Gå til innhold

gode tips til tilbehør


blå

Anbefalte innlegg

Jeg har fått øynene opp for accessories. Det er så kult med kjeder, vesker, belter og skjerf. Men jeg jeg går bare å kikker, klarer liksom ikke å finne ut av det og heller ikke gå med det.

Jeg må ha et spark bak, kan noen komme med noen tips? Hvordan kjeder og belter bør jeg velge. Bør belte mache vesken? Alle råd er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig..kommer veldig ann på deg og hvor mye du tør.

Går feks ann å ta et belte utenpå blazern/jakken..synes personlig det er FÅ som kler dette...man bør ha rimelig smal midje tror jeg..for at det skal sitte fint på.

Ellers...tja...smykker..store smykker er nevnt..i farger..

Er vanskelig å fortelle deg hva du kan/bør gjøre uten at vi vet noe om klesstilen din..eller hva du selv har vurdert/lyst til å prøve!

Men lykke til...det gjelder å tørre....

*Hilsen en som er stor fan av detaljer* :P:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ofte stylistene hos eks. Lindex og Kapp Ahl gjør en veldig god jobb med utstillingene, de er flinke til å bruke tilbehør og kombinere farver.

Får mye inspirasjon av å gå og titte opp på dukkene i utstillingene.

Da ser man fort hva man liker og ikke liker, og finner lett sin egen stil.

Lykke til, tilbehør er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at Kapp Ahl er flink til å pynte opp dukkene, men jeg bruker kun idèene, stilen er ikke helt min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok en ganske klassisk stil. Kanskje litt kjedelig...derfor vil jeg pynte litt på det. Av farger står jo blått meg nermest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått og orange synes jeg er veldig fint ilag. Og blått og hvitt. Sånne blå beads til en hvit topp blir nok veldig søtt, men ikke altfor mye heller. Beach veskene som er ute nå kommer i alle farger og passer nok bra til blått. Belter anbefaler jeg i brunt eller hvitt den her sesongen. Eller rødt! Det er vel egentlig bare å prøve seg fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...