Gå til innhold

Lei situasjon når far og barn har mistet kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som nesten er voksen. Men jeg er ganske lei meg over at faren og sønnen har mistet kontakt. De hadde kontakt inntil nå i senere tid men så oppsto det en del kjedelige uenigheter dem i mellom. Og begge ble skuffet på hveandre. Siden har verken far vist noe interesse for kontakt. Sønnen føler seg sviktet, men ønsker kontakt med faren. Noen som har opplevd noe lignende? Har dere noen råd i slike situasjoner? Jeg mener at sønnen har sunt av kontakt med sin far så jeg er litt stresset med det. 

Anonymkode: 3c1a2...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Rotemor skrev:

De må ordne opp selv.

Takk for råd. Ja, det er nok mest riktig at de selv fikser opp i det. Er vanskelig for meg å fikse det. Før eller siden så vil nok faren savne kontakten med sin egen sønn, og ta kontakt. Iallefall dersom han er en god far. 

Anonymkode: 3c1a2...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Ja, det er nok mest riktig at de selv fikser opp i det. Er vanskelig for meg å fikse det. Før eller siden så vil nok faren savne kontakten med sin egen sønn, og ta kontakt. Iallefall dersom han er en god far. 

Anonymkode: 3c1a2...951

Det eneste du evt kan gjøre er å oppmuntre far, men jeg ville latt saken ligge. De trenger sikkert tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Ja, det er nok mest riktig at de selv fikser opp i det. Er vanskelig for meg å fikse det. Før eller siden så vil nok faren savne kontakten med sin egen sønn, og ta kontakt. Iallefall dersom han er en god far. 

Anonymkode: 3c1a2...951

Ville oppmuntret far, sagt at hans sønn trenger ham. Menn er ofte treige med å fatte sånne ting. Far sitt ego er nok fornærmet, og derfor tar han avstand på like barnslig måte som sin sønn, som nettopp behøver en far som setter egoet sitt til siden og er klok og raus overfor sitt barn.

Anonymkode: ce4af...5a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...