Gå til innhold

Hvem er det som kan se og høre spøkelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan hvemsomhelst gjøre dette, eller er det bare enkeltpersoner som opplever dette? Og hvorfor er det slik?

Ønsker seriøse svar på dette.

Anonymkode: e5c7e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var psykotisk trodde jeg at jeg så noe et spøkelse gjorde, en handling. Jeg så også ting som ikke var der.

Anonymkode: 1d962...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hvemsomhelst gjøre dette, eller er det bare enkeltpersoner som opplever dette? Og hvorfor er det slik?

Ønsker seriøse svar på dette.

Anonymkode: e5c7e...da9

Umulig.

Anonymkode: af3f6...1ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye erfaring med mediumskap, men har en del erfaring med dyrekommunikasjon, som ligner litt.

På mitt første kurs i dyrekommunikasjon sa læreren at hun hadde aldri hatt en elev som ikke hadde fått det til, og at hun trodde at alle kunne lære dette. Jeg trodde ikke jeg hadde slike "evner", men fikk det til på første dagen. Jeg kommuniserte også nylig med den avdøde kjæresten til en venn av meg, etter å ha lært og jobbet med dyretolking i mange år, det var igrunn ikke så forskjellig.

Jeg tenker at alle har denne evnen, men noen har den mer enn andre, og noen kan utvikle den mer enn andre. Litt som at alle kan gå på ski men ikke alle kan bli Petter Northug.

Anonymkode: a3627...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er diverse hallusinogener som kan få folk til å se spøkelser og annet overnaturlig.

Anonymkode: cbcf0...b06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Jeg har følt et spøkelse. Det var en syk opplevelse i atmosfæren. Jeg ble så redd at jeg svimlet, og de var så forskjell fra det ene rommet til det andre (jeg var på en hytte). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keg har aldri sett en spøkelse når jeg er våken. Men jeg har «snakket» men døde samt levende, når jeg sov og har sett skikkelser under meditasjon. Om dette er spøkelser er ikke så lett å si. Men har feks drømt om min døde mor flere ganger.

Anonymkode: 23aa9...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de fleste har muligheten, men enkelte er helt lukket. Jeg kjenner flere som har sett ting, og har et søsken som kan kommunisere med dem. Jeg har følt og sett fra jeg var liten, men greier ikke kommunisere. Tror jeg lukker meg fordi jeg er redd. Jeg tror det er som musikalitet, noen er født veldig musikalske, andre kan såvidt klimpre noen toner på en gitar. Jeg svarer sjelden på slike tråder, det kommer alltid syrlige kommentarer og folk som kommenterer at her var det mange gale folk, og jeg garanterer at det kommer noen i denne og. Jeg er høyt utdannet og holder meg oppdatert på de fleste arenaer, er interessert i vitenskap og er ateist. Jeg snakker aldri om slikt til folk jeg ikke kjenner, og er forsiktig med hva jeg sier til venner og familie også, det er ikke verdt det når man blir latterliggjort og folk ikke viser at de greier ha et bredere perspektiv på det som hittil er uforklarlig. Det er vanskelig å ha noen seriøse tråder om slikt, de blir alltid ødelagt av noen som mener psykatrisk er neste post. Og da gidder jeg ikke legge min energi i det. 

Anonymkode: 30aa7...8a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett vandrende skygger, ikke ansikt. Føler energier i blant. Når min eks samboers far døde så, kunne ingen sitte i stolen hans. Det var en veldig tung energi i den stolen. Jeg så aldri skuggen hans med jeg hørte skritt og dører som åpnet og lukket seg uten at det var vind eller gjennomtrekk. Når jeg begynte å tenke på å gjøre det slutt, så følte jeg meg ikke velkommen i huset mer. Det ble enda mer uro og dører gikk opp og igjen. Han ville ha meg ut.

Når moren hans døde opplevde vi begge et merkelig fenomen begge to. Det var akkurat som lyset i taket fløt ut i hele rommet og laget bølger. Denne energien var full av kjærlighet. 

Når en venn døde våknet jeg plutselig midt på natten og var kjempe trist uten å vite hvorfor. Da følte jeg en hånd varsomt på skulderen min og som en jente sa det går bra. Noen timer etterpå ringte Tlf og jeg fikk vite hun var død.

En venninnes leilighet var veldig tung å være i. Her var det 2 energier som styrte veldig og følte at noen gikk forbi meg til stadighet i gangen og i stua. 

Har aldri gått veldig inn i dette, men jeg prøver å verne meg mot negative energier. Noen ganger når jeg har hatt perioder jeg opplever mye så verner jeg huset mitt. Har forestilt meg et gjennomsiktig skjold over hele huset med positive energier og stengt igjen. Det har funket. 

Jeg har vært god på å lese stemninger og hvordan folk har det. Tar som regel rett i et problem de har som de ikke har forstått selv. Akkurat nå har jeg stengt igjen litt av evnene. Jeg er på ingen på interessert i å prate med døde og ønsker ikke å se noen. At jeg føler de i blant er overlevbart.

Anonymkode: 8da9f...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er født med evnene til det, men ikke alle kan bruke evnen Fordi man velger å lukke den, eller overbeviser seg selv om at det er bare fantasi. En annen ting er at vi blir også påvirker av våre foreldre som barn. Barn ser oftere ting enn vi voksne og voksne har en tendens til å si at det bare er innbilning det barnet ser. Barnet lukker derfor evnen helt til slutt. 

Selv har jeg sett spøkelser 2 ganger, men jeg har fornemmet mange flere  mange flere ganger før mitt indre øye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen,  men noen påstår det av like årsaker, kan være fordi synet spiller dem et puss, de ønsker oppmerksomhet og noen tjener penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...