bestandig sagt i fra før jeg kommer, da blir jeg ikke overrasket og kan velge selv. Pluss at jeg vet at tempoet og måten jeg suger på er helt rett. De eneste gangen jeg spytter ut er om han har røyket, for da smaker spremen pyton og gjør meg kvalm.

Anonymkode: b2f6e...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, suger men svelger ikkje.. aldri vert eit problem

Anonymkode: ffacb...5fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg suger til han kommer så gjør jeg selvfølgelig det, alltid gjort det. Som oftest er suginga en del av forspill her da, men det gjør meg ingenting å svelge. Synes det er digg.

Anonymkode: 718ad...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på å suge og det å få spruten hans føles som en slags bekreftelse... Jeg har aldri følt meg tvunget til det og ikke engang at det har vært noen forventning, men jeg gjør det fordi det gir meg nytelse å se mannen min ha det godt! 

Anonymkode: df9da...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan suge til han kommer, men klarer ikke å svelge.

Anonymkode: 952f0...bdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suger hver gang på slutten ,for bruker ikke prevensjon. Om jeg svelger eller ei bestemmer jeg meg for der og da hva jeg har lyst til.

Anonymkode: 96114...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg suger til han kommer så gjør jeg selvfølgelig det, alltid gjort det. Som oftest er suginga en del av forspill her da, men det gjør meg ingenting å svelge. Synes det er digg.

Anonymkode: 718ad...520

Sånn har det alltid vært med alle jeg har vært sammen med. Jeg trodde nesten at jeg var "den eneste som" gjorde det, for det virker som "alle andre" suger mannen sin til han spruter hver gang og ikke som del av et forspill.

Det var en gang med eksen jeg skulle prøve dette med svelging, men det ble ingen fornøyelse verken for han eller meg fordi det ikke ble noe bra for meg og han fikk ikke noe ut av det han heller da... så det holdt med den ene gangen.

Jeg liker å suge som forspill, men det er som regel mannen som vil at jeg skal avslutte det og "komme opp" igjen. 

Så svaret er nei, jeg svelger ikke når jeg suger.
Fordi jeg aldri suger til han kommer. 
Jeg hadde ikke svelget om jeg skulle sugd til han kom. 

Anonymkode: 2311d...8f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg må svelge. Det er nok mange av de jeg suger som forventer det, men føler ikke at jeg må. Jeg liker å svelge så det er ikke er problem uansett. Det er deilig å suge til det går i munnen min. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ofte fordi jeg liker det. Men elskeren min ville aldri tvunget meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger nå, men det tok meg mange år, tok meg noen år bare å suge og. Jeg ble misbrukt som barn, og deriblant tvunget til å suge og svelge. Og jeg taklet ikke noe mat som hadde lignende konsistens som sperm, klarte ikke h-melk eller noe i nærheten. Så det tok meg lang tid bare å kunne suge, så flere år å kunne svelge. Nå liker jeg det, men jeg er avhengig av å ha full kontroll hele tiden.

Anonymkode: c7097...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svelger nå, men det tok meg mange år, tok meg noen år bare å suge og. Jeg ble misbrukt som barn, og deriblant tvunget til å suge og svelge. Og jeg taklet ikke noe mat som hadde lignende konsistens som sperm, klarte ikke h-melk eller noe i nærheten. Så det tok meg lang tid bare å kunne suge, så flere år å kunne svelge. Nå liker jeg det, men jeg er avhengig av å ha full kontroll hele tiden.

Anonymkode: c7097...3d5

Det er alltid flott å høre når noen som har opplevd slikt klarer å jobbe seg gjennom, videre og ut slik du skriver. Nå har du muligheten til å ta over litt av kontrollen, kjenne på de valg som taes og påvirke med gode valg og videre skape større trygghet og en økende respekt i forholdet bare av resultatene av egen innsats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte at jeg "måtte" før, men så fikk jeg vite at det ikke betyr så mye for mannen min, at han synes det er helt greit at jeg løper ut på badet og spytter det ut. 😛 Så da gjør jeg det de fleste gangene, da jeg synes det er litt ekkelt å svelge. Men de gangene jeg er veldig tent, sånn utover det vanlige, så kan jeg godt svelge og synes det er ekstra opphissende. Det er mye som oppleves annerledes da. ;) 

Anonymkode: f474d...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger fordi jeg liker å gjøre det. Jeg er sammen med en som kan komme mange ganger (med bittelitt pause mellom da), og som regel suger jeg til han kommer en av gangene :) 

Anonymkode: c79ff...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger ofte pikk, men svelger ikke. Gjorde det da jeg var yngre, merket menn tente på det. Men nå klarer jeg ikke smaken.

Anonymkode: a4913...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, John McClane skrev:

Føler dere kvinner at dere 'må' svelge spruten hans når dere sugen ham? Går det greit?

Og er dere gutter/menn av den oppfatningen at kvinner skal/bør svelge spruten når de suger dere for at det i det hele tatt skal være en deilig opplevelse? Og pleier jentene å gjøre det?

 

Jeg suger å svelger, men gjør det med beste kameraten min😉. Med fingern i rumpa kommer han som en orkan og da er det bare å svelge unna👍

Anonymkode: 4b50b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svelger fordi jeg liker å gjøre det. Jeg er sammen med en som kan komme mange ganger (med bittelitt pause mellom da), og som regel suger jeg til han kommer en av gangene :) 

Anonymkode: c79ff...bf5

Ok å spørre hvor mange ganger han kommer? Beste kameraten min får 6-7 orgasmer og noen ganger flere når jeg suger og fingrer han😉

Anonymkode: 4b50b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sugingen stort sett forspill. 

Men de gangen jeg suger og det ikke er forspill så får han ikke komme i munnen min. Den smaken setter seg helt utrolig og jeg brekker meg, så det skjer ikke. 

Anonymkode: 2a8aa...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok å spørre hvor mange ganger han kommer? Beste kameraten min får 6-7 orgasmer og noen ganger flere når jeg suger og fingrer han😉

Anonymkode: 4b50b...a53

😂 Kameraten din heter ikke tilfeldigvis Skybert?

Anonymkode: 541b9...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...