AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #81 Skrevet 21. juli 2018 7 minutter siden, Skolebolle skrev: Det er nok jeg som ikke har lest alle innleggene i tråden. Men du har datet færre enn ti de siste ti årene og du har møtt 6 bare hittil i år? Kun én av de du har møtt har du hatt mer enn én date med. Da er det jo ikke så rart du ikke har fått kjæreste de siste 10 årene. Du har jo kun vært på 3 dates de siste ti årene om man ikke teller i år. Eller er det jeg som har misforstått nå. Men lyspunktet må jo være at nå har du endret adferd. Du har møtt 6 menn hittil i år og det er jo bra! Da har du jo gjort den viktigste endringen. Så blir jo neste skritt å finne ut hvorfor du ikke får mer enn én date med noen du liker. Kanskje har du bare hatt uflaks? Var jo bare to av dem du virkelig ønsket å ha flere dates med. Det er jo såpass få at det er godt mulig det vil gå bedre om du bare fortsetter å date slik du har gjort hittil i år. Det er jo det som er poenget; jeg blir ikke engang vurdert som bra nok for en date og jeg klarer ikke å forstå hvorfor De seks datene jeg refererte til er menn jeg traff på nett, men nettdating er ikke noe for meg. Så det kommer jeg ikke til å fortsette med. Anonymkode: a4781...446
Mallard Skrevet 21. juli 2018 #82 Skrevet 21. juli 2018 Du har kommet med en del småting som samlet *kan* være grunner til at du ikke har lykkes enda. Jeg skriver *kan*, for det er jo mulig jeg gjetter feil. Mange menn som vil ha et seriøst forhold ser etter kvinner det er lett å snakke med, som er engasjerte og livlige, damer som virker varme og levende, som flørter litt, både med ord, blikk og kropp. Damer som gjerne kler seg på en måte som fremhever femininitet (ikke på en vulgær måte), og som viser at de har en seksuell side (igjen; ikke på vulgær måte). Dette gjelder selvsagt ikke alle menn, og ikke alle menn er ute etter forhold (men ønsker nettopp noe vulgært). Etter å ha lest det du skriver så fremstår du litt annerledes enn det jeg skrev over. Slik du beskriver deg selv sammen med menn virker du kanskje litt tafatt og taus, noe uengasjert/sjenert, det høres ut som om du ikke flørter, ikke kler deg feminint/viser noen slags former, og at du nesten viser deg som aseksuell. Kanskje er det jeg som har misforstått deg, men om dette stemmer, så tenker jeg at du fremstår som ganske avvisende, uten at du nødvendigvis ønsker dette? Beklager om jeg virker frekk eller sårende.
AnonymBruker 42 Skrevet 21. juli 2018 #83 Skrevet 21. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at en jente/kvinne aldri er aktuell? At man ikke finnes kompatible eller er "på nett", og at det ikke er noen som helst kjemi og/eller attraksjon 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #84 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Mallard skrev: Du har kommet med en del småting som samlet *kan* være grunner til at du ikke har lykkes enda. Jeg skriver *kan*, for det er jo mulig jeg gjetter feil. Mange menn som vil ha et seriøst forhold ser etter kvinner det er lett å snakke med, som er engasjerte og livlige, damer som virker varme og levende, som flørter litt, både med ord, blikk og kropp. Damer som gjerne kler seg på en måte som fremhever femininitet (ikke på en vulgær måte), og som viser at de har en seksuell side (igjen; ikke på vulgær måte). Dette gjelder selvsagt ikke alle menn, og ikke alle menn er ute etter forhold (men ønsker nettopp noe vulgært). Etter å ha lest det du skriver så fremstår du litt annerledes enn det jeg skrev over. Slik du beskriver deg selv sammen med menn virker du kanskje litt tafatt og taus, noe uengasjert/sjenert, det høres ut som om du ikke flørter, ikke kler deg feminint/viser noen slags former, og at du nesten viser deg som aseksuell. Kanskje er det jeg som har misforstått deg, men om dette stemmer, så tenker jeg at du fremstår som ganske avvisende, uten at du nødvendigvis ønsker dette? Beklager om jeg virker frekk eller sårende. Det var ikke sårende, nei. Takk skal du ha for tilbakemelding. Jeg tror nok du har rett i at jeg er veldig privat og stille av meg, men det er engang slik jeg er. Jeg ønsker uansett ikke å tiltrekke meg veldig sosiale, utadvendte og over-seksuelle menn fordi jeg tror rett og slett ikke jeg og de er særlig kompatible. Det er også litt av grunnen til at jeg "kler meg ned". Jeg må innrømme det er litt trist å innse at etter å ha filtrert vekk disse mennene, er det liksom ingen igjen. Men det har kanskje mer å gjøre med tiden vi lever i? Ikke vet jeg Takk for innspillet - på tross av at jeg ikke er helt "der" er det likevel interessant å lese hvordan du tenker rundt dette ❤️ Anonymkode: a4781...446
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå