Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er forresten 43... @Katten.2.0

Anonymkode: 781ae...db9

Ingenting som tyder på dét.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Iallefall ikke i klassisk forstand med et helt random menneske. Har selvfølgelig hatt sex med damer som jeg ikke har hatt noen spesiell relasjon til i fylla, men de har vært i miljøene jeg har vanket i så jeg har jo truffet dem før.

Anonymkode: 517d5...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del one night stands når jeg var yngre, angrer ikke på det, var gøy så lenge det varte :)

Anonymkode: ba675...f09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har en bra holdning Ts. Men jeg er ikke enig i at det er anderledes med menn. Menn må heller ikke jobbe for det noe mer enn kvinner. Ville ikke hatt en mann som har ligget rundt heller. Det med oralsex med fremmede er så enkelt at jeg har ikke ord. Å slafse i seg andres overbrukte underliv er noe som byr meg så i mot. Selvsagt skal andre få ha sine meninger og leve sitt liv, men selv foretrekker jeg menn som er selektive og ikke har duppet pikken sin i alle som damer som byr seg.

Endret av wintergirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Høres ut litt victoriansk ut. Slutt å dømme. Pass på deg selv, og slutt å moraliser. Hva andre gjør har du ikke noe med. 

Anonymkode: 890ae...8d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er digg. La nå folk få nyte det dersom det ikke er overgrep og ingen er utro. Selv har jeg aldri hatt ONS, men det er fordi jeg så og si aldri syns noen er kjekke ved første møte, jeg trenger å bli litt kjent med dem først. 

Anonymkode: 921b2...d72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ons, og kommer aldri til å ha det. Det høres så ekkelt ut. At en fremmed mann skal ha sex med meg, nei fy. 

Jeg synes det er like ekkelt at menn har ons som kvinner, begge er like løse. 

Jeg er sikkert gammeldags for mange, men jeg mener at sex er noe intimt man deler med en man er glad i. 

Kjønnssykdommer er så vanlig at man nesten er et sjeldent funn om man ikke har hatt det. Når klamydia får slengnavn, da sier det sitt. HPV og herpes er så vanlig at de aller fleste har det. Det kommer av mange sexpartnere. Man kan takke seg selv. 

Anonymkode: b272a...9e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt en ONS, men jeg er heldigvis ikke så fordømmende overfor andre som velger annerledes enn meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den formening at så lenge det ikke går utover meg og ingen tar skade av det, så kan folk få knulle den første mannen de treffer på for så å knulle neste mann i gata igjen rett etterpå om de så vil det. Du er ikke bedre enn noen andre som har hatt ons, selv om du nok gjerne liker å tro det. Kom deg av din høye hest :ironi:

Anonymkode: 07477...0a5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt ons, og kommer aldri til å ha det. Det høres så ekkelt ut. At en fremmed mann skal ha sex med meg, nei fy. 

Jeg synes det er like ekkelt at menn har ons som kvinner, begge er like løse. 

Jeg er sikkert gammeldags for mange, men jeg mener at sex er noe intimt man deler med en man er glad i. 

Kjønnssykdommer er så vanlig at man nesten er et sjeldent funn om man ikke har hatt det. Når klamydia får slengnavn, da sier det sitt. HPV og herpes er så vanlig at de aller fleste har det. Det kommer av mange sexpartnere. Man kan takke seg selv. 

Anonymkode: b272a...9e3

Jeg har aldri hatt en eneste kjønnssykdom, og jeg har hatt ons med ti forskjellige menn :)

Anonymkode: 07477...0a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig med deg, men synes det er kvalmt uansett kjønn

Anonymkode: 771b8...cb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk over min egen grense og hadde ONS på første date for første gang. Ble kjærester med en gang så vet ikke om det teller. 😂

Anonymkode: 72440...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse ons før jeg møtte mannen min for 18år siden. Menn i ulike aldre, mest på min egen alder da. Noen i utlandet (at jeg turte) husker jeg satt og ronket en svenske i et badekar i syden.  Hadde sex med en som var 26 år eldre, hadde sex ute og på en båt. Det var crazy tider jeg ikke ville vært foruten og jeg var ung. Har ikke vært utro eller hatt behov for noe i den retning siden, det var en annen livsepoke. Ingen kjønnssykdommer (må innrømme at jeg har hatt flax der, ikke alltid det ble brukt kondom, som regel «hoppe av i svingen», ingen stoffmisbruk eller overdreven bruk av alkohol. Nå lever jeg et vanilla liv med mannen og barna mens jeg har bikket 40 og føler jeg har levd livet litt, føles godt.

Anonymkode: 2be07...26a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvorfor noen synes det er kvalmt, så lenge 2 stk er enige om å kose seg litt sammen uten forpliktelser er det jo bare fint for dem. 

Anonymkode: ba675...f09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt ONS, skammer meg heller ikke! Betyr ikke at jeg har hatt det i hytt og pine, men det har skjedd et par ganger.

Hvorfor skal jeg skamme meg for det?? Begge parter ville og visste at det kom til å forbli ONS. La folk få styre sine egne liv, så lenge de ikke skader noen! 

Og Kvinner er de som er verst mot andre kvinner med sånne holdninger. Det er 2018, pass på dere selv, og ikke alle andre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere one-night-stands, enn jeg har hatt kjærester, men har allikevel ikke ligget med en eneste person jeg ikke har vært interessert i over lengre tid. Ser ikke logikken i at det ene skulle utelukke det andre. 

Hilsen Løstøs

Anonymkode: 5e41d...686

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mayas24

Er 18 her og har aldri hatt ons og kommer aldri til å ha det. Lever i denne generasjonen hvor det er vanlig å ligge med alle, og synes at alt dette er så kvalmt. Eneste jeg har ligget med er kjæresten min som jeg skal gifte meg med, og det holder for meg synes jeg. Dømmer ikke andre da men synes selv det er kvalmt og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mayas24 skrev:

Er 18 her og har aldri hatt ons og kommer aldri til å ha det. Lever i denne generasjonen hvor det er vanlig å ligge med alle, og synes at alt dette er så kvalmt. Eneste jeg har ligget med er kjæresten min som jeg skal gifte meg med, og det holder for meg synes jeg. Dømmer ikke andre da men synes selv det er kvalmt og billig.

Helt tydelig at du ikke dømmer andre!🙄

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...