Gå til innhold

Elsker to damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg giftet meg for 12 år siden. Jeg måtte da velge mellom to damer som jeg elsket inderlig. Det ble litt tilfeldig slik at jeg valgte min kone, og vi har hatt et godt ekteskap og fått to nydelige barn. Etterhvert ble det rutinepreget og det ble stadig skjeldnere til at vi hadde sex selv om jeg hele tiden har elsket henne. 

Så, for et år siden dukket eksen min opp igjen. Og kjærligheten til henne blomstret opp igjen (vil ikke gi flere detaljer). Min kone fikk vite at jeg hadde kontakt med eksen siden jeg snakket litt om henne siden hun har flyttet tilbake til området. Det merkelige er at etter dette har ekteskapet vårt blitt mye bedre. Vi har mer sex og er mer kjærlig mot hverandre. 

Nå elsker jeg begge disse kvinnene av hele mitt hjerte.

Jeg må jo selvfølgelig gjøre en slutt på dette, men rart at ting har blitt så mye bedre med min kone. 

 

Anonymkode: 43baa...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får høre litt med PolyNorge. Mange der som elsker flere. 

Anonymkode: 74e25...ac2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.

Anonymkode: 61b0a...89f

Altså, min kone vet ikke st jeg elsker eksen også, bare så det er klart. Men hun ser vel at det kan være en rival.

Anonymkode: 43baa...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, min kone vet ikke st jeg elsker eksen også, bare så det er klart. Men hun ser vel at det kan være en rival.

Anonymkode: 43baa...696

Så kvitt deg med eksen. Eller liker du å leke på den måten? Ville ikke orket å være med en som klarte å av hele sitt hjerte ELSKE to på en gang.

Anonymkode: 61b0a...89f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må jo selvfølgelig gjøre en slutt på dette, men rart at ting har blitt så mye bedre med min kone. 

 

Anonymkode: 43baa...696

Hva er "dette" som du må gjøre en slutt på? Har du gått bak ryggen på ektefellen din og hatt sex med eksen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kvitt deg med eksen. Eller liker du å leke på den måten? Ville ikke orket å være med en som klarte å av hele sitt hjerte ELSKE to på en gang.

Anonymkode: 61b0a...89f

Det høres ironisk ut, men jeg er veldig lojal og beskytter veldig godt de som jeg er glad i. Og er jeg først blitt glad i et mennesket er jeg det alltid selv om vedkommende skulle skuffe meg. Problemet er bare at det innbefatter eksen. Forventer ikke at dere skal forstå dette. 

Anonymkode: 43baa...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det galt å elske to damer hvis man ikke er utro?

Anonymkode: 43baa...696

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ironisk ut, men jeg er veldig lojal og beskytter veldig godt de som jeg er glad i. Og er jeg først blitt glad i et mennesket er jeg det alltid selv om vedkommende skulle skuffe meg. Problemet er bare at det innbefatter eksen. Forventer ikke at dere skal forstå dette. 

Anonymkode: 43baa...696

Du sårer din kone så jeg vil ikke akkurat si at du er lojal og beskyttende. Hallo i luken.. Du bedrar din kone. Ville du likt å bli behandlet slik?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det galt å elske to damer hvis man ikke er utro?

Anonymkode: 43baa...696

Selvsagt. Å være utro i tankene er en form for utroskap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Det høres ironisk ut, men jeg er veldig lojal og beskytter veldig godt de som jeg er glad i. Og er jeg først blitt glad i et mennesket er jeg det alltid selv om vedkommende skulle skuffe meg. Problemet er bare at det innbefatter eksen. Forventer ikke at dere skal forstå dette. 

Anonymkode: 43baa...696

Forskjell på å være glad i og å elske.

Anonymkode: 61b0a...89f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det galt å elske to damer hvis man ikke er utro?

Anonymkode: 43baa...696

Jeg hadde ikke giddi å være en av to. Selvfølgelig hadde jeg følt meg liten. Jeg vil være den eneste. 

Anonymkode: 61b0a...89f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona di merker nok at du har blomstret opp og blitt mer attraktiv. Når man er forelsket selv merker andre rundt deg det. Det er ikke sikkert kona di føler seg truet av eksen din, hun bare nyter godene av at du blomstrer opp litt. Om det nå er slik at du kjører dobbelt bør du sterkt tenke over hva du vil gjøre med den saken. Plutselig elsker du to, men sitter igjen med ingen.

Anonymkode: 01575...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det nå er slik at du kjører dobbelt bør du sterkt tenke over hva du vil gjøre med den saken. Plutselig elsker du to, men sitter igjen med ingen.

Anonymkode: 01575...244

Det kommer an på om kona vil ha mannen for seg selv. Eller om hun faktisk trives med at han har flere. Mange i våre dager er feminister og antar at hun vil ha han for seg selv.

Er kona di feminist, ts?

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut eksen. Da gjør du både henne og kona en tjeneste. Eksen fortjener å gå videre med sitt eget liv.

Ja jeg vet at det ikke er enkelt, men livet er ikke for amatører.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bubo skrev:

Kutt ut eksen. Da gjør du både henne og kona en tjeneste. Eksen fortjener å gå videre med sitt eget liv.

Ja jeg vet at det ikke er enkelt, men livet er ikke for amatører.

Slutt å gi råd når du tydeligvis ikke har peiling. De to har mistet sex’en. Nå har den endelig kommet tilbake igjen. 

Hvorfor skal de da slå den av igjen, kan du gi meg en rasjonell grunn til det?

Anonymkode: b4894...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og denne eksen er en fri kvinne som han ikke har tatt til fange i kjelleren (antar jeg?). Så det er ikke opp til han å «slippe henne fri». Hun er fri allerede.

Anonymkode: b4894...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på om kona vil ha mannen for seg selv. Eller om hun faktisk trives med at han har flere. Mange i våre dager er feminister og antar at hun vil ha han for seg selv.

Er kona di feminist, ts?

Anonymkode: b4894...0a8

Hvofor blander du inn feminisme i ønske om et monogamt forhold? Denne uvitenheten på dette forumet er sjokkerende. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kommer an på om kona vil ha mannen for seg selv. Eller om hun faktisk trives med at han har flere. Mange i våre dager er feminister og antar at hun vil ha han for seg selv.

Er kona di feminist, ts?

Anonymkode: b4894...0a8

Hvis kona er feminist har hun fikset seg en elsker.....like for like!

Anonymkode: ef517...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kona er feminist har hun fikset seg en elsker.....like for like!

Anonymkode: ef517...497

Haha, ja! Latterlig!

Kan ikke la mannen ha to damer uten at man selv har to menn. Milimeterrettferdigheten må selvfølgelig gå foran sexlivet! Alt annet er uhørt!

Patetisk.

Anonymkode: b4894...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...