Gå til innhold

Stresse over at tinderdaten ikke svarte på generell snap om at jeg er på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ankom et sydenland for en ukes ferie i stad. Sendte en generell snap til enkelte venner, herunder tinderdaten, hvor jeg skrev noe sånt som: "Oslosommeren 2018 er helt okei, men jeg skal klare en uke i ****" 

Tinderdaten svarte ikke. Bør jeg stresse over det? Han er selv på ferie tror jeg, men har sagt han vil møtes igjen når ferien er over for oss begge. 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enormt mye vektlegging av snap, generelt ser jeg. 

Hvor gamle er dere? Hvor mange ganger har dere møttes?

Anonymkode: 973a9...080

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enormt mye vektlegging av snap, generelt ser jeg. 

Hvor gamle er dere? Hvor mange ganger har dere møttes?

Anonymkode: 973a9...080

Ja, det er derfor jeg stresser så fælt. Egentlig bryr jeg meg ikke, men enkelte mener tydeligvis at det er avgjørende for hvor vellykket datinga/matchen om man har snapstreak osv. 

 

Jeg tenker vel egentlig at det ikke er grunn til å svare på en slik generell mail? 

 

Vi er 24 og 25, har møttes én gang. 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Ingenting å stresse over. Jeg hadde vel skrevet en "kos deg"-snap tilbake, men gutter er annerledes der har jeg erfart. Eller tar jeg feil, gutter? Hadde dere giddet å svare på en slik generell snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Da prøver jeg å senke skuldrene litt. Tror han er på en liten ferietur selv som sagt. 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn som virkelig har likt meg har svart på fellessnaps uansett hvor fjollete den har vært, mens menn som har vært ute etter èn ting aldri har svart på fellessnaps. Generalisering, men stemmer i mitt tilfelle. Om dere bare har møttes èn gang kan du sikkert ta det med ro 😛 

Anonymkode: 48d51...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at menn som virkelig har likt meg har svart på fellessnaps uansett hvor fjollete den har vært, mens menn som har vært ute etter èn ting aldri har svart på fellessnaps. Generalisering, men stemmer i mitt tilfelle. Om dere bare har møttes èn gang kan du sikkert ta det med ro 😛 

Anonymkode: 48d51...428

Han svarer innimellom, men ikke alltid. Føler det beror på hva han har å gjøre selv. 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han svarer innimellom, men ikke alltid. Føler det beror på hva han har å gjøre selv. 

Anonymkode: 57171...e42

Ja, det kan være helt tilfeldig så ikke ta det helt fra min erfaring. Jeg ville selv svart deg, men som en annen svarte her så tenker kanskje gutter annerledes. 

Anonymkode: 48d51...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg dater svarer så og si aldri på fellessnaps. Og han er veldig interessert. Han er bare ikke typen til å snappe/tekste osv. Stressa meg litt i starten, men har nå funnet ut at det er sånn han er og at det ikke har noe med hans interesse for meg å gjøre. 

Det er veldig forskjellig fra person til person. Ville heller ha sett på om mønsteret hans har forandra seg. Svarte han mye før? Har han begynt å sende færre snaps/meldinger enn tidligere? Det er der jeg ofte får hintet; hvis oppførselen plutselig forandrer seg. 

Anonymkode: 63d33...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan være helt tilfeldig så ikke ta det helt fra min erfaring. Jeg ville selv svart deg, men som en annen svarte her så tenker kanskje gutter annerledes. 

Anonymkode: 48d51...428

Satser på det. Hater at jeg har blitt påvirket til å legge vekt på korrespondansen i snapchat. Det viktigste er vel at han har sagt at han er motivert for å møtes? 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater svarer så og si aldri på fellessnaps. Og han er veldig interessert. Han er bare ikke typen til å snappe/tekste osv. Stressa meg litt i starten, men har nå funnet ut at det er sånn han er og at det ikke har noe med hans interesse for meg å gjøre. 

Det er veldig forskjellig fra person til person. Ville heller ha sett på om mønsteret hans har forandra seg. Svarte han mye før? Har han begynt å sende færre snaps/meldinger enn tidligere? Det er der jeg ofte får hintet; hvis oppførselen plutselig forandrer seg. 

Anonymkode: 63d33...26e

Godt å høre. Jeg merker forskjell på han, men synes å se et mønster basert på om han er opptatt eller ikke, samt hvor "interessant" snappen min er. 

Anonymkode: 57171...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at menn som virkelig har likt meg har svart på fellessnaps uansett hvor fjollete den har vært, mens menn som har vært ute etter èn ting aldri har svart på fellessnaps. Generalisering, men stemmer i mitt tilfelle. Om dere bare har møttes èn gang kan du sikkert ta det med ro 😛 

Anonymkode: 48d51...428

 

Jeg har samme erfaring, at er man interessert så svarer man også på fellessnaps, om bare med et smilefjes eller enkel kort kommentar. Må jo også huske at mange av venninnene som regel aldri svarer på fellessnaps så det er jo ikke noen regel om at man skal det..

MEN: noen menn liker ikke så godt hele sosiale medie-greiene, og bruker det annerledes enn oss kvinner. 

Anonymkode: b5626...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 19.22, Cathe. skrev:

Ingenting å stresse over. Jeg hadde vel skrevet en "kos deg"-snap tilbake, men gutter er annerledes der har jeg erfart. Eller tar jeg feil, gutter? Hadde dere giddet å svare på en slik generell snap? 

En generell snap er jo ikke krevd å svare på. Jeg er en sånn gutt som svarer når det passer meg, og hvis jeg gidder. Driter langt i snap-etikette, da dette vil være et stressmoment i livet mitt, og stress vil jeg ikke ha mer av. 

La han svare når han har lyst, og ikke forvent en døyt. Det er slik jeg ville ønsket det 😉

Anonymkode: b52b8...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/21/2018 at 7:22 PM, Cathe. said:

Ingenting å stresse over. Jeg hadde vel skrevet en "kos deg"-snap tilbake, men gutter er annerledes der har jeg erfart. Eller tar jeg feil, gutter? Hadde dere giddet å svare på en slik generell snap? 

Jeg svarer gjerne på slik siden jeg selv liker det når folk svarer meg på den typen snapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...