Gå til innhold

Shampo for krøller til stritt hår?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! i helgen var jeg på besøk hos en venninne, og hadde glemt shampo/balsam. Lånte en som heter fresh curls fra redken ( hun har krøller, jeg har overhodet ikke) og håret mitt ble skikkelig deilig! kjentes glatt, mykt og fyldig ut! :roll: fikk lyst til å kjøpe denne selv, men hva ER egentlig forskjellen? Jeg har stritt hår, som blir lett elektriskt eller tungt, litt tørre tupper, halvlangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Krøllete hår er ofte tørt og brusete fra naturens side, og produkter for krøllete hår tilfører fuktighet og temmer håret uten at det blir flatt og tungt. Jeg ser ingen grunn til at du IKKE kan bruke Fresh Curls, for eksempel; det er jo du som skal trives med produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret har godt av å bytte shampo og balsam merke en gang i blandt. Det kan faktisk være hele forskjellen :-) Og selvfølgelig kvaliteten på en Redken shampo mot vanlig butikk shampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt glatt hår, men bruker allikevel "HYDRA*LISS SYSTEM" fra Lòreal, som egentlig er beregnet for å roe ned krøller. Elsker denne hårserien! Håret blir skikkelig blankt og mykt av den. Anbefales! :hår: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvordan er det med redken fresh curls serien, er de tikke mye "dårlige stoffer" i redken shampoene , som f.eks hindrer næringsstoffer å trenge inn i håret`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvordan er det med redken fresh curls serien' date=' er de tikke mye "dårlige stoffer" i redken shampoene , som f.eks hindrer næringsstoffer å trenge inn i håret`?[/quote']

Ikke verre enn i alle andre vanlige serier; L'Oreal, Kerastase, Joico, Sebastian....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...