Gå til innhold

Suger du så svelger du?


John McClane

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Kameraten din heter ikke tilfeldigvis Skybert?

Anonymkode: 541b9...d99

Nei, i høyeste grad virkelig😊

Anonymkode: 4b50b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suger jeg for å suge, svelger jeg. Det har for meg alltid vært en selvfølge, men ikke noe jeg har blitt tvunget til. Suger jeg som en del av forspillet, hadde jeg ikke sugd til han kom ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok å spørre hvor mange ganger han kommer? Beste kameraten min får 6-7 orgasmer og noen ganger flere når jeg suger og fingrer han😉

Anonymkode: 4b50b...a53

«Rekorden» er vel 7 ganger på en natt. Stort sett er det når vi puler, da. Kanskje et par bj’s innimellom. Jeg er sjukt fornøyd med han ass!

Anonymkode: c79ff...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg suger og svelger, men det er en intim handling som forutsetter forhold og følelser. Det er ikke det første jeg har gjort i et forhold, men litt uti forhold er det fint. 

Har imidlertid vært sammen med en mann der jeg aldri ble komfortabel med å svelge. Han hadde svært liten, men seig og ekkel sprut, som smakte guffent. Ble aldri fortrolig med verken konsistens eller smak. 

Jeg suger og svelger heller ikke når mannen min har drukket mye øl eller whiskey. Da smaker det hy og helvete! Heldigvis drikker han mest vin. :)

Anonymkode: 30a3f...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Rekorden» er vel 7 ganger på en natt. Stort sett er det når vi puler, da. Kanskje et par bj’s innimellom. Jeg er sjukt fornøyd med han ass!

Anonymkode: c79ff...bf5

Deilig as. Vi er to gutter da😊. Elsker å få spruten og kjenne orgasmen komme inn i munnen min😉

Anonymkode: 4b50b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Deilig as. Vi er to gutter da😊. Elsker å få spruten og kjenne orgasmen komme inn i munnen min😉

Anonymkode: 4b50b...a53

Ja, det er digg 😋

Anonymkode: c79ff...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig! Det kommer an på om jeg liker fyren, eller ei. Jeg nyter og elsker å suge en fyr jeg liker, og da kan jeg svelge hvis han lar meg. Men hvis det er en fyr jeg kun knuller, ber jeg han sifra før han kommer. Så han kan komme på brystene mine, eller i et håndkle. 

Anonymkode: 810c0...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å svelge dessverre.

Anonymkode: 952f0...bdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, John McClane skrev:

 

1. Og er dere gutter/menn av den oppfatningen at kvinner skal/bør svelge spruten når de suger dere for at det i det hele tatt skal være en deilig opplevelse?

2. Og pleier jentene å gjøre det?

 

1. Nei, det er veldig deilig uansett, men se for deg dette scenarioet: En mann går ned på deg. Det er sykt deilig på alle måter. Han begraver ansiktet mellom bena dine og treffer alle de rette punktene med tungen. Bruker fingrene helt rett samtidig og du kjenner at du begynner å puste tyngre pg at du nærmer deg klimaks. Du er helt på kanten, du krummer ryggen og alle musklene strammer seg. Du kjenner det er like før, nei... det er nå. Orgasmen begynner, men... Akkurat når du kommer så slutter han. Han stimulerer ikke lenger klitoris i det hele tatt. Fingerbevegelsene avtar, de er ikke like rytmiske som før og det hele virker litt halvhjertet. Du ser ned på han og ser at han har trukket seg unna med hodet og du ser at han ser på deg på en måte som gjør at du føler deg litt...ekkel. Kanskje sier han noe sånn som "æsj, du griser til senga". Det ødelegger orgasmen litt, gjør det ikke?

Det er dette som gjør at mange menn foretrekker at damer svelger.

2. Nei, erfaringsmessig er det ca 20 % av damer som svelger, men det er altså ganske digg uansett.

Anonymkode: a39bb...a71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, debet91 skrev:

Beste er å annonsere så får det være opp til sugende part hva som skal gjøres. :)

Haha! Det høres ut som en som suger, til å suge. 

Anonymkode: 810c0...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger mer enn gjerne, og svelger hvis jeg føler for det- av og til er det deilig, både for meg og ham. 

Anonymkode: 9e8f6...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bli sugd til jeg kommer, gidder ikke sånn teasing. Men om spruten spyttes eller svelges er ganske likegyldig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger både som forspill, underveis og avsluttende, alt ettersom. Jeg kjenner når han kommer, så kan bestemme selv hva jeg vil gjøre. Tar det som regel i munnen og svelger, men noen ganger lar jeg det renne ut igjen - kjenner noen ganger at det plutselig er litt kvalmende. Han har aldri pushet meg til å ta det i munnen eller svelge - heller motsatt, så jeg føler ikke at jeg må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FantasDick skrev:

Suger både som forspill, underveis og avsluttende, alt ettersom. Jeg kjenner når han kommer, så kan bestemme selv hva jeg vil gjøre. Tar det som regel i munnen og svelger, men noen ganger lar jeg det renne ut igjen - kjenner noen ganger at det plutselig er litt kvalmende. Han har aldri pushet meg til å ta det i munnen eller svelge - heller motsatt, så jeg føler ikke at jeg må. 

Kvalmende ja da kan det være noe han har spist eller om det har gått noen dager uten utløsning kan det jo bli litt mer. (Skjer iallefall med meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Jolene skrev:

Suger jeg for å suge, svelger jeg. Det har for meg alltid vært en selvfølge, men ikke noe jeg har blitt tvunget til. Suger jeg som en del av forspillet, hadde jeg ikke sugd til han kom ;)

Høres da bra ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bjone skrev:

Kvalmende ja da kan det være noe han har spist eller om det har gått noen dager uten utløsning kan det jo bli litt mer. (Skjer iallefall med meg)

Ja, er som regel hvis det har gått noen dager eller merkelig smak fra mat, ja. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Ja, er som regel hvis det har gått noen dager eller merkelig smak fra mat, ja. ☺️

Ja den kan være kjip å få i munn. Syntes selv det er ikke nok når jeg har onanert og kommer og kjenner en sterkere lukt. Uff stakkars deg da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...