Gå til innhold

hva koster en permanent?


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Jeg funderer veldig på å få meg krøller, og lurer litt på hva prisene kan komme opp i?

Jeg vil bare ha litt korketrekkere i bunnen av håret, ettersom håret mitt er ganske langt og tykt, og jeg ikke vil se ut som en puddel...

Det går ann å få permanente krøller kun i nederste delen av håret?

Jeg vet jeg kunne spurt en frisør, men nå skal jeg ikke ned til byen før om et par dager, og er litt nysgjerrig på hva prisene normalt ligger på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Betalte 500-600 da jeg gikk i 9 klasse! :D

Det går an å bare ta i bunnen ville jeg tro! Det ville du passa, krøller er søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spurte ett par frisører om det var mulig å få lokker kun nederst i håret, men de sa at det ikke gikk ann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

takk for svar :)

Men huhu, de må da kunne la være å ta permanent i hele håret?? hvis ikke suger de:(

Jeg insisterer på at dette skal gå ann, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg har langt og tykt hår og fikk beskjed om at det ikke var vits å engang prøve en permanent fordi tyngden av håret kom til å strekke ut krøllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Jeg har langt og tykt hår og fikk beskjed om at det ikke var vits å engang prøve en permanent fordi tyngden av håret kom til å strekke ut krøllene.

riktig. dessverre. for at krøllene skal holde må det da bli krusekrøll, IKKE fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror håret automatisk vil legge seg"flatere" på hodet enn lenger ned..

Men jeg tror det ofte blir dyrere å ta korketrekkere..Er et eller annet med at det blir mer jobb for frisøren..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har langt hår, til litt over midten på ryggen. og jeg tok permanent før sommeren, og det ble krøller det. :roll: legger seg såklart mye mer, men for de som vil mest krøll nederst i håret så passer jo det bra. jeg fikk det til 900, men det var litt rabatt. også kommer klipp i tilegg da. men tror prisen varierer mye. et annet sted jeg var å spurte, så varierte prisen på lengden på håret. mens der jeg tok, var det standardpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og foresten så varierte prisen der jeg tok permanent, etter hvordan krøller man ville ha. husker ikke hva forskjellen var. men jeg tok spiralkrøller, og det fikk jeg for 900.

tror jeg er mye forskjellige meninger blant frisører om dette. hørte med flere, som sa det ikke var noen vist å ta permanent fordi jeg hadde så langt og tykt hår.. men de tok feil de :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...