Gå til innhold

Elsker to damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tenkt å forlate din kone? 

Anonymkode: b4894...0a8

Nei, jeg kommer helt sikkert ikke til å forlate min kone. 

Anonymkode: 43baa...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.7.2018 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Ts her. For det første tror jeg det er viktig å vite hvilken aldersgruppe vi er i. Barna våre er godt oppe i tenårene, og vi er ferdig med å lage barn. Hadde vi vært yngre er jeg enig i at det er viktigere å være 100% monogam. Jeg forsvarer heller ikke å være utro. Jeg bare sier at ting har blitt så mye bedre etter eksen kom inn i bildet igjen. Min kone vet jeg har litt kontakt med henne og hun merker jeg holder telefonen min litt hemmelig. Kanskje gjør denne konkurransen at hun blir mer tent. ?

For min del har kjærligheten til min kone blomstret etter jeg fikk kontakt med eksen igjen som jeg har savnet i flere år.

Jeg forsvarer ikke at deg er riktig å leve slik, men synes denne endringen i vårt forhold er interessant. Eksen min får sikkert ny kjæreste snart, og da går vel dette over :)

Anonymkode: 43baa...696

 

For meg er det viktig om du har sex eller ikke med exen. Hvis ikke, er det jo ikke noe problem å være betatt/ha litt følelser for en annen! Og når det i tillegg gjør at dere får inn litt spenning i samlivet, og sexen mellom dere er bedre - da er jo alt fint!

MEN: Ligger du med exen i tillegg til din kone, er det ikke så fint. Da er du utro, og det vil såre din kone forferdelig mye å få vite det. Så da må du ta et valg. Enten avslutte med exen eller snakke med din kone, slik at dere kan separeres en periode.

Her må du nok velge enten eller, det er ikke sånn i Norge at man elsker to samtidig og at det er greit for alle (de fleste i alle fall).

 

Anonymkode: 5d5ec...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei på ingen måte. Slik jeg leser denne tråden er det sannsynlig at ekteskapet får en boost 😀

Anonymkode: 5c812...af0

Før dette skjedde var vi i ferd med å skli fra hverandre. Nå har vi det veldig bra, og det er ikke tema at vi bryter ekteskapet.

Anonymkode: 43baa...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...