Gå til innhold

Blink kjærlighet!


Bunny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja' date=' det skjønner jeg godt. Det er mange "gærninger" der ute. :ler:[/quote']

Definitivt!

Gud vet hvor mange ganger jeg har blitt kontaktet av menn på 40-45 som vil ha middag og sex-treff (er 23 år selv) :ler: Til og med jenter som vil ha meg med i dusjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Samme her! Det er menn som vil ha "treff på msn med webcam", og forretningsreisende gamle griser som vil treffes på et hotellrom! Haha, de kan drømme videre! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Hva de får seg til å tro :hoho:

Får noen gode lattre da, og gir pent beskjed om at "du kunne vært faren min" :ler: Da pleier de som regel å si at "jamen, du var så søt og sjarmerende at jeg måtte bare prøve" :ler: :ler:

Men er også utrolig mange søte, snille og gode gutter/menn der da :) Men jeg avviser mange i håp om at jeg og betattheten min kan møtes etterhvert :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det skal være sikkert at det er mange flotte gutter/menn der også. Har selv bare valgt å ha kontakt med to via msn. Han ene visste jeg hvem var, siden vi har felles venner, og han endte etter hvert som eksen min. :ler: Han andre er en kjempegrei fyr som jeg nok kommer til å ha kontakt med lenge, som venner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ytterst få jeg legger til på MSN lista mi.. Bare folk jeg har sendt b-post med en stund og som jeg føler har en god kontakt med. Og selvfølgelig venner av venner, felles kjente og også kjente av min lille "betatthet" ;)

Liker Blink kjempegodt, er ganske aktiv og synes det er spennende å bli kontaktet av folk (og noen ganger kontakte selv, er sånn jeg ble kjent med "betattheten" min) :ler:

Men er nok en av de som mest ligger tilbakoverlent og luker ut :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er vel ganske avvisende sånn sett. Det er alltid en eller annen som spør om vi "kan prate på msn", og det orker jeg rett og slett ikke om jeg skulle være utrolig interessert (eller kjenne dem/vite hvem de er fra før selvsagt). Og venner av venner er også helt greit. :-)

Jeg har faktisk aldri selv vært den første til å ta kontakt, er vel litt for "usikker" til det. :oops: Men burde vel bli litt mer tøff! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der. Jeg fikk egentlig bare et infall da jeg så profilen hans. Skrev en b-post og skrev meg helt bort :oops: men han syntes jeg bare var sjarmerende :sjarmor:

Jeg er også fryktelig avvisende, jeg blir litt paff når noen etter bare to-tre b-post ber meg med ut på date.. Jeg må nok kjenne folk *litt* bedre først.

Har møtt en fyr jeg traff på spraydate, enden på visa var at han falt hodestups for meg og ikke jeg for han. Ble en smule ukomfortabelt etterhvert.. Han vil treffe meg, men ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger kan jeg bli skikkelig "tatt av vinden" om jeg ser en veldig flott fyr, som i tillegg virker oppegående (ut fra det han skriver i profilen). Men likevel tar jeg ikke kontakt. :ler:

Men det viser seg ganske ofte at de man først tror er de "beste" fyrene, på alle måter, bare er opptatt av en ting. Og da kutter jeg kontakten ganske fort. Jeg er ikke på Blink for å snakke sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller..

Noen skriver temmelig koselig og ålreit til meg, og jeg svarer likedant. Da kommer det som regel et eller annet slibrig svar tilbake.. Da kutter jeg kontakten tvert.

Er ikke det jeg er ute etter. Er man ute etter det kan man finne det andre steder :sjarmor::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg var ikke så veldig begeistret for Blink da jeg var der av forskjellige årsaker. Jeg liker ikke at alle kan se hvor mange meldinger du har sendt og mottatt bl.a

Og så var et så mange grupper og greier du kunne melde deg inn i.

Folk som sendte hilsner åpent i steden for direkte til meg. Blir ikke kjent med folk på den måten.

Jeg syns det ble litt vel overfladisk.

Men det var kanskje bare meg.

Det at man kan se hvor mange meldinger man har sendt, er vel ikke det beste som er oppfunnet. Men det er ikke noe som plager meg. Og man kan gjerne sende hilsener uten at andre ser hva man skriver, via "b-post" som det heter. Men jeg skjønner hva du mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så veldig begeistret for Blink da jeg var der av forskjellige årsaker. Jeg liker ikke at alle kan se hvor mange meldinger du har sendt og mottatt bl.a

Og så var et så mange grupper og greier du kunne melde deg inn i.

Folk som sendte hilsner åpent i steden for direkte til meg. Blir ikke kjent med folk på den måten.

Jeg syns det ble litt vel overfladisk.

Men det var kanskje bare meg.

Tenker i grunn ikke noe særlig på det at det står antall meldinger sendt og fått jeg.. Og ikke gidder jeg å lese på det hos andre heller :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...