Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Det hører slett ikke fortiden til, bare i din verden, katten ! Det er virkelig på sin plass å påpeke det mange ganger. Og nødvendig av helsemessige og risiko messige grunner.  Kall en spade for en spade. Men du og alle de andre hedonistene som bare følger deres egne primitive  lyster og ansvarsløst driver på med risiko sex må bare gjøre det, dere er voksne, men jeg synes virkelig at det både er negativt,farlig, nedrig og moralsk forkastelig,  jeg vil ikke bli påvirket av denne farlige livsstilen  ..og det er min rett i et fritt land å synes og mene at en slik livvsstil er skadelig; Du og de andre grenseløse hedonistene må gjerne skjelle meg ut som moralist som sitter på min høye moralske hest og fordømme dere, men dere fordømmer mye mere selv, og skjeller ut oss andre som ikke ønsker denne påvirkningen i vårt liv eller til våre fremtidige barns liv ...  dere som hensynsløst og i grenseløs avstumpethet forakter alt av moralske grenser, seksual moral, dannelse og etikk , ..

Anonymkode: 068ad...b74

Klarer ikke helt å ta deg seriøst når du prater om etikk, dannelse og seksualmoral når dette er hva du formidler, kombinert med en tegnsetting ut av denne verden.

Ser heller ikke hvorfor hedonist skal brukes som skjellsord, herregud for et godt liv jeg har og jeg ville ikke byttet vekk all den nytelsen mot et liv som tilfredsstiller dine moralske grenser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Jo flere du ligger med. Jo billigere er du. Så har det jo litt å si hvordan du ligger med folk da. Har dere et seriøst forhold så er det jo greit. Men slik tilfeldig sex som ons. er. Så viser det jo at du ikke har noen grenser. 

Anonymkode: 9731b...f65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si sex med en tilfeldig person du ikke kjenner? 

Har bare hatt 2 sex partnere. En mannen som er far til ungene mine og den andre en jeg hadde sex med, men visst hvem han var (ikke forhold). Er det ons? 

Anonymkode: c73ba...0cf

Ons = One night stand.. altså noen man hadde sex med EN gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det hører slett ikke fortiden til, bare i din verden, katten !

Han er virkelig ikke alene om å syns at slutshaming ikke hører til i 2018! La folk få leve livene som de vil, bry deg om ditt eget! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ons, men det er bare fordi jeg møtte mannen min da jeg var 17. Hadde jeg vært singel så skulle jeg gått ut på byen og kost meg skikkelig. ;)

Anonymkode: 14789...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, wintergirl said:

Syns du har en bra holdning Ts. Men jeg er ikke enig i at det er anderledes med menn. Menn må heller ikke jobbe for det noe mer enn kvinner. Ville ikke hatt en mann som har ligget rundt heller. Det med oralsex med fremmede er så enkelt at jeg har ikke ord. Å slafse i seg andres overbrukte underliv er noe som byr meg så i mot. Selvsagt skal andre få ha sine meninger og leve sitt liv, men selv foretrekker jeg menn som er selektive og ikke har duppet pikken sin i alle som damer som byr seg.

Så du mener helt seriøst at det er like enkelt for en mann som har lyst på tilfeldig sex på byen kontra en kvinne som har lyst på det? Ganske tydelig at du ikke er mann i hvert fall...

Anonymkode: 17ab1...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, mayas24 skrev:

Er 18 her og har aldri hatt ons og kommer aldri til å ha det. Lever i denne generasjonen hvor det er vanlig å ligge med alle, og synes at alt dette er så kvalmt. Eneste jeg har ligget med er kjæresten min som jeg skal gifte meg med, og det holder for meg synes jeg. Dømmer ikke andre da men synes selv det er kvalmt og billig.

Du er jammen dyktig til å dømme.... 

Tror du må lese deg opp litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener helt seriøst at det er like enkelt for en mann som har lyst på tilfeldig sex på byen kontra en kvinne som har lyst på det? Ganske tydelig at du ikke er mann i hvert fall...

Anonymkode: 17ab1...6e7

Det er ganske mange damer i dag som ligger med omtrent hva som helst. Langt ifra alle stiller krav til menn, så ja. Har selv vært ute og sett hva desperate damer tar til takke med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når du leser tråder som denne at du innser hvor radikal kardemommeloven er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ingen tilhenger av ONS, men hvem er jeg til å sitte på min høye hest og dømme andre menneskers valg? Jeg har også venninner som har ONS og de er fine jenter selv om vi kanskje ikke er helt enige på akkurat det punktet. Nå finnes det så klart en forskjell på ONS innimellom og fire forskjellige fyrer hver helg, men dere ser poenget mitt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt ons. Jeg har aldri ute på byen eller noe, men var jo et par gutter jeg "holdt på med" (ikke samtidig) da jeg var yngre. 

Personlig bryr jeg meg ikke om hva andre gjør, så lenge jeg slipper å gjøre det selv. Jeg synes det ikke er veldig smart mtp at man ikke kjenner personen når det kommer til om han er trygg eller ikke, kjønnssykdommer osv (det gjelder ikke bare ons). Men det er kanskje det som følger med et ons, å ta sjanser. 

Anonymkode: cc236...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være veldig ung, eller med alderen veldig naiv hvis man tror man skal klare å kapre " ubrukte" mennesker.

Det ligger instinktivt i alle mennesker å ville ha sex, om jeg vil ha ONS i nye og ne, hva angår det andre??

Aldri plukket opp noen på byen, for helt ærlig, fyllesex får jeg ikke så mye ut av :P 

Ikke gidder jeg heller å ha noen mening om andres sexliv, folk får gjør som de vil. Syns det sier mer om dere som fordømmer, at dere gidder å bruke så mye energi og tid på å fordømme andre, for noe som ikke angår dere i det hele tatt.

Og det å skulle kjenne personen og være trygg på at de ikke har sykdommer, vel den risikoen tar du hver gang du dater noen og tar steget videre. Ingen person legger ut hele sin sexualhistorie på de første datene.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere for kvinner å få tilfeldig sex. Å påstå noe annet, er er tegn på manglende kontakt med virkeligheten. 

Anonymkode: f80a8...2d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt ons, og flere forhold (er i et nå) , så det stemmer ikke akkurat at mannfolk ikke vil ha kvinner dom har hatt ons 😂 

Anonymkode: 41ab4...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never did.. Kjenner ikke noe for det. Men - dette er min egen grense! Så får alle andre velge om de vil hoppe til køys etter første 'hei' eller ikke, putte penisen sin i støvsugeren, kjøpe sex eller fallkjerm på Alibaba.com... eller kjøre fransk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Ironically_me skrev:

eller kjøre fransk bil!

Peugeot har bilene med færrest feil i Europa, men greit nok. Bare koreansk og japansk som er tryggere 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WCKD said:

Peugeot har bilene med færrest feil i Europa, men greit nok. Bare koreansk og japansk som er tryggere 😉 

-og der traff jeg et ømt punkt! Sorry...  (enda godt det ikke var det med støvsugeren!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og har vært i forhold i kanskje 3 år totalt. Så ja, noen ONS har det blitt. Jeg elsker sex, og skulle ønske jeg kunne hatt mer av det. Hva er ekkelt? Det er det mest naturlige i verden. Ikke alle trenger å føle at partneren er drømmedama/mannen. Hvis jeg er fysisk tiltrukket av noen og det leder til sex ser jeg ikke noe problem med det. Det er da mitt liv og mitt valg. Syns dere homofili er ekkelt å da eller? Det angår jo dere i like liten grad, hva folk gjør på soverommet er da for andre å dømme. 

Om du vil ha sex med en person hele livet så gjør du det, det har da ingenting å si for meg. Skjønner ikke at det er mulig å bry seg om hva andre folk gjør? Som ikke påvirker deg i noen grad og sårer ingen? Latterlig spør du meg. Glad jeg har mitt eget liv så jeg slipper å sitte å dømme andre fordi de har ons 😂

Anonymkode: 29890...2c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ironically_me skrev:

-og der traff jeg et ømt punkt! Sorry...  (enda godt det ikke var det med støvsugeren!)

Jeg liker bare å kvele myter. Er glad i franske og italienske biler 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...