Gå til innhold

Har du en positiv eller negativ familie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min er veldig positive, mens mannen sine er negative. Veldig rart å se så tydelige kontraster! Jeg har blitt som min familie, mens han er blitt mer som sin, men han ser at det er en fordel å være som meg/min familie.

Anonymkode: dbc02...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil vel si at begge delene av min familie er positive og støtter mine valg osv. Er bare at ene siden er litt mer pessimistiske enn den andre, og den negative egenskapen har jeg fått også 😅

Anonymkode: 1e8cd...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

En familie som blir fornærmet og krenket for den minste filleting, så jeg har minst mulig med de å gjøre, orker ikke den negative energien de sprer rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en positiv familie, vi heier hverandre frem. Mannen min har en negativ familie, som bare klager og kritiserer. Om du mot formodning skulle få et kompliment derfra, så følger det et «men» etterpå.

Anonymkode: 30933...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, men mest negativ hvor komplimenter gjerne kan være en underliggende kritikk , hvor det er fokus på det som ikke er bra nok hos andre, baksnakking - gjerne av nærmeste familie, negative kommentarer på utseende og vekt, ignorering (tema som en tar opp får ingen respons, eller de bytter glatt tema, eller fnyser av det som blir sagt), skryt av hvor mye flinkere og hvor mye andre får til (sagt på en slik måte at man forstår at det er et stikk i forhold til hva en selv får til..), mye skryt av seg selv og hva en selv får til ( ingen som gidder ditt og datt nå til dags, alt var mye bedre eller værre før -avhengig av hva som setter de i et best mulig lys), poster lenker på Facebook som tydelig er en kommentar til barn og svigerbarn (kommentarer som sier noe om hva disse bør bli bedre på), latterliggjøring hvis man selv ønsker å fremheve/ skryte litt av seg selv .  Og ja, lista er lang. Men det er nok ikke vondt ment. 

Anonymkode: ae3f3...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er gode på å dra hverandre ned ja 🙄

Anonymkode: 22384...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...