Gå til innhold

Suger du så svelger du?


John McClane

Anbefalte innlegg

Suger, både som forspill,endelig av sexen eller bare bj, men takler ikke smak/konsistens på spermen hans.

Med etpar andre jeg har møtt har det ikke vært noe problem å svelge spermen, overrasket meg selv med han ene og slikket opp noen rester av spermen til og med.....den smaker godt.....til sperm å være....

Men mannens, nope.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Nei, det er veldig deilig uansett, men se for deg dette scenarioet: En mann går ned på deg. Det er sykt deilig på alle måter. Han begraver ansiktet mellom bena dine og treffer alle de rette punktene med tungen. Bruker fingrene helt rett samtidig og du kjenner at du begynner å puste tyngre pg at du nærmer deg klimaks. Du er helt på kanten, du krummer ryggen og alle musklene strammer seg. Du kjenner det er like før, nei... det er nå. Orgasmen begynner, men... Akkurat når du kommer så slutter han. Han stimulerer ikke lenger klitoris i det hele tatt. Fingerbevegelsene avtar, de er ikke like rytmiske som før og det hele virker litt halvhjertet. Du ser ned på han og ser at han har trukket seg unna med hodet og du ser at han ser på deg på en måte som gjør at du føler deg litt...ekkel. Kanskje sier han noe sånn som "æsj, du griser til senga". Det ødelegger orgasmen litt, gjør det ikke?

Det er dette som gjør at mange menn foretrekker at damer svelger.

2. Nei, erfaringsmessig er det ca 20 % av damer som svelger, men det er altså ganske digg uansett.

Anonymkode: a39bb...a71

I det scenarioet der forutsetter du at dama slutter å gjøre noenting når orgasmen og spruten kommer. (Under forspill så gjør det jo det, men da bygger det seg jo opp igjen når man har samleie)

Men, hvis man skal suge for å suge så slutter man jo ikke, man fortsetter jo å runke til det spruter. Man velger bare og ikke svelge det. 

Jeg ser ikke helt sammenhengen med at mannen skal trekke seg unna før orgasme ved slikking skal være det samme som at en mann ikke kan sprute inn i munnen til dama. Skjønner hva du prøver å skissere, men jeg ser allikevel ikke at det blir det samme. Og det kan hende det er fordi jeg er kvinne selvfølgelig. 

Anonymkode: 2311d...8f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mysticgirl said:

Ja suger og svelger flere ganger i uken . 

😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja suger og svelger flere ganger i uken . 

😉

Anonymkode: 53d56...6f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja suger og svelger flere ganger i uken . 

Hvor mange PM fikk du nå? :tongue:

Jeg har heller ikke noe imot å svelge for det føles veldig turnoff og sitte der og spytte og sikle sæd midt i akten, men vanligvis blir det bare til at jeg suger typen hard og så fullfører han jobben et annet sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, StovnerJune skrev:

Hvor mange PM fikk du nå? :tongue:

Jeg har heller ikke noe imot å svelge for det føles veldig turnoff og sitte der og spytte og sikle sæd midt i akten, men vanligvis blir det bare til at jeg suger typen hard og så fullfører han jobben et annet sted.

Bare et par stykker :fnise: Ja ofte vi også avslutter med penetrering men jeg elsker å bare suge han også, om vi ser film i sofaen for eksempel :) Jeg tenner mer på hans nytelse enn min for å si det sånn 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er meg men jeg synes at det som 'sugeren' gjør for å holde kotroll på sæden, enten det svelges eller spyttes, virker forstyrrende. De beste avsugingene har jeg fått når de har fortsatt å suge mens det går for meg og heller latt sæden renne ut av munnvikene. 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja suger og svelger flere ganger i uken . 

Åååå det hadde vært noe ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, blaffen skrev:

De beste avsugingene har jeg fått når de har fortsatt å suge mens det går for meg og heller latt sæden renne ut av munnvikene. 😁

 

Det råeste suget jeg har fått var hun som spurte om jeg kunne si fra når jeg kom. Trodde jeg hadde en liten nedtur i vente, men holdt løftet mitt. Etter at jeg ga signal, intensiverte hun innsatsen noe helt sinnsykt (fortsatt med munnen), og jeg kom noe helt vanvittig.

Et godt minne. Sikkert 15 år siden nå, men fortsatt en høydare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke smaken, konsistensen og hastigheten sæden kommer ut med, så nei, jeg svelger ikke. Han får orgasmen sin, så ingenting å klage på. Jeg svelger ikke, gjør ikke analsex og han får ikke sprute i ansikte mitt. Kan han ikke leve uten det må han finne seg en annen (les: da er det slutt).

Endret av Daraya
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 1.30, Daraya skrev:

Jeg liker ikke smaken, konsistensen og hastigheten sæden kommer ut med, så nei, jeg svelger ikke. Han får orgasmen sin, så ingenting å klage på. Jeg svelger ikke, gjør ikke analsex og han får ikke sprute i ansikte mitt. Kan han ikke leve uten det må han finne seg en annen (les: da er det slutt).

Det er du som bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger spytter je det tilbake i trynet hans. Like sint hver gang. Da går n å legger seg på sofaen så får je senga tå me sjøl.

Anonymkode: 5fd2a...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Jeg suger å svelger, men gjør det med beste kameraten min😉. Med fingern i rumpa kommer han som en orkan og da er det bare å svelge unna👍

Anonymkode: 4b50b...a53

Er du "bestekameraten" din?🤔

Anonymkode: 5fd2a...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde aldri spruta noen i munnen før. mye fordi han selv ikke ville det, fordi han hadde for seg at det var "ekkelt" men fikk jo snudd på det når han ble min😉 han blir sugd daglig der han kommer i munnen min❤ overhode ikke noe problem med å svelge det, max komfortabel med ALT når det gjelder han

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sharita skrev:

Kjæresten min hadde aldri spruta noen i munnen før. mye fordi han selv ikke ville det, fordi han hadde for seg at det var "ekkelt" men fikk jo snudd på det når han ble min😉 han blir sugd daglig der han kommer i munnen min❤ overhode ikke noe problem med å svelge det, max komfortabel med ALT når det gjelder han

 

Nesten en kontaktannonse i en manns øyne dette her.😀 Du sier og gjør akkurat det en mann ønsker å høre og hvordan han vil ha det. Spørs bare om alle får med seg at du skriver at du har mann og tilbudene vil nok strømmer inn.😉

Kul dame, heldig mann!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Noen ganger spytter je det tilbake i trynet hans. Like sint hver gang. Da går n å legger seg på sofaen så får je senga tå me sjøl.

Anonymkode: 5fd2a...1ad

Hø hø, neppe noen som tar deg på alvor. Hadde en mann funnet seg i slikt fortjener han nesten ikke bedre, snakk om utrivelig heks av ei kjerring han hadde hatt i alle fall. 

Men artig at du prøver å provosere😀😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger han jeg ligger med nå. Hel, med sennep på.

Anonymkode: 7591e...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der virkelig sant at dere jenter som svarer i slike tråder får flere pm i ettertid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...