Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt ONS, men i mitt neste liv skal jeg ikke gjøre annet. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et forferdelig språk på deg TS! Hilsen en voksen dame som HAR HATT et one night stand en gang, men aldri ville nedverdiget meg til å skrive så vulgært og enkelt. Og for en respektløs holdning du har mot andre mennesker, du burde vite at andres sexliv ikke angår deg. 

Anonymkode: dbf43...f67

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Jeg er i førtiårene og har aldri hatt ONS, tror ikke jeg ville likt det heller, men blir likevel provosert at innlegget ditt! Makan til kjønnsdiskriminering av kvinner fra en kvinne har jeg sjelden lest! Leste ikke svarene dine, men håper noen flere har gjort deg oppmerksom på hvor på jordet du ordlegger deg!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forresten 43... @Katten.2.0

Anonymkode: 781ae...db9

Trådstarter? 43 år gammel mann tenker jeg da ja. Savner nok pels på knaggen. 

Anonymkode: 2e17d...cf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disclaimer: Er mann.

Nei, har aldri hatt ons, men det skyldes nok dårlige flørteevner. I tillegg er jeg ikke så veldig festglad, så har liksom ikke fått så mange muligheter. Har hatt et par ganger der jeg kunne ha gjort det, men var ikke nok tent på jenta. Men har hatt kjærester da.

Anonymkode: 5a4d0...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si sex med en tilfeldig person du ikke kjenner? 

Har bare hatt 2 sex partnere. En mannen som er far til ungene mine og den andre en jeg hadde sex med, men visst hvem han var (ikke forhold). Er det ons? 

Anonymkode: c73ba...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det er jeg som skriver om livmorhalskreft i de fleste tråder om løssluppen sex. Pga den sykdommen øker må jenter passe bedre på seg selv. 100 dør hvert år av sykdommen. Og det smitter med hyppige partnere. Kondom hjelper ikke. Så jenter og gutter. Slutt å ligge rundt. Bevar helsen. 

Anonymkode: a4cc1...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyden kommer ofte med pukkel på ryggen ;) 

Anonymkode: 659f5...6f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si sex med en tilfeldig person du ikke kjenner? 

Har bare hatt 2 sex partnere. En mannen som er far til ungene mine og den andre en jeg hadde sex med, men visst hvem han var (ikke forhold). Er det ons? 

Anonymkode: c73ba...0cf

Ingen som kan svare? 

Anonymkode: c73ba...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ingen som kan svare? 

Anonymkode: c73ba...0cf

Høres ut som ons.

Anonymkode: 5a4d0...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som ons.

Anonymkode: 5a4d0...cf6

Takker for svar. 

Har gjerne en ons da. 

Anonymkode: c73ba...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke at menn generelt ikke vil ha damer som har hatt ONS, det er bare noe tapere av begge kjønn mener fordi det er en trøst for dem.

Jeg har hatt mine ONS selv, har en lang kø med friere som mener jeg er drømmedama og har alltid hatt det. Jada, det er mer skummelt å gå for en dame som ikke akkurat virker som hun kan temmes, noen blir redd for å bli dumpet for nestemann i køen eller noe, men at det er kvalmt, uetisk og billig.. piss meg i øret. Har flere kamerater som har ONS her og der, de tenker ikke noe så stygt om damer som gjør det samme. Sett og selv opplevd forhold som har startet med en runde i høyet. Skaff deg litt perspektiv. 

Anonymkode: bbecf...164

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg at språket i HI er vulgært og billig. 

Dessuten, påstanden om at det er forskjell på kvinner og menn, det blir liksom en "det er forskjell på bil og båt" påstand.

Ja, selvfølgelig er det forskjell! Det er til og med forskjell på menn og menn, og kvinner og kvinner. 

Det som er rett for noen er galt for andre. Helt ok det! Live and let live! Bry deg om hva som er rett for deg, og la andre få gjøre det som er rett for dem 

Men det er litt fascinerende at noen mener de sitter på fasiten til korrekt dydig oppførsel, og samtidig klarer å legge det frem som et vindskjevt ludder på whiskeybris. Det var en artig kombinasjon! :)

Anonymkode: facb6...fa1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS og resten av dere som er så dømmende, dere burde skamme dere. Virkelig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller vulgær, skitten og kvalm enn dømmende og moralistisk.

Har ikke hatt ons fordi det alltid har blitt mer, men kunne helt klart ha hatt det.

 

Anonymkode: 47eb5...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Fluffe skrev:

Aldri hatt ONS. Jeg vil ikke putte random peniser inn i det jeg ser på det mest private.

Selv om ikke penisen var sykt deilig heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 timer siden, æøå* skrev:

Du tuller?

Menn og kvinner må jobbe like lite/mye for sex. Det er barneskolematematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Du vet at vi er i 2018? Slutshaming hører til fortiden.

Nei. Det hører slett ikke fortiden til, bare i din verden, katten ! Det er virkelig på sin plass å påpeke det mange ganger. Og nødvendig av helsemessige og risiko messige grunner.  Kall en spade for en spade. Men du og alle de andre hedonistene som bare følger deres egne primitive  lyster og ansvarsløst driver på med risiko sex må bare gjøre det, dere er voksne, men jeg synes virkelig at det både er negativt,farlig, nedrig og moralsk forkastelig,  jeg vil ikke bli påvirket av denne farlige livsstilen  ..og det er min rett i et fritt land å synes og mene at en slik livvsstil er skadelig; Du og de andre grenseløse hedonistene må gjerne skjelle meg ut som moralist som sitter på min høye moralske hest og fordømme dere, men dere fordømmer mye mere selv, og skjeller ut oss andre som ikke ønsker denne påvirkningen i vårt liv eller til våre fremtidige barns liv ...  dere som hensynsløst og i grenseløs avstumpethet forakter alt av moralske grenser, seksual moral, dannelse og etikk , ..

Anonymkode: 068ad...b74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Jeg har aldri hatt ONS, fordi jeg ikke tenner på menn jeg ikke har romantiske følelser for.  Og selv med romantiske følelser involvert tar det litt tid før jeg føler meg klar til sex.  Jeg har bare hatt sex med menn jeg har vært i forhold med, og det er ikke mange.

Men hvorfor har du så mange følelser, og ikke minst så sterke følelser, rundt andres seksualliv at du får fysiske symptomer som kvalme?
Hvordan påvirker deres seksualliv deg på noen som helst måte?

Andres seksualliv har jeg ingen interesse av, jeg har mer enn nok med mitt eget.

Anonymkode: a9554...7f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...