Gå til innhold

Blink kjærlighet!


Bunny

Anbefalte innlegg

Noen som har tro på dette? Noen som har møtt kjærligheter der? Har laget meg en profil nå. Er litt spendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har møtt en jeg er blitt betatt av og vil bli bedre kjent med ihvertfall, hva det fører til mer får tiden vise.

har like stor tro på å møte noen der som ellers egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Det som jeg synes trekker ned med blink, er at det legger veldig mye opp til at man må bruke mye tid der inne for å få kontakt, bildet ender fort opp å bety veldig mye og de fleste har fjase-profiler uten substans.

Jeg synes finnenvenn virker bedre - det er litt mindre avhengig av aktivitet, og også ørlite grann mindre dating-orientert.

Men det som teller mest er jo hvem andre det er som bruker stedet- mulig blink er bra på det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Noen som har tro på dette? Noen som har møtt kjærligheter der? Har laget meg en profil nå. Er litt spendt.

fullt mulig og bli kjent med folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjenner ikke den, men jeg har funnet Mannen i mitt liv på match.com

og det var tilogmed en profil uten bilde....

Men regn med at det også finnes "frosker" på internett, som i det virkelige liv! Men hvorfor ikke være åpen for det? Tross alt er det en kjempemulighet å treffe dem du ellers aldri ville treft.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Man må jo bare ta en sjanse. Jeg fant min kjæreste på SprayDate 8)

Jeg traff eksen min der, eller han snublet over meg ved en feiltakelse! (spraydate)

er medlem i blink - lettere å ha kontakt med venner og familie som bor langt unna! jeg er ikke ute etter noe spesielt på blink, utenom å få nye venner :) Koselig å prate med nye mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var faktisk der jeg for alvor begynte å prate med han som er eksen min. Men det skal jo sies at vi hadde felles venner fra før.

Tror absolutt man kan finne kjærligheten på Blink, det er mange flotte mennesker der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teknologi oppdatert
er medlem i blink - lettere å ha kontakt med venner og familie som bor langt unna!

Kan du utdype det litt? Kan ikke fatte hvordan det skal være lettere... Logge seg inn på Blink, sjekke for meldinger i en haug av andre meldinger i et system som er utrolig tregt og lite uoversiktlig.

Ser ikke helt hvordan det kan være enklere enn vanlig e-mail, for ikke å snakke om msn, eller sms eller en telefonsamtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Kan du utdype det litt? Kan ikke fatte hvordan det skal være lettere... Logge seg inn på Blink, sjekke for meldinger i en haug av andre meldinger i et system som er utrolig tregt og lite uoversiktlig.

Har man en rask maskin er ikke blink tregt ;)

Ser ikke helt hvordan det kan være enklere enn vanlig e-mail, for ikke å snakke om msn, eller sms eller en telefonsamtale.

Noen slektninger ønsker man kanskje ikke snakke i telefonen med ;)

(I tillegg finnes det folk som ikke liker å snakke i telefon)

SMS koster penger,...og på MSN føler man kanskje litt mer "plikt" til å snakke med vedkommende, når man ser folk som er pålogget,.... ;)

Jeg har en venninne som fant typen sin på blink ;)

Clea - som også bruker blink til å pleie kontakt med venner og kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en rask maskin er ikke blink tregt ;)

samme her..min en rask, og er ikke noe tull i mine meldinger på blink!

Noen slektninger ønsker man kanskje ikke snakke i telefonen med ;)

(I tillegg finnes det folk som ikke liker å snakke i telefon)

SMS koster penger,...og på MSN føler man kanskje litt mer "plikt" til å snakke med vedkommende, når man ser folk som er pålogget,.... ;)

Jeg har en venninne som fant typen sin på blink ;)

Clea - som også bruker blink til å pleie kontakt med venner og kjente.

Er enig med clea, så der har du svaret mitt, "teknologi oppdatert". har også familimedlemmer som jeg ikke har kjempegod kontakt med, derfor er det lettere å snakke med dem en sjelden gang f.eks på blink - enn å sende en sms/ringe som blir kanskje for personlig igjen. er også mye billigere å bruke blink/mail enn å ringe i timesvis osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig betatt av en fyr jeg møtte på Blink.. Vi snakker sammen på MSN nå og det er muulig det blir noe etter hvert *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg er veldig betatt av en fyr jeg møtte på Blink.. Vi snakker sammen på MSN nå og det er muulig det blir noe etter hvert *håper*

Bare det ikke er min eks du snakker med, så tror jeg du har vært heldig. :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det ikke er min eks du snakker med, så tror jeg du har vært heldig. :wink::ler:

Hehehehe! Hvordan kan jeg være sikker på at det ikke er din eks jeg snakker med..? hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehehehe! Hvordan kan jeg være sikker på at det ikke er din eks jeg snakker med..? hehe :ler:

Er han politisk engasjert? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...