Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt ONS. Har kun hatt sex med to menn i mitt liv, begge har vært menn jeg har hatt følelser for. Sex er noe av det mest intime man kan gjøre, og da synes jeg det skal være mellom to personer som er veldig glad i hverandre, ikke bare ha sex fordi det er "gøy". Er nok litt gammeldags jeg også.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 29 år. Aldri hatt ons, men det skyldes mer at jeg er kresen på menn og liker å ha en god kjemi med personen før jeg hopper til sengs med han. 

Dog ser jeg ikkenoe kvinner eller menn som har ons som billige. Vi er forskjellig. Det som fungerer for meg, fungerer ikke nødvendigvis for andre. Og omvendt. Man er ikke billig om man ønsker å kose seg en natt med en person, så lenge det er snakk om samtykkende voksne. 

Anonymkode: 6472f...92c

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt ONS. Jeg vil ikke putte random peniser inn i det jeg ser på det mest private.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt ons selv, men orker ikke dømme de som har det.
Folk får leve det livet de vil tenker jeg, så lenge alle involvert er voksne og samtykker ;)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt ons. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex med en jeg ikke har følelser for. Tror ikke jeg ville klare å slappe av nok til at det ville vært godt. Er 45 år. Har hatt sex med to menn i mitt liv. Er fremdeles i et forhold med mann nr to. 

Jeg ser ikke noe moralsk galt med ons om det er to samtykkende SINGLE voksne. Det er ikke noe for meg, men jeg ser ikke på meg selv som moralsk overlegen de som velger å ha ons. 

Anonymkode: 82b16...c91

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er noe verre at kvinner har hatt mange ons enn menn. Har han hatt mange ons så er det en deal breaker for min del. Folk får gjøre som de vil, jeg bryr meg ikke, men når det gjelder valg av kjæreste ville jeg ikke hatt en mann som har hatt mange ons.

Anonymkode: e0e7e...78e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt ons. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex med en jeg ikke har følelser for. Tror ikke jeg ville klare å slappe av nok til at det ville vært godt. Er 45 år. Har hatt sex med to menn i mitt liv. Er fremdeles i et forhold med mann nr to. 

Jeg ser ikke noe moralsk galt med ons om det er to samtykkende SINGLE voksne. Det er ikke noe for meg, men jeg ser ikke på meg selv som moralsk overlegen de som velger å ha ons. 

Anonymkode: 82b16...c91

Det gjør jeg. Du er moralsk overlegen...

Anonymkode: 781ae...db9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt EN one night stand. For 14 år siden omtrent. Aldri igjen! Jeg fikk rett og slett angst av det. Det hadde nesten vært bedre å tatt betalt for det, for da hadde jeg i hvert fall sittet igjen med noe annet enn ekkel skamfølelse. Jeg har hatt fuckbuddies i single perioder, men det er menn jeg har hatt kontakt med over tid, noen av de har jeg faktisk enda i vennekretsen utrolig nok. Så det har føltes annerledes enn ons. Jeg forstår ikke at noen kan finne det givende og synes det er en topp måte å leve på. Men dem om det, de skjønner sikkert ikke meg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutshaming! 

 

Og nei menn må ikkje jobbe før sex 😂😂  kan vi slutte med dinne holdning at menn må kjempe for sex og kvinner må beskytte mot sex? Sex er mellom 2 samtykker voksne, og er ikkje er meir rett fordi du har det sjeldent.. noen har libo tilsvarer 100 partner og andre 2, det er opp til den enkelt 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis gammeldags 20 åring her, aldri hatt et ONS og jeg er stolt av det :) Kunne ikke tenkt meg det heller. Jeg har hatt sex med én person i løpet av livet og det er med min nåværende kjæreste. Jeg må bare si at jeg tenker mitt om de som ligger rundt. Synes det er direkte trist hvordan det har utviklet seg. Sex har gått fra å være noe personlig, privat og romantisk, til å være en ting man bare "skaffer seg" og som man skryter av, virker det som. Men jeg er stolt av mine verdier og hvem jeg er på det området. Sex for meg er noe fint, spennende, ektefølt, personlig og noe eget som er mellom meg og en jeg har følelser for. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt det. Eller kommer an på begrepets betydning.

Min første gang var med en jeg har kjent siden barneskolen, og hun sendte meg melding rett ut om vi skulle ha sex. Og vi hadde det kun en gang. Så da er det kanskje i gråsonen?

Nei, forresten. Vi hadde sex to kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du vet at vi er i 2018? Slutshaming hører til fortiden.

Nei, ikke i min verden. Jeg har lov til å mene akkurat hva jeg vil. 

Anonymkode: 781ae...db9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Helena! skrev:

Slutshaming! 

 

Og nei menn må ikkje jobbe før sex 😂😂  kan vi slutte med dinne holdning at menn må kjempe for sex og kvinner må beskytte mot sex? Sex er mellom 2 samtykker voksne, og er ikkje er meir rett fordi du har det sjeldent.. noen har libo tilsvarer 100 partner og andre 2, det er opp til den enkelt 

Du tuller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men du høres ikke særlig feminin ut Ts? Vulgær og brautende i språket..det må være hakket mer avtennende enn kvinner som nyter sexlivet sitt.

Jeg har heller aldri hatt ons, men jeg deler heldigvis ikke ditt menneskesyn. Jeg ser ikke ned på mennesker som velger anderledes enn meg, fordi det er noe jeg ikke har noe med, overhodet. Ikke skader det meg heller. Det sagt, jeg velger kun partnere som deler mitt verdisyn. Og for meg er sex kun noe som deles mellom to mennesker som har et seriøst forhold sammen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, æøå* skrev:

Du tuller?

Hva fremstår som tull? Voksne folk må no få gjøre som dei vil.. tullet svane folk for naturlig handling 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke i min verden. Jeg har lov til å mene akkurat hva jeg vil. 

Anonymkode: 781ae...db9

"'Jeg får mene hva jeg vil"

Jeg kan ikke unngå å tenke på vekslevoksne små jentunger. Det er tidenes kjedeligste unnskyldning, som bare får en til å framstå som umoden.

Du kan få mene akkurat det du vil, og når du kommer med utdaterte meninger må du tåle at folk påpeker det.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

Beklager, men du høres ikke særlig feminin ut Ts? Vulgær og brautende i språket..det må være hakket mer avtennende enn kvinner som nyter sexlivet sitt.

Takk, der smilte jeg litt. Ja, prøver å sette det helt på spissen. Men er nordlending, så egentlig er jeg relativt mild i skrivemåten...

Anonymkode: 781ae...db9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

"'Jeg får mene hva jeg vil"

Jeg kan ikke unngå å tenke på vekslevoksne små jentunger. Det er tidenes kjedeligste unnskyldning, som bare får en til å framstå som umoden.

Du kan få mene akkurat det du vil, og når du kommer med utdaterte meninger må du tåle at folk påpeker det.

Nå ler jeg enda mer😂 Takk, @Katten.2.0

Anonymkode: 781ae...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...