Gå til innhold

Elsker to damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hvofor blander du inn feminisme i ønske om et monogamt forhold? Denne uvitenheten på dette forumet er sjokkerende. 

Fordi feminisme er mer opptatt av at kvinner skal ha millimeterrettferdighet enn at de skal ha glede, fred, kjærlighet og sex. Rett og slett fucker til hele følelsesregisteret til både kvinner og menn. Derfor.

Det er ikke jeg som er uvitende, det er de som ikke klarer å legge to og to sammen, som er uvitende. 

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi feminisme er mer opptatt av at kvinner skal ha millimeterrettferdighet enn at de skal ha glede, fred, kjærlighet og sex. Rett og slett fucker til hele følelsesregisteret til både kvinner og menn. Derfor.

Det er ikke jeg som er uvitende, det er de som ikke klarer å legge to og to sammen, som er uvitende. 

Anonymkode: b4894...0a8

Monogame forhold har da eksistert lenge før feminismens dager.. Det var denne uvitenheten da. Du har misforstått hva feminisme går ut på. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Monogame forhold har da eksistert lenge før feminismens dager.. Det var denne uvitenheten da. Du har misforstått hva feminisme går ut på. 

Det har det ikke, nei. Tror det er du som har misforstått hva feminisme går ut på. Monogami har kun ett mål, og det er å skape rettferdig fordeling. Og det er fint og greit, alle liker rettferdighet. Det er fredelige saker.

Problemet oppstår når man ikke en gang kan elske noen eller knulle noen man ikke er sammen med eller gift med, eller man nærmest forventer at kona da skal gjøre det samme. Da tar det hele en helt feil retning. Da er det ekstremisme.

Her er det to stykker som har funnet noe som FUNGERER. Hva skjer da? Jo, da skal hele gjengen på KG si at det er feil og at de ikke har lov til det og at mannen gjør noe feil og må slutte med det eller at kvinnen må få seg en elsker.

De som ikke ser hvor på trynet dette er, trenger virkelig briller. 

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har det ikke, nei. Tror det er du som har misforstått hva feminisme går ut på. Monogami har kun ett mål, og det er å skape rettferdig fordeling. Og det er fint og greit, alle liker rettferdighet. Det er fredelige saker.

Problemet oppstår når man ikke en gang kan elske noen eller knulle noen man ikke er sammen med eller gift med, eller man nærmest forventer at kona da skal gjøre det samme. Da tar det hele en helt feil retning. Da er det ekstremisme.

Her er det to stykker som har funnet noe som FUNGERER. Hva skjer da? Jo, da skal hele gjengen på KG si at det er feil og at de ikke har lov til det og at mannen gjør noe feil og må slutte med det eller at kvinnen må få seg en elsker.

De som ikke ser hvor på trynet dette er, trenger virkelig briller. 

Anonymkode: b4894...0a8

Monogame forhold har eksistert lenge før feminismens dager. Å benekte dette vitner om manglende kunnskap om historie og hva feminisme er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har det ikke, nei. Tror det er du som har misforstått hva feminisme går ut på. Monogami har kun ett mål, og det er å skape rettferdig fordeling. Og det er fint og greit, alle liker rettferdighet. Det er fredelige saker.

Problemet oppstår når man ikke en gang kan elske noen eller knulle noen man ikke er sammen med eller gift med, eller man nærmest forventer at kona da skal gjøre det samme. Da tar det hele en helt feil retning. Da er det ekstremisme.

Her er det to stykker som har funnet noe som FUNGERER. Hva skjer da? Jo, da skal hele gjengen på KG si at det er feil og at de ikke har lov til det og at mannen gjør noe feil og må slutte med det eller at kvinnen må få seg en elsker.

De som ikke ser hvor på trynet dette er, trenger virkelig briller. 

Anonymkode: b4894...0a8

 

15 minutter siden, Snaskesnusken said:

Monogame forhold har da eksistert lenge før feminismens dager.. Det var denne uvitenheten da. Du har misforstått hva feminisme går ut på. 

Ikke vits i å diskutere med den personen her. H*n VIL rettferdiggjøre å "knulle rundt" som ha*n sier på bekostning av kone og ekteskap. Så lenge han går bak ryggen på kona er det ikke TO stykker som har funnet noe som fungerer. Jo, forresten det er det jo, for TS og elskerinnen fungerer dette helt flott, så lenge kona ikke vet noe!

Anonymkode: ef517...497

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke vits i å diskutere med den personen her. H*n VIL rettferdiggjøre å "knulle rundt" som ha*n sier på bekostning av kone og ekteskap. Så lenge han går bak ryggen på kona er det ikke TO stykker som har funnet noe som fungerer. Jo, forresten det er det jo, for TS og elskerinnen fungerer dette helt flott, så lenge kona ikke vet noe!

Anonymkode: ef517...497

Ikke sant? Konen er totalt uvitende så her er det bare mannen og elskerinnen som har funnet noe som fungerer. Stakkars kone som har en så korka mann.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke vits i å diskutere med den personen her. H*n VIL rettferdiggjøre å "knulle rundt" som ha*n sier på bekostning av kone og ekteskap. Så lenge han går bak ryggen på kona er det ikke TO stykker som har funnet noe som fungerer. Jo, forresten det er det jo, for TS og elskerinnen fungerer dette helt flott, så lenge kona ikke vet noe!

Anonymkode: ef517...497

Det er feil. Hvis kona hadde blitt knust av dette, så hadde jeg SELVFØLGELIG sagt noe annet.

Men her er det snakk om to som ikke hadde så mye sex, som nå har mer sex. Det er noe HELT annet!

Og det er her dere tar feil som skjærer alle over en kam. Som tror at alle er like. Som tror at alle liker det samme som dere.

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil. Hvis kona hadde blitt knust av dette, så hadde jeg SELVFØLGELIG sagt noe annet.

Men her er det snakk om to som ikke hadde så mye sex, som nå har mer sex. Det er noe HELT annet!

Og det er her dere tar feil som skjærer alle over en kam. Som tror at alle er like. Som tror at alle liker det samme som dere.

Anonymkode: b4894...0a8

Konen blir bedratt og ført bak lyset mens du hevder at det er vi som tar feil? Hallo i luken der?!? Du rettferdiggjør løgn og bredageri mens du pakker argumentene dine inn i feminisme. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Konen blir bedratt og ført bak lyset mens du hevder at det er vi som tar feil? Hallo i luken der?!? Du rettferdiggjør løgn og bredageri mens du pakker argumentene dine inn i feminisme. 

Kona TENNER PÅ å bli bedradd. Hvorfor skal hun ikke få lov til det?

Er det et problem for deg personlig, at en kvinne tenner på noe du ikke klarer å forstå at det går an å tenne på?

Hvis ikke det er det, så la være å tro at du har noen større rett til dine meninger, enn hvs jeg har til mine meninger.

Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette. 

Det er faktisk lov å tenne på å bli bedradd! 

Slutt å tvinge folk med denne legningen inn i skapet. 

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Det merkelige er at etter dette har ekteskapet vårt blitt mye bedre. Vi har mer sex og er mer kjærlig mot hverandre. 

Nå elsker jeg begge disse kvinnene av hele mitt hjerte.

Jeg må jo selvfølgelig gjøre en slutt på dette, men rart at ting har blitt så mye bedre med min kone. 

  

Anonymkode: 43baa...696

Det er ikke merkelig i det hele tatt. Det er svært mange som har det sånn. Det er utrolig synd at man lærer at det ikke er lov å tenne på at mannen har flere kvinner. Det er litt som å lære at det ikke er lov for en mann å tenne på andre menn.

Jo, det er faktisk lov. Og så lenge det ikke skader noen, er det bare topp. Det at dere har mer glede og sex og kjærlighet er jo helt topp! Da slipper dere gå lei av hverandre og skille dere, slik mange i våre dager gjør. 

Mye bedre at dere får ekteskapet på rett kjøl! Ønsker dere lykke til videre! :) 

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er feil. Hvis kona hadde blitt knust av dette, så hadde jeg SELVFØLGELIG sagt noe annet.

Men her er det snakk om to som ikke hadde så mye sex, som nå har mer sex. Det er noe HELT annet!

Og det er her dere tar feil som skjærer alle over en kam. Som tror at alle er like. Som tror at alle liker det samme som dere.

Anonymkode: b4894...0a8

 Dette er noe HELT annet ja, det har du rett i,- hvis kona hadde visst om elskerinnen-, men kona kan ikke forholde seg til noe hun ikke vet noe om. Da handler det ikke om sexen, men at TS går bak ryggen på kona. Så lenge TS ikke spiller med åpne kort kan utroskap ikke rettferdiggjøres uansett hvordan du snur og vender på det. Hvordan tror du kona føler det når hun oppdager at hun er rundlurt? Blir sexen enda bedre da kanskje?

Anonymkode: ef517...497

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kona TENNER PÅ å bli bedradd. Hvorfor skal hun ikke få lov til det?

Er det et problem for deg personlig, at en kvinne tenner på noe du ikke klarer å forstå at det går an å tenne på?

Hvis ikke det er det, så la være å tro at du har noen større rett til dine meninger, enn hvs jeg har til mine meninger.

Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette. 

Det er faktisk lov å tenne på å bli bedradd! 

Slutt å tvinge folk med denne legningen inn i skapet. 

Anonymkode: b4894...0a8

Tenner du på å bli bedratt?? Eller tenner du på å bedra??

Anonymkode: ef517...497

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Dette er noe HELT annet ja, det har du rett i,- hvis kona hadde visst om elskerinnen-, men kona kan ikke forholde seg til noe hun ikke vet noe om. Da handler det ikke om sexen, men at TS går bak ryggen på kona. Så lenge TS ikke spiller med åpne kort kan utroskap ikke rettferdiggjøres uansett hvordan du snur og vender på det. Hvordan tror du kona føler det når hun oppdager at hun er rundlurt? Blir sexen enda bedre da kanskje?

Anonymkode: ef517...497

Dette er noe som mannen må finne ut av, sammen ned kona, ikke noe som fremmede folk på internett skal rope at er galt og feil og sånn og slik. Det er en kakling og en hyling her inne, hver gang noen gjør ting som folk ikke liker. De tenker ikke på hva andre føler, bare på hva de selv føler. Egoisme de luxe!

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenner du på å bli bedratt?? Eller tenner du på å bedra??

Anonymkode: ef517...497

Det er ikke meg vi snakker om her. Heller ikke om deg. Heller ikke om andre som deltar i tråden. Heller ikke om elskerinnen.

Vi snakker om ts og kona. Hold deg til sak!

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke meg vi snakker om her. Heller ikke om deg. Heller ikke om andre som deltar i tråden. Heller ikke om elskerinnen.

Vi snakker om ts og kona. Hold deg til sak!

Anonymkode: b4894...0a8

"Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette"                                                                                                                                                                                                                         Ja nettopp.... Det skal JEG gjøre ja

Anonymkode: ef517...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette"                                                                                                                                                                                                                         Ja nettopp.... Det skal JEG gjøre ja

Anonymkode: ef517...497

👍🏻

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona TENNER PÅ å bli bedradd. Hvorfor skal hun ikke få lov til det?

Er det et problem for deg personlig, at en kvinne tenner på noe du ikke klarer å forstå at det går an å tenne på?

Hvis ikke det er det, så la være å tro at du har noen større rett til dine meninger, enn hvs jeg har til mine meninger.

Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette. 

Det er faktisk lov å tenne på å bli bedradd! 

Slutt å tvinge folk med denne legningen inn i skapet. 

Anonymkode: b4894...0a8

Konen VET IKKE om dette! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meg vi snakker om her. Heller ikke om deg. Heller ikke om andre som deltar i tråden. Heller ikke om elskerinnen.

Vi snakker om ts og kona. Hold deg til sak!

Anonymkode: b4894...0a8

saken er at konen ikke vet om det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Vi er faktisk flere i dette landet som i årevis har måttet fortrenge deler av vår seksualitet på grunn av holdninger som dette"                                                                                                                                                                                                                         Ja nettopp.... Det skal JEG gjøre ja

Anonymkode: ef517...497

Dere er flere som tenner på å bedra å lyve? Slike mennesker burde komme med varseltrekant.

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe som mannen må finne ut av, sammen ned kona, ikke noe som fremmede folk på internett skal rope at er galt og feil og sånn og slik. Det er en kakling og en hyling her inne, hver gang noen gjør ting som folk ikke liker. De tenker ikke på hva andre føler, bare på hva de selv føler. Egoisme de luxe!

Anonymkode: b4894...0a8

Du er den som hyler her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...